www.kimiraikkonen.com

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Így estére..jólesett..:\

2010.05.21. 22:47 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel egy új autóval áll rajthoz Törökországban

Sebastian Vettel egy új karosszériát kap a jövő hétvégi Török Nagydíjra, miután a szakemberek egy eddig meg nem nevezett meghibásodást észleltek azon a vázon, amit Monacóban használt.

A Red Bull német versenyzője az elmúlt két futamon labdába sem tudott rúgni csapattársával, Mark Webberrel, aki zsinórban két győzelmet aratott Spanyolországban, és Monacóban, mellyel átvette a vezetést a bajnokságban.

Mint minden futam után, az energiaital-gyárosok most is átvizsgálták a gyárba visszaszállított autókat, és kiderült, hogy Vettel karosszériája megsérült, ám azt nem árulták el, hogy pontosan mi volt a baj a 3-as számú vázzal.

A Red Bull vezetése ezét úgy döntött, hogy egy új karosszériát készít fel német versenyzője számára, aki már az új autóval gördülhet pályára Isztambulban.

„Vettel némi rendellenességet észlelt az autó irányíthatóságában a Monacói Nagydíjon. A vizsgálatok kimutatták, hogy valami meghibásodás van a karosszériájával, amit kicserélünk Törökországra.”

Webber is cserélt már karosszériát, hiszen a 2-es számú kasztnit használta a szezonnyitón Bahreinben, majd azóta a 4-es számú vázzal versenyez.

* Inkább már nem szólok semmit...

Vettelt a sérült karosszéria hátráltatta az utóbbi futamokon

Az elmúlt két Forma-1-es nagydíjon Spanyolországban és Monte-Carlóban a Red Bull Racing versenyzője, Mark Webber kirobbanó formában autózott és mindkét győzelmet besöpörte. Meglepő módon a nála előrébb rangsorolt csapattársa, Sebastian Vettel sem tudott vele lépést tartani - nem véletlenül.

A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner ugyanis egyik minapi interjújában elárulta, nemrég megállapították, hogy a tehetséges német pilóta RB6-os kódjelű autójának karosszériája sérült volt.

A csapat a vizsgálat eredményét nem részletezte, de Horner elmondta, hogy a hiba a monacói futam alatt minden bizonnyal tovább súlyosbodott, ez pedig biztosan nem segített Vettelnek a felzárkózásban.

A világbajnoki pontversenyben a csapattárs Mark Webber mögött második helyen tanyázó német (kettejüknek azonos pontjuk van, de több győzelmének köszönhetően az ausztrál vezet) természetesen a jövő hétvégi Török Nagydíjra teljesen új karosszériát kap.

** Hogy ott rohadna meg az összes.. ahham, Webber lett jobb..hát hogyne. Szemetek. Egymás után, ugye..és csak a Sebié. Nah persze. Szemetek..!! :@:@

 

A régi pontrendszerben Vettel vezetne

A Formula-1-es csapatok, valamint a Nemzetközi Automobil Szövetség az évadot megelőzően úgy határoztak, hogy a 2010-es évadtól módosítanak a pontrendszeren. A változtatások célja az volt, hogy előzésre, valamint a jobb helyezések megszerzésére sarkallják a versenyzőket.

A nagy pontkülönbségek miatt a szezon első harmadában több változás is volt a bajnoki tabellán, és voltak, akik egy gyengébb helyezés vagy kiesés után több pozíciót is veszítettek.

Az új értékelési szisztéma eredetileg a győztest hivatott jutalmazni, ami az aktuális helyezések tekintetében csak részben vált be, ugyanis míg Mark Webber két diadallal az első, a szintén két első hellyel büszkélkedő Jenson Button mindössze a negyedik helyen áll az összesítésben.

A régi szisztémában még rosszabb lenne a kétszeres győztesek helyzete, ugyanis Sebastian Vettel vezetne, miközben Webber a harmadik, Button pedig a negyedik helyen állna. A nyolcadik helytől felfelé ugyanakkor semmi változás nem lenne.


Értékelés a régi rendszer szerint (jelenlegi helyezés)


1. Sebastian Vettel – 32 pont (2.)
2. Fernando Alonso – 31 pont (3.)
3. Mark Webber – 30 pont (1.)
4. Jenson Button – 27 pont (4.)
5. Lewis Hamilton – 24 pont (7.)
5.  Felipe Massa – 24 pont (5.)
5.  Robert Kubica – 24 pont (6.)
8. Nico Rosberg – 22 pont (8.)
9. Michael Schumacher – 8 pont (9.)
10.  Adrian Sutil – 7 pont (10.)
11.  Vitantonio Liuzzi – 2 pont (11.)
12.  Rubens Barrichello – 1 pont (12.)

Marko: Vettelt zavarja Webber fölénye

A Monte-Carlóban szerzett kettős diadal óta a Red Bull Racing átvette a vezetést az egyéni és a konstruktőri tabellán is. A salzburgi csapat fölénye meglepte a vetélytársakat, különösen, hogy egy fiatal brigádról van szó, amely 2005-ben lépett a Formula-1 színpadára.

A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko elmondta, hogy az építkezés időszaka meglehetősen küzdelmes volt, különösen a kezdeti években, valamint az Adrian Newey éra elején. "Azt be kell ismerni, hogy abban az időszakban, amikor Dany Bahar menedzser úr még a csapatunkban volt, egy kicsit stagnáltunk. Igazából csak akkor tudtuk megfelelően átszervezni a céget, miután ő távozott." – idézi a Sportwoche a szakembert.

Bahar korábban a cég tulajdonosának, Dietrich Mateschitznek volt a jobb keze volt, így nagy szerepet játszott a Jaguar, valamint a Minardi csapatok megvásárlásában. A szakember 2007-ben távozott a csapattól, a hírek szerint nem teljesen szabad akaratából. Nem sokkal később a Ferrarinál dolgozott, jelenleg pedig a Lotus sportautógyártó cég üzletvezetőjeként tevékenykedik.

Marko szerint Bahar nélkül minden gördülékenyen megy. "Monaco volt a csúcspont, minden szempontból, addig soha nem voltunk igazán gyorsak. Barcelonában és Monacóban is sikeresen szerepeltünk, ami azt bizonyítja, hogy minden helyszínen gyorsak vagyunk. Arra persze figyelni kell, hogy Valenciában és Monzában is jól tudjunk szerepelni, mert azok az igazán gyors pályák."

Ami a versenyzőket illeti, az elmúlt két futam során Mark Webber fölényben volt Sebastian Vettellel szemben, ami Marko meglátása szerint egy kicsit zavarja a német pilótát. "Sebastian emészti magát, hogy az elmúlt tíz napban alulmaradt, de tény, hogy ezeket az autókat nehéz megfelelően beállítani. Webber jobb alapokat talált a legutóbbi versenyeken, amelyből előnyt kovácsolt magának."

"Mark remek technikai érzékkel van megáldva, de a sikerhez sok minden szükségeltetik. Ha csak egy apró dolog sem tökéletes, már nem tudsz első rajtkockát szerezni."

Kimi Räikkönen Monacóban lazított a múlt hétvégén

- A 2007-es Forma-1-es világbajnok, aki idén a ralizásban próbál maradandót alkotni, az elmúlt hétvégén Monacóban tartózkodott néhány barátjával. Kimi Räikkönen Iceman nevű jachtja a kikötőben horgonyzott a Forma-1-es Monacói Nagydíj eseményei idején.

A szűk baráti társaság péntek este egy part menti szórakozóhelyre tért be, kerülve a feltűnést. Némi alkohol elfogyasztása után a csapat továbbállt. A számlát természetesen a finn WRC-pilóta állta, aki meglepő módon időnként elszívott egy-egy szál cigarettát. Következő állomáshelyük a híres La Rascasse nevű étterem volt, ahol Räikkönen szintén jókedvű citroënes kollégája, Sébastien Loeb is csatlakozott hozzájuk.

Szombat este a vidám fiúk a jachton melegítetek, majd egy kis motoros csónakkal távoztak a kikötő egy másik pontjára folytatni a partizást. Hétfőn már csak hűlt helye volt az Iceman nevű vízi járműnek és legénységének.

 

Kimi Räikkönen június 6-án az ausztriai Erzbergrodeo nevű motoros esemény vendége lesz raliautójával együtt. Magyarországi rajongói számára talán ez a legközelebbi találkozási lehetőség vele.

A McLaren megszívatta magát Monacóban

Német lapértesülések szerint a McLaren panaszt tett a Red Bull ellen az FIA-nál, aminek az lett a következménye, hogy az energiaital-gyárosoknak módosítaniuk kellett diffúzoruk egy részét, azonban később kiderült, hogy ezzel még erősebb lett versenygépe.

Az Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy a McLaren még az európai szezon első állomásának helyet adó Spanyol Nagydíjon szúrta ki az RB6 hátsó részén lévő kis elemeket, amiket azonnal jelentett is az irányító testületnek.

Az FIA technikai delegátusa meg is vizsgálta az ügyet, és arra kérte a Red Bull vezetését, hogy a következő versenyre – Monaco – módosítsa a szóban forgó elemeket, mert azok szabályossága valóban megkérdőjelezhető.

Az osztrák tulajdonban lévő csapat eleget is tett a szövetség kérésének, azonban így is simán győzött a hercegségben, sőt a gárda vezetője, Christian Horner köszönetet mondott a McLarennek, mert a módosítással még hatékonyabb lett az autójuk.

„Egy olyan verzióval kellett futnunk, ami már nem tartalmazta azokat a diffúzor szárnyakat, és azt kell mondjam, hogy így még jobb lett az autó teljesítménye, mint korábban volt” – árulta el a szakember.

A Red Bull vezetése már a múlt héten megerősítette, hogy ha minden a tervek szerint halad, akkor a jövő hétvégi Török Nagydíjon pályára viheti saját fejlesztésű F-csatornáját, amitől újabb előrelépést vár a vezetőség.

*Ehhez csak gratulálok.:) Így tovább. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr462021926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása