www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Nem vagyok tökéletes ember, sok dolog van, amit bár ne tettem volna meg ...

2008.06.12. 18:41 | Andrejja | Szólj hozzá!

Nem vagyok ilyen és nem leszek olyan. Ha ilyen vagy olyan lennék, már nem lennék az ami vagyok..
Az emlékek olyan régieknek tűnnek ... az idő mindig megöli a fájdalmat
Ha valaki nem emlékszik a múltjára, akkor nincs jövője sem ...
Fáj, hogy ennyire szeretlek ... mert ha rád nézek, látom, hogy ez téged mennyire nem érdekel
A legnehezebb dolog a szerelemben az, hogyha ki kell szeretned vkiből ...
Soha többé nem fogok könnyeket ejteni miattad ...
Mielőtt csak újabb ígéreteket teszel, tanuld meg mit jelent az "ÖRÖKKÉ" szó ....
Megrebegtetem a szárnyaimat, és repülni tanulok. Ez a dolgom addig, amíg el nem érem az eget ...
Nem hiszem, hogy van valaki, aki most úgyanúgy érez irántad, mint én ...
Szerelem mikor könnyeket hullajtasz, mégis ugyanúgy szereted Őt.
Szerelem, mikor Ő egy másik lányt szeret, de te csak mosolyogsz, és azt mondod: Jól vagyok,
pedig csak sírni és sírni szeretnél ...
Az igaz barátok akkor is melletted lesznek, ha az egész világ ellened fordul
Nem fogok mások kedvéért megváltozni.
Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen, mint amit mások elvárnak tőle,de ez semmit sem jelent.
Mosolyogj!  Soha nem tudhatod, talán ez lesz az utolsó mosolyod ...
A lényeg az, hogy önmagad legyél!
Megérintetted a szívem, a lelkem,
Hinned kell nekem, mikor azt mondom: elveszett vagyok nélküled ...
Megváltoztattad az életemet és az összes célomat
Az eszem azt mondja: "Bolond vagy, felejtsd el őt!"
de a szívem azt súgja, soha ne engedd el ...

Néhány ember úgy gondolja, hogy csendes vagyok.Az egyik ok hogy nem ismernek eléggé vagy mert nem vesztegetem a a lélegzetem azokra akik idegesítenek!
Mi fáj jobban? Arra gondolni hogy utálnod kellene őt, vagy az hogy tudod, hogy ez nincs így?
Akármennyire is próbálom
a szerelmed nélkül élni nem tudok
így végül lehunyom a szemem
és elalszom a könnyeimmel

Ha valamit akarsz, menj és tedd meg, mert csak egy életed van ...
Teljesen mindegy hogy mit teszek vagy gondolok .. te mást szeretsz

Hogy lehet az, hogy sohasem hallottam tőled
hogy " csak Veled akarok lenni "
... azt hiszem sosem éreztél így ...

Mindig van egy személy aki nem számít hogy mit tesz vagy mit mond, és nem számít hogy hányszor okoz neked fájdalmat - nem tudod elengedni, hiszen annyira sokat jelent neked
Élet? Mindenki tudja hogy ez csak egy átmeneti állapot ami hamar megszakad hogyha találkozunk a végzetünkkel
Melletted ültem és néztem ahogy mosolyogsz
Annyi srác, mégis csak téged látlak, de te tudomást se veszel rólam
Nem a halál fáj, az élet kínozza meg az embert ...
Csak akkor tudunk kitartóan szeretni, ha úgy döntünk, hogy jobban szeretjük az embereket, mint megérdemlik
Hiába szeretjük egymást, ez csak barátság..az egyik legjobb fajta. egyszer majd rájövünk h ez igazi szerelem volt, de addigra késő lesz..
Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van,
ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek!

Egy lány & egy fiú ... lehetnek "csak barátok". De egyszer egymásba is szerethetnek ... talán csak ideiglenesen.
talán rosszkor vagy túl későn.
de talán örökre ...
Elhibázni vmit nem hiba. A hiba az, ha meg sem próbálod
Még mindig remél, még mindig dobog ez a szív bennem
Az álmaim nem olyan üresek, mint amilyennek a lelkem tűnik ...
Ha vannak álmaid, csak higyj abban, hogy képes vagy őket megvalósítani,
nem számít, mit mondanak mások
csak higyj, és a szíved meg fogja mutatni az utat ...
Legszívesebben csak ölelném, hogy felejtse végre el a fájdalmakat, mert a múlt elmúlt.
A hibák - ha tanulunk belőlük - sikeresek! 
Csakmert nem szeretek harcolni, nem jelenti azt, hogy nem is tudok :D 
A siker legnagyobb akadálya a kudarctól való félelem 
Néha egy vesztes is nyerhet - merj álmodni! 




 

Utálom az embereket, akik bántanak engem azért, mert kimondom azt amit érzek ... !

 

Tudom, hogy szeretsz,
és csak attól félsz, hogy mások mit fognak gondolni,
de akkor miért szeretlek még mindig?
Miért nem tudlak elengedni?

Ha szeretsz valamit engedd szabadon,
Ha visszatér hozzád, a tied, ha nem, akkor soha nem volt az.

 Továbblépni egyszerű; csak megnehezítik azok a dolgok, amiket magad mögött hagysz

Ahányszor az emberek megkérdezik: " ti ketten jártok? "

el sem tudod képzelni, milyen fájdalmas azt mondani " nem, csak barátok vagyunk "

 

A döntések, amiket ma meghozol, hatással vannak a holnapodra, úgyhogy dönts óvatosan, mert nem tudsz visszamenni hogy megváltoztasd ezt

 

Néha azok a dolgok változtatnak meg minket, amiken mi magunk nem tudunk változtatni

Nem a szerelemtől félek, hanem attól, hogy nem szeretnek majd viszont :(
 A falak, amiket azért építünk, hogy távol tartsák a szomorúságot, egyúttal az örömöt is kizárják..
Egész életedben egy dolog lesz, ami mindig kitart melletted: az árnyékod..
Ha ő elég hülye volt ahhoz hogy elsétáljon, te legyél elég okos ahhoz, hogy ez ne érdekeljen
Ha megváltoztathatnál egyetlen egy dolgot az életeben, megtennéd ? És ha igen, ez a változás jobbá tenné az életedet, vagy rosszabbá ? 

Az élet arról szól, hogy bízz az érzéseidben. Kockáztass! Merj önmagad lenni! Tanulj a múltból. Becsüld meg az emlékeket. És vedd észre; az élet mindig megy tovább 
Ki vagy te hogy bíráld az életet amit élek ? Tudom hogy nem vagyok tökéletes; nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták...
Azzal töltjük az életünket, hogy olyan dolgokra várunk amiket nem birtolkolunk - sohasem szakítunk időt és látjuk meg azt amink valójában van
Elzárkóztam a szerelemtől - nem volt szükségem fájdalomra,
egyszer vagy kétszer ez pont elég volt
de veled a legelső pillanatban történt valami
a szívem elolvadt, találtam valamit ami igaz
körülöttem mindenki úgy néz rám mindtha megőrültem volna
de nem érdekel mit mondanak, én szerelmes vagyok beléd 
Nem futhatsz el a gyengeséged elől; vagy küzdesz ellene, vagy elpusztulsz...!
Néha csődöt mondunk. Olyan vicces tud lenni az élet és nyomasztó; de ha nagyon akarod, megtalálod a reményt. Egy gyerek szavaiban, egy dal soraiban, vagy annak a szemében, akit szeretsz. És ha szerencsés vagy - úgy értem a földkerekség legszerencsésebb embere - abban, aki ugyanúgy szeret téged, mint te őt



 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr85517022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása