www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Shanghai 4

2011.04.17. 20:45 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel sokat tanult Kínában

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német versenyzője sokat tanult Kínában, ahol ezúttal a második helyen fejezte be a futamot.

Vettel pozitívan tekint vissza a versenyre.

Sebastian Vettel

Van egy fontos tanulság, amit meg kell tanulnunk. Ma Lewis Hamilton és a McLaren túl erős volt, miközben nem tudtuk érvényesíteni a stratégiánkat.

Ahogy látni is lehetett, sokat küzdöttem. Nem tudtam mit tenni a volán mögött, mivel a gumik elfogytak alattam, így a teljesítmény is kisebb lett.

Szép csatát vívtam Lewis-al, de hét körrel a verseny vége előtt egyszerűen már nem tehettem túl sok mindent. Lewis nagyon jó munkát végzett és meglepett az, amit a 7-es kanyarnál csinált, ezért gratulálok neki.

Úgy gondolom, hogy a stratégiát tekintve ez az, amit tehettem. 


Vettel: Az embereket csak úgy vonzza a Red Bull garázsa

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka humorosra vette a figurát a 2011-es Kínai Nagydíjat követően, amit a második helyen zárt Lewis Hamilton (McLaren) mögött.

Sebastian ezúttal Jenson Button-t (McLaren) fricskázta meg.

Történt ugyanis, hogy a kínai versenyen  Jenson Button a Red Bull szerelőihez hajtott oda, miközben Sebastian Vettel épp mögötte érkezett.

A sajtó és a rivális csapatok természetesen jót nevettek az egészen.

Vettel a következőképpen reagált a történtekre a futam leintését követően: „Nem tudom, hogy mi vonzza az embereket abban, hogy megálljanak a garázsunkban.” – mondta nevetve Sebastian Vettel, aki szerint a mezőny összes versenyzője most az ő autójában szeretne ülni.


Vettel: Kénytelen lettem volna a McLarenhez menni, ha...

Jenson Button versenye nem egészen úgy alakult, ahogyan azt a McLaren-Mercedes pilótája eltervezte. A 2009-es év bajnoka a rajtnál megelőzte Sebastian Vettelt és az élre állt, később azonban el is vesztette a pozícióját a címvédővel szemben a bokszban történt incidens miatt.

Button az első kerékcsere során tévedésből a Red Bull Racing szerelőihez parkolt be, akik továbbintették, ugyanis Vettel közvetlenül a McLaren mögött érkezett a bokszba. "Azt gondoltam, hogy jó helyen vagyok, aztán rájöttem, hogy mégsem, ezért továbbhaladtam, ami időveszteséggel járt. Ez az én hibám volt, de legközelebb majd jobban megnézem, hogy hova térek be."

Vettelnek az incidens miatt néhány pillanatig várakoznia kellett a kerékcserére, mégis sikerült a bokszban megelőznie az eltévedt Buttont. "Egy kicsit meglepődtem, hogy Jenson mit keres nálunk. Gondoljanak bele, mi történt volna, ha a csapatom kicserélte volna a kerekeit. Hatalmas pácban lettünk volna. Kénytelen lettem volna a McLarenhez menni, és megkérni őket, hogy akkor most legyenek szívesek lecserélni az én kerekeimet" – jegyezte meg nevetve Vettel az incidens kapcsán.


Vettel nem nyert, de boldog és elégedett Kína után

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka egy rossz stratégiai döntés miatt nem tudott triplázni a szezonban.

Vettel a második helyen ért célba Kínában.

Sebastian Vettel

Sajnos a rajtom nem volt tökéletes. Valami nem stimmelt, és olyan volt, mintha a piszkos oldalról kezdtem volna meg a versenyt. Ennek még utána kell néznünk.

Az első kanyar után visszacsúsztam a harmadik helyre, miután Lewis Hamilton is elment mellettem.

Az első etapomban talán több időt is kint maradhattam volna, de nem így alakult. A bokszban a srácok jó munkát végeztek. Meglepő volt látni azt, hogy Jenson Button behajt előttem a bokszba és megáll a helyemen. Nem igazán értettem, hogy mi van, de szerencsére ezzel nem vesztettünk sok időt. Legutóbb a Toro Rosso csapatnál láttam ilyet.

A csapattal ezt követően a 2 kiállásos gumistratégiához ragaszkodtunk és minden tőlünk telhetőt megtettünk. Lewis egyre közelebb és közelebb került hozzám, de akkor a gumik már annyira elfogytak alattam, hogy nem tudtam mit tenni. Nehéz volt tartani őt és végül el is ment mellettem. Akkor tudtam, hogy az első hely már nem lehet meg. De összességében boldog vagyok ezzel a második hellyel is, hiszen továbbra is vezetem a bajnokságot, ami a legfontosabb.

Ezen a versenyen láthattuk, hogy a kis hibákkal mekkora árat is lehet fizetni, szóval tanultunk belőle. A 2 kiállásos stratégia nem volt ideális. 

A rádiókommunikáció nem volt jó a csapattal, így arról sem tudtam tájékozódni, hogy ki, hol áll hozzám képest és milyen gumikat használ. Ezzel együtt a KERS rendszer sem működött megfelelően az autóban.

Mark (Webber) nagyszerű versenyt futott, és gratulálok neki, mert a világ végéről rajtolt és állt fel a dobogóra.

Az autónk tempója továbbra is jó, de finomítanunk kell még néhány dolgon.


A Red Bull állítja, nem hibázott a stratégiával Kínában!

Christian Horner a Red Bull-Racing csapatfőnöke állítása szerint Sebastian Vettel az esetleges három kiállással biztosan a két McLaren mögött fejezte volna be a 2011-es Kínai Nagydíjat.

Horner nem teljesen elégedett.

Christian Horner

Természetesen meg szerettük volna nyerni a versenyt, így ebből a szempontból kissé csalódottak vagyunk, de ha megnézzük, hogy még mindig mi vezetjük a bajnokságot és mindkét versenyzőnk ott állt a dobogón a verseny végén, akkor elégedettek lehetünk.

Ez egy hosszú és nehéz verseny volt. Nehéz volt a dolgunk a stratégiát illetően, de annyit elmondhatok, hogy Sebastian (Vettel) esetében semmi értelme nem lett volna a három kiállásnak. Ha három kiállást alkalmaztunk volna az ő esetében, akkor minden bizonnyal a két McLaren mögött fejezzük be a versenyt.

Úgy döntöttünk, hogy eltérő stratégiát alkalmazunk a versenyen és ez részben sikerült is, mivel Sebastian egyedüliként állt ott a dobogón két kiállással a háta mögött. Összességében azonban ez nem működött úgy, mint azt reméltük vagy szerettük volna.

A különbséget a versenyen a tapadás jelentette. Lewis Hamilton autója sokkal jobban tapadt a gumikkal, mint Sebastian, és semmi értelme nem volt megkockáztatni egy balesetet, mivel sokkal lassabbak voltunk a végére.

Ami pedig Mark versenyét illeti, az egyszerűen hihetetlen volt. Az ő esetében egy agresszív három kiállást alkalmaztunk, és egy hatalmas autózás végén felállhatott a dobogóra a mezőny végéről. A három megtartott lágy keverék jelentette számára az igazi sikert. Maximálisan megérdemli ezt a dobogós helyezést. Rendkívül agresszívan vezetett.

Sajnos a KERS rendszerrel ismét gondjaink voltak. A verseny első felében remekül működött, majd fokozatosan vesztettünk a teljesítményből. Még mindig javítanunk kell rajta, de most három hetünk lesz Törökországig, szóval bizakodóak vagyunk a következő versenyen már minden rendben lesz vele.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr742834535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása