www.kimiraikkonen.com

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Ciai 2011 !

2011.12.31. 23:19 | Andrejja | Szólj hozzá!

sziasztok,

elég rég írtam ide Nektek, de ennek több oka is van.
először is van egy másik blogom is, de ezt semmiképp sem vagyok hajlandó bezárni, a másik blogom jellege is ilyen, de ott teljesen magamról írok, de nem akarok arról túl sok mindent mondani.

számot akarok vetni az idei évemmel.
ahogy azt írtam nektek, idén 18 éves lettem, tehát beléptem a felnőtt korba, a sulit jövőre fejezem be. júliusban valóra vált az álmom, találkoztam Sebastian Vettellel !!!
sok olyan emberrel, akit neten ismertem meg, és a legjobb barátnőmmel, Nikivel is !
felvettek online újságírónak és azóta is ott ' dolgozom ' , és erre büszke vagyok !
Seb a sportág legfiatalabb kétszeres bajnoka lett, és Rá is nagyon büszke vagyok!

negatív dolgok is történtek, persze..
pánikzavar nevű betegséget szedtem össze, de már jobban vagyok, és erről nem is írnék többet.
a suliban nem igazán éreztem jól magam, de ma már ezzel sincs baj.
David eltörte a sípcsontját, meg is műtötték, így hosszú időre kidőlt, de tudom, hogy ott lesz az EB-n :) !

Várom a jövő évet, ami kb. 40 perc múlva itt is lesz.
Ünnepeljetek, legyetek jók, és koccintsatok Mindenki egészségére, a Himnusznál felállni (!) :) , és csak lazán!

B.U.É.K !
 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr323510484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása