www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Ne várj színes álmokat ne reméld hogy egy perc alatt valaki mindent helyre tesz csak egy álom ez ..

2009.12.28. 22:15 | Andrejja | 1 komment

Azt hiszem írok magamról is egy kicsit , néha talán azt is kell. Bár remélem tudjátok , hogy minden a videok , képek és idézetek minden engem tükröz , a lényem egy darabját . Kavarog bennem minden , semmit sem érzek és semmit sem érek . Az önbizalmam porrá hullott szét , bár eddig sem volt feleslegem belőle . Nincs semmi , amely tarthatná bennem a lelket . . .
Összeszedtem magam elég sokszor , de sajnos mindahányszor itt kötöttem ki . . . : \
Az az érzés kezdett el uralkodni bennem , hogy innen nekem nincs ki út . . .
Rádöbbentem arra , hogy azt a szót , hogy - ígéret - egyszerűen gyűlölöm és a szó jelentésében már nem tudok hinni . . . , de van még más is . Azt a szót , hogy szeretlek nem fogom kimondani soha többé . Nem aludtam az éjszaka . . . emiatt délután lepihentem , elaludtam és álmodtam . Magamat láttam , amint alszom , ugyanugy ahogy ma voltam és fel akartam kelni , de nem ment , segítségért kiáltottam volna , de nem tudtam megszólalni mégcsak mozdulni sem . Nagyon fájt ez az érzés . : ' (
A tegnapi beszélgetésem Dynával . . . szinte mindent elhittem , amit mondott . . .
Arról , hogy csak ezt mesélem be magamnak és azt ,ahogy ő vélekedik a dolgaimról . .
Talán mert ő látja jól . . . ? !   és tényleg , azt kellene tennem és nem azt mondani , hogy nem megy , hogy nem akarom ? !
Mit tegyek ? Hogyan lehetne könnyebb ? ? 
Dani , köszönöm , amit tegnap és amit ma mondtál nekem . ( :



Ami megadásnak tűnik, az néha egyáltalán nem megadás. A lényeg az, ami a szívünkben van. Csak a szívünkkel láthatjuk tisztán, milyen az élet, csak így fogadhatjuk el és érthetjük meg, bármilyen fájdalmas legyen is ez. Mert ha nem fogadjuk el az életünket olyannak, amilyen, az sokkal, de sokkal nagyobb fájdalmat okoz.

 

- https://www.youtube.com/watch?v=hKCGBv65w_M -

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr311629362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Gina 2009.12.29. 07:48:26

nem lehet mindig minden egyszerű. de már nem egyszer hangsúlyoztam, hogy tovább kell menni, túl kell lépni. nem értem hogy mi történt. ő pedig elsüllyedhetne szégyenében azért amit veled tett/tesz. és te mindened odaadnád érte, ő pedig semmibe veszi. legszívesebben fognám magam, felülnék a buszra elmennék és megkeresném ezt az "úri embert" és elmondanám neki, h egy kicsit felvilágosodjon mi is a helyzet... hihetetlen h valaki tud még így viselkedni. önbizalmam nekem sem volt soha, ami hatalmas hiba, de néha, még ha nem is érzed ott van. ígéretekkel van tele a világ, gyűlölöm én is h mindenki csak ígér...de az emberek ilyenek. sajnos. szeretlek. ha soha többé nem mondod ki, nem csak a körülötted lévő szeretett embereknek okozol fájdalmat, hanem saját magadnak is... én szeretlek. remélem ér valamit...
süti beállítások módosítása