www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Utólag

2011.08.05. 17:27 | Andrejja | Szólj hozzá!

Eddie Jordan: Vettel a legkevésbé német

 

A korábbi csapattulajdonos és jelenlegi BBC kommentátor Jordan szerint http://blog.hu/admin/Sebastian Vettel a legkevésbé német a „kezei között” megfordult versenyzőkhöz képest. Michael Schumacher-ről is felidézett egy régi emléket.
Jordan olyan német versenyzőkkel dolgozott együtt, mint Michael és Ralf Schumacher, vagy Heinz-Harald Frentzen.
 
„Mindig is szerencsés voltam a német versenyzőimmel, ezért szívesen köteleztem el magam mellettük. A németek egyenesek, őszinték, gyorsak, edzettek és még vidámak is” - jellemzi a nemzet pilótáit.
 
Jordan szerint Vettel különbözik a többi versenyzőtől:
 
„Vettel a legkevésbé német az ország versenyzői közül. Rendelkezik azzal a bizonyos valamivel: a csintalansággal a szemében. Remek a humora – igazából angol humor -, és mindig nyitott a szórakozásra. Ezzel a sport nagyszerű követe” – zárja a jellemzést Jordan.
 
Igaz, csak egyetlen verseny erejéig, de Jordan Michael Schumacher-rel is dolgozott 1991-ben:
 
„Michael különleges tehetsége az első pillanattól fogva nyilvánvaló volt. Amikor az első tesztje volt Silverstone-ban, a versenymérnöke felhívott és azt mondta: ’Eddie, itt valami nincs rendben. Ez a srác vagy levágta a pályát, vagy hihetetlenül gyors’. Sajnos csak egy versenyünk volt együtt” – szomorkodik Jordan a motorsport-total.com-on.

Vettel: Éhes vagyok a győzelemre

 

A címvédő nem elégszik meg annyival, hogy pontszerzésekkel biztosítja be a világbajnoki címet: továbbra is a győzelem a cél.
Sebastian Vettel 85 ponttal vezeti a világbajnokságot csapattársa, az ausztrál Mark Webber előtt. A tavalyi világbajnokot azonban ez a kényelmes előny sem készteti biztonsági autózásra.
 
„Nem gondolok a világbajnokságra, mialatt vezetek. Csak arra gondolok, hogy nyerjek. Még nagyon sok verseny van hátra, és a célunk továbbra is az, hogy nyerjünk” – fejtette ki Vettel.
 
„Elmondatom, hogy mindannyian nagyon ki vagyunk éhezve a győzelemre és én is így vagyok ezzel” – mondta Vettel.

 


Vettel: Felemásak az érzéseim

 

Sebastian Vettel a második helyen végzett a mai versenyen, aki szerint figyelni kell a McLaren-ekre az év hátralévő részében.

Vettel: Felemásak az érzéseim

Sebastian Vettel a második helyen végzett a mai versenyen, aki szerint figyelni kell a McLaren-ekre az év hátralévő részében.

 

 
 
„Elég sokat küzdöttem a verseny első részében és a 2-es kanyarban ki is csúsztam, mikor Lewis a nyomomban volt. A határon autóztam és az intermediate gumikkal is gondjaim voltak. Nem tudtam bevenni a kanyart és túlságosan szélesre vettem. Sajnos elvesztettem a vezetést majd a pálya gyorsan száradni kezdett. Lehet, hogy egy körrel hamarabb is bejöhettünk volna; a szuperlágy keverék már jól működött eleinte, de gyorsan elhasználódtak. Érdemes lett volna mindkét kiállásnál korábban kijönni.”
 
„Érdekes volt, hogy mindkét McLaren milyen közel volt egymáshoz a verseny utolsó szakaszában, majd később egyszerűen el kellett engednem Jenson-t, nem tudtam tovább üldözni. Éreztem, hogy gyorsabb is lehettem volna, de fékproblémákkal is küzdöttem. Mivel húsz kör még hátravolt, nem akartam annyira nyomni neki, mert nem tudhattam, hogy mennyire fogja bírni az autó.”
 
„Úgy vélem, hogy a második hely és egy lépés előre. Egy karnyújtásnyira volt a győzelem, de nem jött össze. Keményen kell majd dolgoznunk ettől függetlenül.”
 
„Mindkét McLaren erősnek tűnik az időjárási körülményektől függetlenül. Látszik, hogy sokat léptek előre, erre nekünk is reagálnunk kell.”
 
„Felemásak az érzéseim, mert a győzelem elérhető lett volna, de tovább növeltük az előnyünket. A legfontosabb üzenet számunkra, hogy a McLaren-ek nagyon gyorsak, ami Jenson-nak jó hír, nekünk kevésbé.”

Newey: Nekem is szükségem van pihenőre

 

A Red Bull Racing tervezője, Adrian Newey beismerte, hogy nemcsak a versenyzőknek és a többi alkalmazottnak, neki is szüksége van a nyári pihenőre, hogy erőt gyűjtsön a bajnoki hajrára és a 2012-es előkészületekre.

„Néha ki kell kapcsolni, különben elvész a kreativitás, pedig egy mérnök legfontosabb képessége a kreativitás” – mondta Newey, aki saját bevallása szerint az aktív időszakban sokszor éjszaka is a tervezőasztalához ül, hogy papírra vesse a legújabb ötletét.

A brit szakember legfontosabb feladata az lesz, hogy a Red Bull ismét technikai fölényben legyen a McLarennel és a Ferrarival szemben, akik az utóbbi futamok során nagy előrelépéseket tettek. „Továbbra is folytatjuk a fejlesztési munkálatokat. Noha rugalmas a fejlesztési programunk, kitartunk az eredeti tervek mellett. Ha mindenre azonnal reagálunk, ami a környezetünkben történik, annak káosz a vége. A tervezett úton haladunk tovább, hiszen nem lehet folyamatosan változtatni a programon.”

A konstruktőri címvédő csapat folytatja az idei autó fejlesztését, de már nagy gondot fordít a 2012-es versenygépre is, amely az RB7-es modell továbbfejlesztett változata lesz.


Vettel: Rizikós csak a dobogóra hajtani

 

A címvédő Sebastian Vettel magabiztosan vezeti a bajnoki tabellát, és már akkor biztosan bajnok lesz, ha a további futamokon a harmadik helyen végez – függetlenül attól, hogy a konkurencia mit csinál. A Red Bull Racing versenyzője mégsem elégedett a helyzettel, és elvárja, hogy ismét az élen harcolhasson. „A pontversenytől függetlenül, mindig nyerni akarok. Ennyi. Azt szeretném, ha újra ugyanúgy teljesítenénk, mint a szezon elején” – mondta a fiatal pilóta a Focus magazinnak.

„El kell ismerni, hogy a vetélytársak remek munkát végeztek, valamint, hogy jelenleg előttünk autóznak. Most azon kell dolgozni, hogy ismét mi legyünk az élen” – folytatta a fiatal pilóta, aki nem örül a nyári szünetnek.

„Tudom, hogy mindenkire ráfér a pihenő, de sajnálatos, hogy éppen most van a szünet. Azért bízom benne, hogy Belgiumban már ismét a győzelemért harcolhatok” – tette hozzá Vettel, aki újabb diadalokkal, nem pedig biztos harmadik helyezésekkel akarja bebiztosítani a címet. „Hosszú távon ez nem kifizetődő, és rizikós is. Újabb győzelmekkel szeretném megvédeni a címemet.”


Vissza tud térni a Red Bull az élre?

 

A Red Bull Racing meggyőző fölénnyel kezdte a 2011-es évadot, az elmúlt három futamból azonban egyet sem sikerült megnyerniük, így többen is meg vannak győződve arról, hogy a McLaren és a Ferrari utolérte a konstruktőri címvédőt. A Milton Keynes-i brigád – a kéthetes szünetet leszámítva – keményen dolgozik a nyári szünetben is, hogy újra nyerni tudjon, egyelőre azonban senki sem tudja megmondani, hogy hogyan alakulnak majd az erőviszonyok a Belga Nagydíjon.

„Lehetetlenség megjósolni, hogy mi lesz Spában. Mivel az elmúlt hetek során a Ferrari és a McLaren is nagy előrelépéseket tett, úgy gondolom, hogy tovább fognak javítani és még szorsabb lehet a csata” – idézi a Motorsport Magazin a Mercedes csapatvezetőjét, Ross Brawnt.

A Renault sportigazgatója, Steve Nielsen egyetért brit kollégájával. „A Ferrari és a McLaren egy ütemmel később fejleszti a kipufogóját, így nagyobb az esély arra, hogy előrelépéseket tesznek.”

A Red Bull tervezője, Adrian Newey természetesen abban bízik, hogy vissza tudnak térni az élre. „Lemásolták a rendszerünket és náluk is működik. Egyrészt hízelgő, hogy minket másolnak, másrészt viszont nem szerencsés, hogy a saját fegyverünkkel győznek le.”

A HRT technikai vezetője, Geoff Willis szerint nincs ok az aggodalomra a Red Bull Racingnél, ugyanis „biztos, hogy újra az élre tör a csapat. Persze a bajnoki cím így sem lesz könnyű menetelés, ugyanis a vetélytársak már ismerik a trükköket.”


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr823128468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása