www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Valami történt..

2010.10.14. 19:52 | Andrejja | 1 komment

Sziasztok..,

Nem is tudom köszönök-e ilyenkor valakinek, de ha idővel visszaolvasom akkor magamnak biztosan. : ) Igazából nem akartam írni, legalábbis nem erről, ami most bennem van. Mert bár ez egy blog, egy internetes napló és elméletileg azt a célt szolgálja, hogy az ember leírja az érzéseit, hogy ezeket megossza a világgal mégis úgy érzem, hogy ezt nem kellene leírnom, legalábbis nem ide. Mégis megteszem.
Nem igazán tudom, hogy mivel is kezdjem, mert lenne miről írkálni, hiszen hosszú ideje nem írtam, nem volt időm, kedvem, energiám..erőm.
Mostanában a család jelenti számomra a legnagyobb kihívást..mert nem igazán értenek meg, folyamatos a vita a szüleimmel.. Anya szerint csak magamra gondolok..és ez nem igaz, és SOHA nem is volt az.. Ő soha nem akarja azt látni, amit én úgy ahogy én.
Szüleire nem ment, ( ma volt ), lassan 1 éve nem kaptam új ruhát..:\
A húgaim a rokonoktól kapott pénzüket mindig magukra költhetik, ékszer, új ruha.., de nekem mindig oda kell adnom. " Mert nem fogsz enni " , " Mert nem lesz áram " !!
Furcsa dolog a család..bármennyire is fontos része egy ember életének..mégis azt érzem, hogy engem csak visszarántanak, megkötik a kezem.. Amíg itt élek velük, nem lehetnek álmaim, vágyaim, céljaim..még a reményt is kiölik belőlem..Lassan ott tartok majd, hogy nem is akarok beszélni egyikkel sem..beszélni? ugyanmár..csak a vita..
Hétköznaponta, egy óráig vagyok msn-n, este 7-től 8-ig..előtte és utánna is a húgom tanyázik a gép előtt..rövidke itt létem alatt is nézzem meg kinek mi van kiírva, írjak már rá erre..kérdezzem már meg ezt meg azt .. :|
Hiába akarok barátokat az életembe..csak egy embert tartok barátnak, akit lassan talán sikerül elmarnom magamtól..pedig én nem akarom..Edina, aki mellettem maradt csak..
A többeik tök jól megvannak nélkülem..ha egyiküknek szomorú fej facebookon, akkor a másik kettő ír alá, hogy mi a baj, mi történt.. ha én teszem ezt, ők nincsennek sehol.. Edina viszont ott van..

Megismertem valakit..akit kezdek szeretni..de nem lehet..!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr32372402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása