www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

"Néha el kell veszned ahhoz, hogy megtaláld önmagad"

2008.10.24. 19:05 | Andrejja | Szólj hozzá!

..csukd le most mind két szemedet,tudom,hogy van valaki,akit te is szeretsz..ha lehunyod szemeidet őt látod..tudom... hiszen ez az élet. Szeretni valakit,aki talán sohasem lehet veled. szeretni őt,szíved mélyéből tisztán..csak őt látni némán..Mellette lenne titokban..távol a homályból..nézni,hogy követ el ezernyi hibát...és probálni megmenteni őt a világtól...belenézni a szemébe..és látni ..látni mi bátnja,mior van jó kedve és mikor fáj neki...Úram Isten..ez annyira rossz...miért nincs ezen a Földön senki,senki aki megértene és ugyanazt érezné,mint én?? Miéért???????
..és akkor még Kimi..is..inkább visszavonul mintsem,hogy a Renaultba menjen..megértem..ezt tenném én is...remélem most örül..az az illető..ha kiturhatja...sajnálom...ti kértétek,hogy mondjam el..

'Csak élni akarok, nem foglalkozni azzal amit mondanak, nem foglalkozni azzal ami történik. Csak élni akarok' ..A kapcsolatok olyanok,mint az üvegek: néha jobb ha összetörve hagyjuk ahelyet, hogy újra megsebeznénk magunk miközben próbáljuk újra összerakni..  miért nem..miért nem ezt tettem? Miért csináltam ujra..ujra..ugyanazt..

 

"Levegőnek nézel,
ahogy elmész mellettem
s letagadod az érzést,
hogy valaha is kellettem.
 
Nem nézel a szemembe,
tán félsz attól amit látnál?
Pedig a szememben van minden
mire valaha is vágytál!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr17730105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása