www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Április 1

2011.04.01. 12:43 | Andrejja | Szólj hozzá!

Sziasztok : ))))) !

Hogy vagytok ?? Minden oké ? : )) Régen írtam nektek, inkább csak másolgattam tudom. : )) De mivel nekem nincs saját oldalam, ezért azokat a híreket, amelyeket szeretnék később visszaolvasni majd, beteszem a blogomba : ))
A héten nem voltam suliban sem. Sőt, mi több! Múlt héten csütörtökön elmentem az orvoshoz, aztán injekciót írt fel. 5 db injekciót kaptam. : |
Igazából nagyon paráztam , olyannyira, hogy az első után majdnem elájultam. Minden elhomályosult, a bal fülemre nem is hallottam, szédültem, hányingerem volt.
A tudat, hogy másnap lesz az idény első időmérő edzése viszont erővel töltött el : )) alig vártam és végre karnyújtásnyira kerültem tőle : )))) !!
Sebastian épp olyan volt, mint tavaly. Ugyanott folytatta, ahol abbahagyta, az élen : ) <3
Annyira boldog voltam : ))
A boldogságomhoz hozzájárult az is, hogy David 2 gólt szerzett a Spanyolország-Csehország mérkőzésen és ezzel ő Spanyolország legeredményesebb játékosa.
Megelőzte Raúlt 2 góllal, mégpedig úgy, hogy 30(!) alkalommal kevesebbszer lépett pályára. : ))
Még akkor is, amikor délután 3 után ismét megszúrtak, ekkor már kettőn voltam túl. Nem kevesebbszer, mint 3 alkalommal néztem végig szombaton az időmérőedzést. Mindenhol, ahol adták és ugye, azért szépszámban leadták : ))
Nagyon vártam a vasárnapot is : )) Pole-ból , 8 tizedes előnnyel, nem voltam ideges. A téli teszteken különben is a Red Bull volt az egyik legmegbízhatobb autó.
Vasárnap hajnali 2-kor kellett az órát 3-ra venni. Nem tartottam attól, hogy lemaradok a rajtról, vagy akár egy körről is. Soha sem kellett órát beállítanom ébresztőre, mert verseny van. Mindig ébredtem magamtól és ez most sem volt másképp. : )
A rajt nagyon szépen sikerült, és végig szépen vezetett, így nem volt kétséges, hogy ki nyeri a versenyt.
Sebastian tehát magabiztosan győzött. Ami változott benne tavalyhoz képest, hogy sokkal nyugodtabb lett, felnőtt, és már nem ujjongott a rádióban sem, ami bevallom nekem azért hiányzott. Máris lefutott idényről és címvédésről beszélnek, ami jólesik, de nem jelent még semmit. Még csak most kezdődött és felesleges lenne máris a végén járni. Még messze van, most nyertünk, de mindig jön egy új verseny..
Seb nagyon várta a kengurut a kupán, kereste is rajta, de hát csak nem volt : ))
A blogjában pedig arról írt, hogy kapott egy üveg portóit a tavalyi győztes képével .. :P Jense-vel, szép lesz , ahogy majd ő mosolyog vissza rá : ))
Jaa, és aggódik amiatt, hogy ő hogy néz ki majd jövőre rajta, mert ha az elmúlt egy órában készítettek róla képeket, akkor nagyon piszkos volt :P
Beszéltem Verával is : )) ..és egyre biztosabb a nyaram .. (YN)
Kedden megkaptam az utolsó injekciómat, el akartam kerülni, hogy rajtam és azon , aki beadja, szóval, hogy más is ott legyen, erre az utolsót 5 ember előtt adta be.. nos, kínos volt, de nem fájt már, megszoktam a tűt .. x ))
Gina , jönni fog hozzám, hamarosan, legalábbis ezt írta nekem, és nagyon boldog vagyok : )))))) !!!
Edinávan minden nap beszélek, mindig, rendszerint a mocskos fantáziámmal megnevetettem, de örülök, hogy örül : ))
Kimi nagyon hiányzik..és most a nascar-ba tart.. féltem, az a verseny sorozat új neki.. de ha pontot szerez, akkor történelmet írhat. : ))
Seb pedig megfogadta a tanácsátés rendelt egy motort, olyat, mint az Iceman 1 és az Iceman 2 .. :P
Zsófi, elég érdekes, de teljesen jogos ötlettel állt elő : )) Amibe bele is vágok.. : )))))) !!!
Szabásminta, vatta, tű, cérna, anyag.. kenguru.. : )) nah, ebből mindenki vonja le a megfelelő következtetéseket. : ))
A Red Bull első szárnya is teljesen szabályos : )) szóval nem kell aggódni. : ) Nagyon remélem, hogy Hamilton nem lesz a csapat tagja jövőre.
Vitaly lehet a megmentőm.. ( erről majd később ) (YN)
Itt a kedvenc mondatom egy csütörtöki cikkből : )) tegnap már tanultam, mindent (!!), még matek van, de megoldom majd azt is.. : )) Ma csak pihi..és Dina képeire engedem rá magam.. : DDD

A mondat :

"Gyere Stefano, menjünk a strandra. Ha Vettel még egy ilyen időt produkál a jövőben, elmehetünk pizzát sütni.



Legyetek jók, legyetek hiperek.. jah és az új szavam, ami nagyon sok embernek tetszik :  Vetteleeseedjéééé : )) LEVÉDETTEM ! ( szóval terjesztheted, de a forrásha hivatkoznod kell !!! ) .. : )) jah, és ez nem vicc : DDD


Sziasztok : )))


AVD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr1002790923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása