www.kimiraikkonen.com

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Sebastian és Kimi. (L)

2010.07.08. 23:59 | Andrejja | Szólj hozzá!

Erre Edina hívta fel a figyelmemet.. :

Vettel saját sajtószóvivőt kapott

A Red Bull-Racing német versenyzője, Sebastian Vettel saját sajtószóvivőt kapott. Britta Roeske korábban a csapat dolgozóiért volt felelős. Roeske most már csak kizárólag Vettel mellet fog dolgozni.

* Nem szeretném, hogy őt is elkapja a cirkusz, hogy elvesszen..azt soha.!

A németek Vetteltől várják a vasárnapi világbajnoki győzelmet

 

Sebastian Vettel a hétvégén meg akarja menteni Németország becsületét, és egy győzelemmel szeretne közelebb kerülni a világbajnoki címhez, amiről a német labdarúgó csapatnak a spanyolok ellen elszenvedett 0:1-es vereség után le kellett mondania.

"Mindig a győzelemre törekszem, és nem lesz ez másképp Silverstone-ban sem. Az évad nagyon izgalmas és szerintem ez így is marad. Bízom benne, hogy a hétvégén sikerül nyernem, ezt követően pedig a Hockenheimringen is diadalmaskodni szeretnék. Egy hazai győzelem nagyon különleges lenne a számomra." – mondta Vettel a Deutsche Presseagenturnak adott interjúban.

A bajnoki tabella harmadik helyezettje az elszalasztott foci-döntőre utalva hozzátette, hogy "jó lenne, ha legalább egy bajnoki győzelemben részünk lenne vasárnap."

Michael Schumacher, aki szintén lelkes szurkolója a német válogatottnak, a magyar Kassai Viktor vezette mérkőzést követően a hivatalos honlapján elmondta, hogy a csapat bajnoki döntő nélkül is büszke lehet a teljesítményére. "Sajnálom ami történt, de a meccs végeredménye igazságos volt. Természetesen bíztam benne, hogy Németország kiegyenlít, és legalább a hosszabbítást ki tudja harcolni. A srácok így is elmondhatják magukról, hogy remekül szerepeltek a tornán. Úgy gondolom, hogy szimpatikusan képviselték Németországot, és bízom benne, hogy szombaton megnyerik a kis-finálét (a harmadik helyért)."
 

Ecclestone: Talán Alonso a legjobb versenyző

Bernie Ecclestone, a Formula-1 kereskedelmi jogait birtokló brit milliárdos a kétszeres spanyol világbajnokot tartja a legjobb versenyzőnek a mezőnyben.

Bernie eleinte a Red Bull-Racing csapatnál versenyző Sebastian Vettel-t gondolta a favoritnak az idei szezonban.
A Formula-1 idén csak úgy lubickolhat a világbajnokságra esélyes csapatokban és versenyzőkben.

Az F1 porondmestere szerint a bajnokság még mindig nyitott.

„A világbajnokság továbbra is nyitott. Vettel volt az én favoritom, de most nagy a konkurencia. Webber felnőtt, addig talán Alonso a legjobb versenyző, de egy versenyképes Ferrarira van szüksége.” – nyilatkozta az olasz médiának Bernie Ecclestone.

Ecclestone szerint az idén három év után újra versenyző Michael Schumacher az autója miatt nem tud kiemelkedő eredményt elérni. Bernie úgy véli, hogy például a Red Bull volánja mögött messze eredményesebb lehetne.

* Azért, Bernie, az első benyomás a nyerő, mindig. :) Plusz, Sebi a legjobb. (: az autóról nem ő tehet.

 

Kimi. (L)

Räikkönen Sebastien Loeb előtt Bulgáriában

Kimi Räikkönen, a Citroen Junior csapatának versenyzője a Bolgár Rally speciális szakaszán 4. helyen ért célba.

Räikkönen tudta tartani a tempót a Citroen másik három versenyzője, Solberg, Sordo, és Ogier mögött. Sebastian Loeb csak az 5. időt autózta, így ért célba Kimi mögött.

Mikko Hirvonen és Jari-Matti Latvala a 6. és 7. helyen végeztek.

A Bolgár Rally hivatalos versenye pénteken kezdődik és az vasárnapig tart.

Shakedown végeredménye:

1. Petter Solberg Citroen 1.39,4
2. Dani Sordo Citroen 0,4
3. Sebastien Ogier Citroen 0,5
4. Kimi Räikkönen Citroen 1,1
5. Sebastien Loeb Citroen 1,1
6. Mikko Hirvonen Ford 1,9
7. Jari-Matti Latvala Ford 2,8
8. P-G Andersson Ford 3,2
9. Matthew Wilson Ford 3,2
10. Henning Solberg Ford 6,7

Kubica: Räikkönen jó csapattársam lenne

Robert Kubica, a Renault F1 Team lengyel versenyzője szerint nem okozna számára az problémát, ha 2007 világbajnoka lenne a csapattársa.

Kubica bízik abban, hogy világbajnok esélyes lehet jövőre.
obert Kubica

Mint minden versenyző, én is egy győztes autót akarok, de senki sem adhat erre garanciát. A többi versenyzőhöz hasonlóan a győzelemért és a világbajnoki címért akarok harcolni, Mint mondtam, nincs garancia arra, hogy meg tudom ezt csinálni, de meg fogjuk próbálni. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy a lehető legjobb teljesítménnyel rukkoljunk elő.

Nem lehet tudni, hogy mi vár rád. Nézd, a Red Bull-ról három évvel ezelőtt senki nem gondolta, hogy bajnokesélyes lehet, most pedig a leggyorsabb autó az övék. Vannak jobb és rosszabb időszakok is. Fontos, hogy a lehetőségeidet kihasználd.

A Renault egyelőre nem erősítette meg azt, hogy ki lesz jövőre Kubica csapattársa. A listán állítólag a jelenleg a Rali-Vilgábajnokságban (WRC) szereplő Kimi Räikkönen is ott van.

Hallottam a Kimi-ről (Räikkönen) szóló pletykákat. Egyet mondhatok, soha nem volt egy csapattársammal sem problémám. Kimi-vel minden bizonnyal ugyanez lenne. Ő egy gyors és tehetséges versenyző. Egy csapatnak csak jó, ha két gyors versenyzője van.

Räikkönen: Az emberek gondoljanak, amit akarnak

Kimi Räikkönen továbbra sem döntötte el, hogy hol versenyez jövőre. Szerinte már megszokhatták az emberek, hogy rengeteg pletyka kering róla a sajtóban.

Egy biztos, egyedül a finn „Jégember” fog dönteni a jövőjéről.

Kimi Räikkönen

A júniusi szünet rövid volt, csak jött és ment. Dolgoztam is és ki is kapcsolódtam egy kicsit. Jól esett ez a kis pihenő. Úgy érzem, újult erővel vágok így neki a szezon következő felének.

Most fogunk először aszfalton versenyezni ebben a szezonban. Talán az emberek csodát várnak majd tőlem, mert végül is az életemet aszfalton töltöttem. De azt ne felejtsék el, tökéletesen más aszfalton rallyzni és egy speciálisan megépített pályán. Persze sokkal otthonosabban érzem magam ezen a felszínen. A Citroennek nagyobb a tapadása, viszont ez állandóan változik. Nagyon vártam már az aszfaltos rallyt, és most végre Bulgáriában vagyunk. Ez a pálya Bulgáriában igazság szerint mindenkinek új, viszont tény, hogy a legjobbak gyorsak is, akár havon, akár murván, vagy aszfalton.

Portugália után Olaszországba mentünk a Rally Lanternára, ami egy nemzeti verseny. Ezután Két napon át teszteltünk Franciaországban. A Lanterna Rally nem is lehetett volna ennél jobbkor. Ezzel az autóval végül is az volt életem első aszfaltos rallyja, az eredménnyel nagyon elégedett voltam. Az autó viselkedésével különösen. Az elejétől fogva a ritmus megtalálása volt a célunk, ez sikerült is. Mindig jobban és jobban éreztem az autót. Nagyon fontos volt a gyakorlás, főleg az aszfaltra való jegyzetek elkészítése. És jól sikerült a tesztünk is francia földön.

Az olasz verseny és a teszt után sokkal magabiztosabb lettem, több ismerettel is rendelkeztem. Isztambul volt az egyetlen tökéletesen új helyszín mindenki számára a WRC-ben, és onnan egy nagyon jó eredménnyel jöttünk el, hiszen az 5. hely eddig a legjobb eredmény. Az, hogy Bulgária szintén új mindenkinek, talán az én segítségemet szolgálja majd. Azonban csak arra törekszünk, az a célunk, ami eddig is volt, nagyon szeretném befejezni a versenyt, és célba érni vasárnap, megismerni a kocsit ezen körülmények mellett. Aztán majd kiderül, ez mire lesz elég. Az utolsó három versenyen jó lenne pontokat gyűjteni és folytatni a sorozatot.

Nagyon fontos, hogy jó ritmust találjunk már az első szakasztól kezdve. A legjobbaknak ez már rutinként megy, nagyon sok a tapasztalatuk. Én még mindig gyűjtöm az ismereteket, még elég sok kilométer kell számomra a C4-el. Arról viszont biztosíthatlak titeket, hogy remekül fogunk szórakozni. Folyamatosan azt érzem, hogy mindig többet és többet tudok a rallyról. A Bolgár Rally után haza megyünk, a következő helyszín ugyanis Finnország lesz. Srácok túlzás nélkül állíthatom, ez lesz a szezon fénypontja.

A szezon ezen a részén rengeteg pletyka kering a pilóták jövőjét illetően. A helyzet azonban még ugyan az, bárhol versenyzel, akár az F1-ben akár a WRC-ben. Én nem stresszelem magam ezen. Hagyni kell az embereket, gondoljanak amit akarnak. A döntést én fogom meghozni majd, ha itt lesz az ideje. Az biztos, hogy versenyezni fogok valamelyik kategóriában, de nem gondolkodtam még rajta, hogy melyikben.

* Csak azt akarom, hogy boldog légy.:)

Räikkönen nyerni megy Bulgáriába

A Citroen Junior csapatának finn versenyzője, Kimi Räikkönen határozott célokkal utazik Bulgáriába.

Hogyan teljesít a Citroen C4 WRC aszfalton ez idáig?

Kimi: Én nagyon szívesen vezetek aszfalton, ezt mondtam a kezdetektől. Az első néhány kilométer nagyon jó érzés volt az autóval. Ezt az érzést megerősítette bennem, mikor részt vettem Olaszországban a rallyn, amit nagyon élveztem. Még akkor is, ha nem győztem ezen a különleges helyszínen, elégedettek lehetün ka teljesítményünkkel. Az egész csapat rengeteget segített az aszfalton való debütálásban.

Van valami, ami az aszfalton előnyt jelent számodra?

Kimi: Bár én eltöltöttem néhány szezont a Formula-1-ben és mentem jó néhány kört aszfalton, ez egyáltalán nem hasonlítható össze azzal a helyzettel, amivel a rallyban találkozom. A Forma-1 és a rally két teljesen különböző kategória. A WRC-ben számos különböző aszfalt rallyn fogunk részt venni, mindegyik különbözni fog az előzőtől. Nem tudjuk összehasonlítani a Bolgár Rally-t Catalunyával, vagy Németországot, illetve Franciaországgal. Az egyik állomáson az utak keskenyek vagy szélesek, a másikon hepehupásak. Változnak a felszínek egyik szakaszról a másikra. Az a fontos, hogy jól érzem magam, és jól össze tudunk dolgozni a navigátorral. Így kiegyensúlyozott az egész, és így teljesít jól az autó.

Mit vársz a rallytól Bulgáriában?

Kimi: Ez biztos, hogy teljesen más típusú verseny lesz, mint az eddigiek, és ez a legfurcsább dolog a rallyban. Nagyon kemény lesz a verseny, meg akarjuk nyerni, hiszen ez a verseny mindenkinek új lesz. Ez az első aszfalt rally a szezonban, nagyon fontos szerepe van a WRC-ben való tanulásban. Már megtanultam, hogyan kell jól felvenni a dolgokat, és menjek végig úgy, hogy nem próbálok meg felesleges kockázatokat hozni. Célom az, hogy célba érjek a Citroen C4 WRC-vel. Majd meglátjuk az első nap végén, hogy hol vagyunk a többiekhez képest. És megpróbáljuk behozni a különbséget.

 

Räikkönen a legjobbakkal birkózik meg Bulgáriában

Finnországban a rali a nemzeti sport. Bulgáriában a következő rali világbajnoki verseny helyszínén a nemzeti sport a ... birkózás.

Bulgária 2 legnagyobb sport-hőse birkózó volt: Dan Kolov és Nikola Petrov. Senkinek sem volt annyi bátorsága, hogy Nikola lányos nevéből gúny űzzön. A birkózót soha nem győzték le 25 éves karrierje során, 1898-ban pedig Amerika bajnokává koronázták. Kolov elsőként azon képességével vált híressé, hogy a vasúti sín egy részét el tudta hajlítani a saját nyaka körül.

Kimi Raikkönen egyetlen harca Bulgáriában a következő rali állomáson lesz, amely mindenki számára újdonsággal szolgál majd és aszfalton rendezik. 18 futamgyőzelem, 62 dobogó és 579 begyűjtött Forma1-es világbajnoki pont után Kimi tud egy-két dolgot a gyors vezetésről ilyen talajon. Őszintén szólva azonban a bulgáriai rali verseny  kb. annyi hasonlóságot mutat egy Forma1-es viadallal mint Nikola Petrov Nicole Kidman-nel.

"Ez annyira különböző: olyan mintha azt mondanám, hogy ha jól vezetsz normál úton, akkor akár Forma-1es pilóta is lehetnél"-összegzi Kimi röviden. De tovább magyarázza: "A rali és a Forma-1 távol állnak egymástól, és a legnagyobb különbség nemcsak a talaj, sokkal inkább a vezetési stílus és a mód, ahogyan együtt dolgozol az autóval. Csak egy dolog, ami közös, hogy kormányt használsz mindkettőnél. Őszintén szólva több hasonlóság nem jut eszembe. De nagyon várom  a hétvégét, ez az aszfalt kissé ismerősebb lesz számomra."

Vagy talán kevésbé ismeretlen, mert Bulgária lesz Kimi 6. rali világbajnoki versenye a Citroën C4 autójával, és az 1. aszfalton.

A tesztek és az olaszországi gyakorlás is nagyon jól mentek. Most itt az idő egy óriási ugrásra az ismeretlenbe és néhány igazán kemény versenyre szuper-gyors utakon.

Mint mindig, Kimi tapasztalt navigátorának Kaj Lindström-nek is volt néhány szava sofőre bölcsességeihez.

"Itt újra a nulláról kezdünk, bár a tesztek nagyon jól mentek, soha nem tudhatod, hogy állsz a mezőnyben a verseny kezdetéig."-mutatott rá Lindström. "Tavaly részt vettem Kimivel egy aszfalt-ralin és világos volt, hogy nagyon jól érzi magát ezen a talajon. De nem gondolom, hogy Bulgária egy tipikus aszfalt rali lenne. A terepszemle során nagyon jó munkát kell végeznünk és ez az, amire most koncentrálunk."

Dan Kolov annak idején azt mondta: " Erősnek érzem magam, mert Bolgár vagyok."

Kiminek nincs szüksége indokra, hogy erős legyen. Ő egyszerűen csak az.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr912139806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása