www.kimiraikkonen.com

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

nem.értetek.nem.gond.nem.számít.nem.érdekel.

2009.10.04. 20:33 | Andrejja | 1 komment

gyülölöm. ez az egész..minden az ő hibája..ésha elmegy azt SOHA nem felejtem el ennek az emberileg nulla, szánalmas kis senkinek..akinek még saját gondolatai sincsenek.


Raikkönen: Kemény feladat előtt áll a Ferrari

Bár sokkal jobban teljesített, mint az elmúlt futamon, és közvetlenül Lewis Hamilton mögött, a negyedik helyen futott célba a Japán Nagydíjon, Kimi Raikkönen úgy érzi, a Ferrarinak nehéz lesz megtartania konstruktőri harmadik helyét.

A Ferrari mindössze csak egyetlen pontot veszített a McLarennel szemben, de már csak két pont az előnye a konstruktőrök versenyében, miközben még két verseny van hátra az idei bajnokságból, és egyértelmű, hogy a fejlesztések hiánya miatt egyre nagyobb hátrányba kerül.

Raikkönen ugyan elégedett volt a mai versenyen nyújtott teljesítményével, sőt még az autóját is dicsérte, tisztában van azzal, hogy két nagyon nehéz futam vár rájuk, ahol keményen meg kell majd küzdeniük azért, hogy a McLaren előtt maradhassanak.

"Nem volt rossz az autó a mai nap folyamán, de egyszerűen nem volt elég gyors ahhoz, hogy harcba szálljunk a dobogós helyezésekért" – mondta a finn pilóta.

"A negyedik pozíció nagyon hasznos volt, mert ezzel meg tudtuk tartani a konstruktőri harmadik helyünket, de azt nem lesz könnyű megvédeni az utolsó két versenyen. Azonban mindent beleadok majd, rajtam nem fog múlni a dolog."

Raikkönen a rajtbüntetések után, az ötödik pozícióból vághatott neki a mai versenynek, ám a korábbi futamokkal ellentétben, ezúttal nem tudott pozíciókat szerezni a célegyenesben.

"A rajtnál nem tudtam pozíciókat nyerni, különösen azért nem, mert nincs olyan messze a célvonaltól az első kanyar, így nem tudtam kihozni a maximumot a KERS rendszerből" – magyarázta.

"Az első etapban, mikor a keményebb keverékeken voltam, nem volt egyszerű a helyzetem, de aztán a lágyabb abroncsokon sokkal jobban tudtam hajtani. Sikerült közelebb kerülnöm Heidfeldhez, akit a boxban meg is előztem. A futam végén viszont már nem tudtam harcolni."

A Ferrari másik versenyzője, Giancarlo Fisichella most sem tudott pontot/pontokat szerezni, az olasz csak a 12. helyen végzett, ám elmondása szerint elégedett volt a versenyen nyújtott teljesítményével, csak azt bánta, hogy elrontotta az időmérőt, így a mezőny hátsó régiójából kellett elrajtolnia.

A Ferrari nem szponzora miatt dobta Raikkönent


A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali cáfolta azokat a feltételezéseket, miszerint leendő szponzoruk, a Santander miatt bontották fel Kimi Raikkönen szerződését, és ültetik a helyére Fernando Alonsót már a jövő évben.

A Ferrari szerda este jelentette be, hogy "közös megegyezéssel" felbontotta finn versenyzője szerződését, hogy helyet biztosítson Alonsónak, aki Felipe Massa csapattársaként folytatja versenyzői pályafutását jövőre a Forma-1-ben.

Raikkönen a bejelentés után elmondta, hogy számos oka volt a történteknek, de a döntésnek semmi köze nem volt a pályán nyújtott teljesítményéhez.

"Többé-kevésbé tudom a szakítás okait" – mondta a finn világbajnok a riportereknek Suzukában. "Semmi köze nincsen a versenyzésemhez, illetve ahhoz, amit csináltam az elmúlt időben. Ennek teljesen más okai vannak. A Forma-1-ben rengeteg a pénz, és mindig vannak más lehetőségek."

Arra a kérdésre, hogy esetleg a Santander bank érkezése miatt kell távoznia, elmosolyodott, és a következőket mondta: "Ezt inkább a csapattól kellene megkérdezni…"

Domenicali azonban kategorikusan cáfolta, hogy ez állna a háttérben: "Nem, az nem igaz, hogy ez csupán egy kereskedelmi döntés volt."

A Ferrari még a szeptemberi Olasz Nagydíjon jelentette be, hogy ötéves fő szponzori szerződést kötött a Santanderrel, amely 2007-ben, Alonso oldalán érkezett a Forma-1-be, a McLaren támogatójaként.

A hírek szerint a spanyol bank állta Raikkönen kivásárlásának teljes költségét, és az sem kizárt, hogy a pénzintézet fogja adni a finn pilóta fizetését a McLarennél, ha esetleg visszatérne egykori csapatához.

Raikkönen a héten elmondta, hogy egyelőre még nem döntött jövőjéről, sőt azt sem tudja, hogy egyáltalán folytatni szeretné-e a versenyzést a Forma-1-ben.

Azt viszont elhintette, hogy "továbbra is nagyon jó a kapcsolatom a McLarennel, és természetesen van esély (a visszatérésre), de van még időm arra, hogy meghozzam a döntést."

Räikkönen szerint a negyedik hely volt a maximum Japánban

Kimi Räikkönen a negyedik helyen ért célba a Japán Nagydíjon, ezzel öt pontot szerzett magának és a Ferrarinak is, miközben az olasz csapattal harmadik versenyét teljesítő Giancarlo Fisichella ismét pont nélkül maradt. Räikkönen szerint az F60-as bár végig elég gyors volt, a dobogós helyekért való harchoz még ez sem volt elegendő.

Fisichellát a 12. pozícióban intették le a szuzukai pályára visszatérő futamon, és azt nyilatkozta, mivel egyre jobban érzi magát a Ferrariban, nagyon bízik abban, hogy két hét múlva Brazíliában mindezt pontszerzéssel is bizonyítani tudja. A maranellóiaknak szükségük is van a pontokra, a McLaren-Mercedes ugyanis két pontra megközelítette a jelenleg 3. helyen álló gárdát a konstruktőrök között, és Lewis Hamilton is ugyanennyivel van lemaradva Räikkönen mögött az egyéni küzdelemben. Utóbbi az 5., míg a brit a 6. jelenleg.

Kimi Räikkönen (4. helyezés):
"Ma az autó nem volt rossz, ahhoz ugyanakkor nem volt elég gyors, hogy a dobogóért harcoljunk vele. A negyedik hely jól jön ahhoz, hogy a csapat megtartsa a harmadik helyét a konstruktőrök pontversenyében, de nehéz lesz ezt a pozíciót megőrizni a hátralévő két futamon. Én biztosan minden tőlem telhetőt megteszek majd, amit csak tudok. A rajtnál nem tudtam előrelépni, főképp azért, mert az első kanyar közel van a startvonalhoz, így nem tudtam igazán kihasználni a KERS-t. Az első etapban, amikor a keményebb keverékű gumik voltak az autón, a helyzetem egy kicsit nehéz volt, de aztán a lágyabb keveréken jelentősen javultak a dolgok. Sikerült közel férkőznöm (Nick) Heidfeldhez, majd a bokszkiállásnál meg is előztem, még annak ellenére is, hogy amikor a szervizelés után csatlakoztam a mezőnyhöz, forgalomban találtam magam Button mögött. Aztán már nem sokat kellett harcolni a verseny végéig."



A Ferrari csapatvezetője Räikkönent dicsérte

A Ferrari elégedett volt Kimi Räikkönen suzukai teljesítményével, mivel a finn pilóta negyedik helye elegendő volt arra, hogy a csapat megtartsa harmadik helyét a konstruktőrök versenyében.

"A realitás talaján kell maradni. Kimi negyedik helye örömmel tölt el, mert a McLaren-Mercedes csak egy ponttal szerezett többet. A teljesítmény tekintetében nem erre számítottunk, de sikerült bebizonyítani, hogy semmiféle helyzetben nem adjuk fel." - jelentette ki a Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali.

Az olasz brigád jelenleg két pontos előnnyel a harmadik helyen áll a gyártók versenyében, és bíznak abban, hogy a továbbiakban is sikerül megőrizni a dobogós helyet az összesítésben. "Még sok minden történhet. Ezúttal kihoztuk a maximumot a lehetőségekből, és Kimi kiváló versenyt teljesített. A csapat is remekül dolgozott, megváltoztatta a stratégiát, hogy megelőzhessük Heidfeldet. Ennek köszönhetően bizakodóan utazunk Brazíliába."

"Kimi versenye remek volt, gyors időket ment és végig tartani tudta a tempót. A verseny közepén a lágyabb gumikeverékkel ő volt a leggyorsabb. A második szektorban is jó időket ment, pedig itt fontos a tapadás - nekünk pedig ezen a téren hiányosságaink vannak. A lényeg, hogy ki kell hozni a maximumot az autóból és a gumikból, de ha Kimi beül a volán mögé, az plusz pont." - dicsérte Domenicali a 2007-es év bajnokát, akit jövőre Fernando Alonso vált az olaszoknál.

Giancarlo Fisichella nem tudott pontokat szerezni, de ő is elismerő szavakat kapott. "Jól szerepelt és versenyképes időket teljesített. A célunk továbbra is a konstruktőri harmadik hely, és nehéz lesz megszerezni, de mindent meg fogunk tenni, hogy sikerüljön."

Räikkönen: Ha nem lesz jó helyem a Formula-1-ben, ralizni fogok

Kimi Räikkönen az év végén elhagyja a Ferrari csapatát, de egyelőre nem tudja, hogy hol folyatja, és még arról sem döntött, hogy marad-e a Formula-1-ben, vagy ralizni fog.

"Nincs szerződésem a jövő évre, így mérlegelem a lehetőségeket. Olyan autóval szeretnék versenyezni, amellyel bajnoki címet nyerhetek. Semmi értelme sincs egy kis csapathoz menni, ahol csak a követőbolyban tudsz menni. Az nem nekem való. Akkor otthon is maradhatok. Ha nem találok megfelelő csapatot, lehet, hogy ralizni fogok." - jelentette ki a 2007-es év bajnoka.

"Ha maradok, egy győztes autóval szeretnék körözni, amivel bajnok lehetek, de legalábbis esélyem van rá. Hogy sikerül-e, az már más kérdés, de ha megfelelő a csapat, akkor legalább ott van a lehetőség. Ez a ralira is vonatkozik. Az élen szeretnék harcolni."

"A WRC-ben is sok edzésre van szükség, és tapasztalataim alapján úgy vélem, hogy a tempóval nem lenne problémám. Minden tapasztalat kérdése. Jelenleg a Formula-1 egyszerűnek látszik, de nem tudom mi lenne, ha nem vezettem volna Formula-1-es kocsit. A rali szerintem nehezebb, mert ott jegyzetelni is kell. A Formula-1-ben körbe-körbe megyünk, míg a raliban minden kilométer más. Bármikor nekimehetsz egy fának. Ezért szerintem nehezebb a rali, mint a Formula-1." - tette hozzá a finn pilóta, aki megígérte, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legjobbat nyújtsa Interlagosban és Abu Dhabiban a Ferrarival.


Räikkönen mindent kihozott a Ferrariból Japánban

Kimi Räikkönen a negyedik helyen tudott célba érni Japánban, amit a jelenlegi erőviszonyok miatt sikernek könyvelt el a Ferrari. Az olasz csapat már egy ideje a jövő évi autóra összpontosít, így nincsenek nagy fejlesztések, míg a vetélytársak nagy része továbbra is új elemekkel lép pályára.

"Az autó ma nem volt rossz, de sajnos elég gyors sem ahhoz, hogy a dobogóért harcoljunk. A negyedik hely hasznos volt a konstruktőri harmadik hely szempontjából, de nehéz lesz ezt megtartani a további két versenyen is. Én mindent bele fogok adni. A rajtnál nem sikerült javítanom, mert az első kanyar nincs olyan messze a rajtvonaltól. Emiatt nem tudtam mindent kihozni a hibrid rendszerből sem. Az első szakaszban a keményebb gumikat használtam, ami kisebb nehézséget okozott, de amikor lágyabbal mentem, jobb lett a helyzet. Sikerült közel lépnem Heidfeldhez, és a boxban megelőznöm. A tankolás után Button mögé érkeztem vissza, de ez után már nem kellett csatáznom a verseny végéig." - jelentette ki a finn pilóta.

Giancarlo Fisichella ezen a hétvégén sokkal jobban boldogult az autóval, mint egy hete, azonban meg kellett elégednie a tizenkettedik hellyel. "Ezen a hétvégén jobban érzetem magam az autómban, és szerintem ez látható volt, habár az eredmény nem tükrözi. Sikerült jó tempót diktálni, különösen a verseny második szakaszában. Sajnálatos, hogy a Kovalainen csata miatt egy helyet veszítettem. A boxkiállásnál előtte voltam, és amikor egy kis helyet hagytam, a belső ívre húzódott, és megelőzött. A végén Sutilt kellett magam mögött tartani, ami nehéz volt, mert gyorsan tudott menni a lágyabb gumikkal. A hibrid rendszer segített. Bizakodóan várom az interlagosi versenyt. A jó rajthely fontos lesz a pontszerzéshez."

Surtees: Räikkönen feladata lett volna motiválni a csapatát

A korábbi Formula-1-es versenyző, John Surtees úgy véli, hogy egy újabb sikeres éra veheti kezdetét a Ferrarinál Fernando Alonso érkezésével. A legendás bajnok, - aki az olasz csapat színeiben nyerte a címét - azon az állásponton van, hogy jelenleg hiányzik egy karizmatikus, vezető egyéniség a maranellóiaknál.

"Amióta Michael Schumacher távozott, hiányzik ott egy pilóta, aki összetartja az embereket. Kimi Räikkönen szerződtetése hiba volt. Nem vitás, hogy ő az egyik legnagyobb tehetség, de nem olyan egyéniség, aki magával ragadja az alkalmazottakat. A Formula-1 hatalmas technikai fejlődésen ment keresztül, továbbra is fontos, hogy a pilóta motiválni tudja a csapatát, és teljes bedobással dolgozzon." - vélekedik a korábbi versenyző, aki szerint Alonso változtathat a Ferrari jelenlegi helyzetén.

"A Ferrari most más, mint annak idején, amikor Michael Schumacher érkezett, de abban bíznak, hogy Alonso tudja a választ a kérdéseikre. A személyiségét illetően sok a megválaszolatlan kérdés, de ő az a pilóta, aki a legközelebb áll a tökéletes versenyzőhöz."

Haug: Nem akarjuk mindenáron leszerződtetni Kimit


A McLaren-Mercedes továbbra sem döntött a jövő évi versenyzői kérdésben, így többen is esélyesek arra, hogy Lewis Hamilton csapattársaként lépjenek pályára a Formula-1-ben. A Deutsche Presseagentur értesülései szerint a brit-német brigád Heikki Kovalainen mellett Kimi Räikkönennel és Nico Rosberggel is tárgyal.

A McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh és a Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug is nagyra tartja a 2007-es év bajnokát, mindenáron azonban nem akarják leszerződtetni. "A legjobb versenyzőt akarjuk megszerezni, de az ár sem elhanyagolható kérdés. Kimi remek pilóta, de nem akarjuk őt mindenáron. A tervek szerint még Abu Dhabi előtt bejelentést teszünk a jövő évi pilótapárost illetően, egyelőre azonban nincs döntés. Lehetőséget szeretnénk biztosítani Heikkinek a bizonyításra, és nem akarunk plusz terhet helyezni a vállára." - idézi a hírügynökség a német szakembert.

Whitmarsh hozzátette, hogy nem várnak senkire sem. "Nem fogunk Kimire várni. Több versenyző is szabad, és az sem kizárt, hogy Heikki marad. Nem fogjuk a híresztelések kommentálásával elvonni a versenyzők figyelmét."

Rossi: Räikkönen nem túl gyors, ezért kell mennie

A Ferrari nem indokolta meg, hogy miért bontott szerződést Kimi Räikkönennel, bár ez a lényegen már nem változtat, jövőre Fernando Alonso lesz Felipe Massa csapattársa az olasz istállónál. A gyorsaságimotoros-világbajnok, Valentino Rossi viszont tudni véli a finn leváltásának okait.

"Kiminek az első éve után problémái voltak, nem volt túlságosan gyors. Az elmúlt két évben súlyos balesetéig Massa erősebb volt, mint Räikkönen. A Ferrari talán emiatt döntött Felipe megtartása mellett"- okoskodott az olasz motoros zseni.

"Alonso mindenkit tűzbe hozott a Ferrarinál. Én személyesen nem ismerem őt, de talán a jövőben erre is lesz lehetőségem"- tette még hozzá a crash.net-en megszólaló Valentino Rossi.
 

Domenicali: A nagy bajnokok a Ferrarinál versenyeznek

 

A Ferrari hivatalosan is bejelentette, hogy hároméves szerződést kötött Fernando Alonsóval, aki 2010-től Felipe Massa csapattársaként léphet pályára az olasz istálló színeiben. A csapatvezető, Stefano Domenicali a Ferrari.com-nak elmondta, hogy örül a spanyol pilóta érkezésének. "Örülünk, hogy sikerült megegyezni Fernandóval, aki nemcsak többszörös futamgyőztes, de egy nagyszerű tehetség is, amit már többször is bizonyított a pályafutása során, még nehéz körülmények mellett is. Fontos szerepet fog játszani abban, hogy a Ferrari visszatérjen az őt megillető helyre, az élre."

 

"Mint azt az elnökünk, Luca di Montezemolo is mondta, előbb vagy utóbb minden nagy bajnok a Ferrarinál fog versenyezni." - válaszolta az olasz szakember arra a kérdésre, hogy miért Alonsóra esett a választásuk.

 

Domenciali hozzátette, hogy eleinte a 2011-es szerződésről tárgyaltak a spanyol versenyzővel, de mivel lehetőségük volt arra, hogy már jövőre együtt dolgozzanak, kihasználták ezt. A Scuderia két hivatalos versenyzője Fernando Alonso és Felipe Massa lesz, míg a teszt- és tartalékversenyzői pozíciót Giancarlo Fisichella töltheti be.

 

"Nagyon boldog vagyok, hogy a Ferrari versenyzője lehetek. Minden versenyző álma, hogy az ágaskodó paripás csapat együléses autóját vezesse, és ez az álom számomra ma valósággá vált. Köszönetet szeretnék mondani Luca di Montezemolónak a három éves szerződésért. Idén nyáron megegyeztünk, hogy 2011-ben kezdünk, de az elmúlt napokban megváltoztak a dolgok, és egy évvel korábban csatlakozhatok. Már nagyon várom, hogy együtt dolgozhassak a csapattal és Felipével." - jelentette ki Alonso.

 

Kimi Räikkönen a csapat közleményében elmondta, hogy közös megegyezéssel bontották fel a szerződését, amit Domenicali is megerősített. "Tárgyaltunk Kimivel, és megegyeztünk, hogy egy évvel korábban befejezzük a közös munkát. Az elmúlt három év nagyon sikeres volt, aminek ererdménye egy egyéni, és két konstruktőri bajnoki cím. Idén nem a Ferrari a legjobb autó, de Kimi ismét számot adott a tudásáról, különösen az évad második felében. Biztos vagyok benne, hogy a pályafutása legszebb éveiként említi majd az itt töltött időt. Mi is különleges tehetségként fogunk emlékezni rá, aki mindig lojális volt a csapathoz."

 

A Ferrari célja  a Fisichella - Räikkönen párossal a konstruktőri harmadik hely megőrzése. "Tudjuk, hogy nehéz lesz, mert sok csapat továbbra is fejleszti az autóját, mi pedig a 2010-es évre összpontosítunk. Idén többen is harcban állnak a győzelemért és a dobogós helyért, de Kimi és Giancarlo is mindent belead a további három versenyen."

 


Gyülölöm Alonsot, gyülölöm a Ferrarit..és kívánom nekik, hogy együtt a poklot éljék át.

Mindenki, aki örül ennek, szenvedjen..kínok közt. Megérdemlitek. SOHA nem felejtek.
Ha elmegy..azt nagyon megbánjátok majd..
Jah..és ti..ha ti nem értetek meg, nem fogadjátok el, akkor jobb ha ti is el mentek..de ha majd ez Alonsoval történik, ha ugyanez megtörténik vele, ( amit kívánok neki ) akkor nem kell jönni és elmondani milyen érzés..mert én is azt teszem majd, amit ti most velem. Köszönöm...'

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr851427589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Gina 2009.10.06. 15:55:23

" emberileg nulla, szánalmas kis senkinek " - ez lenne Alonso? hm... :(
süti beállítások módosítása