Vettel-nek nincs szüksége terápiára
A Red Bull-Racing német versenyzője nem kíván „lelki terápiára” járni, noha az elmúlt hetekben rendkívül feszültnek tűnt.
Sebastian továbbra is maga szeretné megoldani az ügyeit.
Seb egyedüliként a mezőnyben nem rendelkez menedzserrel. Vettel mindig is azt mondta, hogy saját maga szereti elintézni az ügyeit, és ha segítségre van szüksége, akkor a közeli barátaihoz, vagy a családjához fordul.
Nem egy olyan hír látott napvilágot, hogy Vettel rendkívül feszült, hiszen nem igazán akarnak jönni számára az eredmények. A legutóbbi két versenyen az első rajtkockából indulhatott, de egyik futamot sem tudta befejezni az élen.
Magyarországon láthatóan dühöngött az autójában, amikor megbüntették, noha teljesen jogos volt a büntetés a bírák részéről.
Sokak szerint Seb-nek „lelki terápiára” kellene járnia, és a csapata segítene is neki ebben, de a német versenyző nincs oda az ötletért: „Nincs szükségem semmi ilyesmire, és különben is rendben vagyok.”
A Red Bull autóját akár 24 órára is elkobozhatja az FIA
A legfrissebb hírek szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nem csak egy puszta ellenőrzést fog végezni az RB6-os versenygépen.
A riválisok szerint a gép padlólemeze is rugalmas.
Továbbra is nagy a vita a csapatok között a Red Bull és a Ferrari első vezetőszárnya miatt. Állításuk szerint az osztrák és az olasz istálló autója is rugalmas első szárnyat használ, ami ugyebár tiltott a Formula-1-ben. A videókból és a képekből egyértelműen látható, hogy az RB6 és az F10 első légterelője messze közelebb van az aszfalthoz, mint a többi autónál.
A Red Bull különösen érintett az ügyben, mivel a „bikák” első eleme gyakorlatilag súrolja a talajt, ami jobb leszorító erőt tesz lehetővé. A szakértők szerint ez körönként 1 másodperces előnyt is jelenthet számukra.
Az elmúlt hétvégén Magyarországon kétszer is átvizsgálták a Red Bull, illetve a Ferrari első szárnyát, valamint padlólemezét, de nem találtak semmi kivetni valót rajtuk. A McLaren és a Mercedes nem nyugodott ebbe bele, és tisztázást kért az első vezetőszárny flexibilitására vonatkozó szabályokat illetően.
Az FIA ezzel úgy válaszolt, hogy szigorított az ellenőrzéseken, és ezentúl 50 helyett 100 kilogrammos súllyal végzik el az ellenőrzéseket. Az új rendszer a Belga Nagydíjon lép érvénybe.
A riválisok szerint a Red Bull első szárnya egy rendkívül összetett rendszer része. Szerintük a padlólemez is rugalmas az autón, valamint kisebb kiegészítő elemek segítik a csapatot az ellenőrzések során. Magyarán, az első szárny teljesen másképp viselkedik, ha az autó mozgásban van, mint amikor súlyokkal ellenőrzik. Ezek a kiegészítő elemek, melyek nem igazán láthatóak az autón, segítenek az FIA ellenőrzésnél, hogy az első szárny legálisnak minősüljön.
Az autót 24 órás vizsgálat alá helyezhetik. Ezt az ellenőrzést a Belga Nagydíj szerdai napján ejthetnék meg, vagy jobb esetben a nagydíj hetében a csapat főhadiszállásán.
Utolsó kommentek