www.kimiraikkonen.com

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

monza előtt..

2010.09.08. 21:54 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel biztos benne, hogy ő lesz a világbajnok

Sebastian Vettelt nem törte le, hogy a Hungaroring után Spában is értékes pontokat dobott el egy vezetői hiba miatt, és így 31 pontos hátrányba került a tabellát vezető Lewis Hamiltonnal szemben. "Tudom, hogy milyen erősek vagyunk. Meg fogom szerezni a vb-címet. Csak így gondolkodhat, aki a legtöbb pole pozíciót gyűjtötte be egy évben" - szögezte le a Red Bull versenyzője az Auto Motor und Sportnak. - "Az eddigi 13 futamunk nem alakult teljesen zökkenőmentesen, de csak 31 pont a hátrányom. Ha megmarad a tempónk, gyorsan felzárkózunk." Vettel hétszer indult az idén az élről, de csak két futamot nyert, és többször hibázott. "Ez jobb versenyzővé teszi az embert" - vallja. - "Olyan ember vagyok, aki képes maga mögött hagyni a múltat, és csak előtte álló futamra figyelni."

 

Vettel: Meg akarom nyerni a bajnokságot

 
Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német versenyzője a hibák, és a rossz forma ellenére is magabiztos.

Vettel elismerte, az utóbbi időben vétett néhány buta hibát.

Sebastian Vettel

Tudom, hogy milyen jók vagyunk, és meg akarom nyerni idén a bajnokságot. Egy olyasvalakitől, aki eddig a legtöbb első rajtkockát szerezte meg, kell, és szabad ezt gondolnia. Annak ellenére, hogy az első 13 versenyen nem ment minden simán számomra, még mindig csak 31 pont a lemaradásom.

Magyarországon elaludtam a biztonsági időszak alatt, hibáztam, addig Spa-ban elvesztettem az uralmamat az autóm felett, miközben Jenson Button-t előztem. Nyílt vagyok, és bevallom, ha hibázok. Minden egyes hiba után jobb versenyző válik belőled.

Elemeztük a belga incidens okát – ez a lényeg. Már semmit nem tehetsz, de segít abban, hogy a jövőben elkerüld ezt. Ez az, ami számít nekem.

Sok rajongóm van, szeretem az, amit csinálok, és sikeres is vagyok benne. Túlteszem magam a dolgokon.

Horner: Vettel-nek nyugodtnak kell maradnia

 

A Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner elismerte, az utóbbi időben a német kissé begőzölt, és ezért is hibázgatott.

Horner továbbra is teljes vállszélességgel a csapat kis kedvence mellett áll, és maximálisan támogatják a világbajnoki címért folytatott harcban.

Annak ellenére, hogy Seb nem az első idényét tölti a Formula-1-ben, idén vétett egy-két olyan hibát, amit talán pályafutása alatt soha nem követett el.

Legutóbb Belgiumban zúzta le amatőr módon Jenson Button McLaren versenygépét, és ezzel együtt magát is rendkívül kellemetlen helyzetbe hozta a bajnoki tabellán.

A csapat főnöke természetesen védi a németet.

„Vettel egy nagyszerű versenyző, de még fiatal, és nem olyan tapasztalt. Jelenleg tanul. Most nyugodtnak, és koncentráltnak kell maradnia.” – nyilatkozta Christian Horner.

Mark Webber, a Red Bull ausztrál pilótája jelenleg a legesélyesebb arra a csapatánál, hogy bajnok legyen. Mark már több ízben is hangoztatta, lassan itt az idő, hogy azt a pilótát támogassák, aki előrébb áll a tabellán. Webber természetesen magára gondolt.

„Mark élete formájában van, azonban egyik versenyzőnkkel sem kivételezünk. Mindkettő ugyanazokat a lehetőségeket kapja meg egy versenyhétvégén. Törökországban is kiderült, nem volt csapatutasítás. Hagytuk, hogy egymás ellen harcoljanak, de sajnos túl messzire mentek.” – folytatta a szakember.

Vettel: Ez kemény lesz

 

A Red Bull-Racing német versenyzője kemény hétvégére számít Olaszországban.

Sebastian bízik benne, hogy jó eredményt érhetnek el Monzában.

Sebastian Vettel

Két remek emlékem is van Monzáról. Itt szereztem meg az első F1-es győzelmemet, és az első F1-es rajtelsőségemet,  így jó visszatérni oda.

Ez egy egyedi pálya, remek történelemmel, és felejthetetlen hangulattal, amit a rajongóknak köszönhetünk. A pálya a szezon egyik legnagyobb kihívása, köszönhetően az alacsony leszorító erőnek, és a magas csúcssebességnek.

Ez egyedülálló, mert magában foglalja a hosszú egyeneseket, ahol több mint 300 kilométer/órával haladunk, és ott vannak a híres kanyarok is, mint a Parabolica, és a Lesmo. Ezek gyorsabbak, mint az első lassító, de erősen kell fékezned.

A legfontosabb tényezők közé tartozik a jó fékezési stabilitás.

Úgy gondolom, hogy ez nem lesz könnyű számunkra, a hosszú egyenesek miatt, de biztos vagyok benne, hogy a legjobbunkat fogjuk nyújtani, és a végéig harcban leszünk.

Horner higgadt versenyzést vár Vetteltől

A Red Bull Racing versenyzője, Sebastian Vettel számos kritikát kapott a Belga Nagydíj után, ahol egy sikertelen előzési manőver során összeütközött bajnoki ellenfelével, Jenson Buttonnal. Néhány szakértő "türelmetlen dúvadnak" nevezte a bajnoki tabella harmadik helyezettjét, amit a salzburgi csapat vezetője, Christian Horner nem hagyhatott annyiban.

"Sebastian egy nagyszerű versenyző, de még nagyon fiatal, emiatt nincs olyan sok tapasztalata. Egy ilyen kiélezett helyzetben természetesen fontos, hogy a pilóta megőrizze a nyugalmát, és a céljaira összpontosítson. Seb pontosan erre törekszik és folyamatosan tanul." – jelentette ki a Sportwoche című hetilapnak a szakember, aki nem akarja előnyben részesíteni Mark Webbert, a 28 pontos előnye ellenére sem.

"Mark élete legjobb formájában van, de egész biztos, hogy senkit sem fogunk előnyben részesíteni. Mindketten azonos esélyekkel rajtolhatnak, ugyanis a Red Bullnak nem számít, hogy ki nyer, amíg miénk a diadal. Nem fogunk csapatutasítást végrehajtani és nyílt lapokkal játszunk."

A brit csapatvezető  az Isztambulban történtek után tisztában van azzal, hogy kockázatos, ha a versenyzők, egymás ellen harcolnak, mégsem akarnak változtatni az elveken. "Törökországban nem adtunk ki konkrét utasítást senkinek sem, de bíztunk benne, hogy ha előzésre kerül a sor, a versenyzők figyelni fognak egymásra. Sajnos nem így lett és mindketten túl messzire mentek."

"Ennek ellenére sem akarunk semmin sem változtatni: Az egyetlen kérésünk a versenyzők felé az, hogy ne üssék ki egymást. Ettől eltekintve szabad a csata."

A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko is felhívta a figyelmet arra, hogy nem fogják előnyben részesíteni Webbert. "Néhány hete Mark akarta, hogy legyen egyenlősdi csapatban, éppen ezért semmi okunk nincs arra, hogy most őt mégis előnyben részesítsük."

Horner: Webber élete formájában, Vettel még túl fiatal

Mark Webber a belga futam utáni interjúk során már elkezdett célozgatni arra, hogy itt lenne az ideje annak, ha a Red Bull felállítaná a csapaton belüli sorrendjét. Az istálló csapatfőnöke, Christian Horner ezt egyelőre még túl korainak tartja, ugyanakkor pontosan tisztában van az ausztrál idei teljesítményével. A brit szakember ennek ellenére kitart az egyenlősdi mellett, és állítja, az istállón belül minden híresztelés ellenére családias a hangulat.

Vélhetően sokan irigylik a Red Bull F1-es csapatát amiatt, hogy a gárda legnagyobb gondja jelenleg az, hogy melyik pilótájuk nyerje meg az idei világbajnokságot. Amíg Mark Webber higgadtan versenyezve szállítja az eredményeket, addig Sebastian Vettel egyik hibát követi el a másik után. A kétségtelenül tehetséges német a hockenheimi harmadik helyét követően a Hungaroringen és Spában is hatalmasat bakizott, így nem csoda, hogy egyre nagyobb a hátránya a világbajnoki pontversenyben. Christian Horner csapatfőnök nem véletlenül intette nyugalomra Vettelt.

"Sebastian nagyszerű pilóta, de még nagyon fiatal, és nincs elég tapasztalata. Most nyugodtnak és koncentráltnak kell maradnia. Mark ugyanakkor élete formájában versenyez. A csapat viszont úgy határozott, hogy mindkettőjüknek ugyanazokat a feltételeket biztosítja, ameddig ez lehetséges"- nyilatkozta a Sportwoche című lapnak Christian Horner.

A Red Bull csapatfőnöke mindig is azt szerette volna, ha két pilótája akár arra is képes lenne egymásért és a csapatért, hogy segítse a másikat, ha a helyzet úgy kívánja. Arra azonban ő sem számított, hogy mindketten ilyen sikeresek lesznek, és a végső győzelem reménye megváltoztatja Webber és Vettel viszonyát.

"Abban a hitben éltünk, hogy a pilótáink tisztelik egymást, de az isztambuli eset alkalmával sajnos túl messzire mentek"- ismerte el a csapatfőnök.

Webber versenymérnöke, Ciaron Pilbeam a Török Nagydíj után erősen kritizálta a csapatot, amiért voltak olyanok istállón belül, akik beleavatkoztak nyilatkozataikkal a pilóták közötti viszonyba. Vélhetően Helmut Markora gondolhatott, aki a versenyt követően az ausztrált tette felelőssé a balesetért, és a tanácsadó Vettel előbbre rangsorolása mellett kardoskodott a csapaton belül.

"Higgyék el, soha semmilyen csapatutasítás nem volt, egyiküknek sem biztosítottunk jobb feltételeket, mint a másiknak"- állította Horner, kissé megfeledkezve például a silverstone-i szárnyügyről.

Pont emiatt aztán a Brit Nagydíjon szinte pattanásig feszült az istállón belüli hangulat, egyes pletykák szerint a Red Bull csapatában dolgozó szakemberek Webber-pártiakra és Vettel-pártiakra szakadtak, és még beszélni sem voltak hajlandók egymással. A csapatfőnök már akkor, és most is cáfolta a híreszteléseket, és egyfolytában a Red Bullon belüli jó légkörre hivatkozik.

"Mi egy nagy család vagyunk, és mindenkit befogadunk, aki hozzánk csatlakozik. Éppen ezért nem számít sem az, hogy Webber jóban van Dietrich Mateschitz úrral, sem pedig az, hogy Vettel már a junior programunk alatt is ide tartozott. De úgy vélem, ez a normális"- zárta nyilatkozatát a Red Bull csapatvezetője.

Úgy tűnik viszont, hogy Webber nem törődik senkivel és semmivel, ami jó taktikának látszik, hisz a pontversenyben élen álló Hamilton mögött csak három ponttal van lemaradva, és 28 ponttal megelőzi csapattársát. Nem véletlen, hogy megpedzette, akár mögé is felsorakozhatna a csapat, hisz a jelen állás szerint neki van nagyobb esélye a világbajnoki cím megszerzésére.

"Saját magamra, és nem pedig a csapaton belüli dolgokra akarok koncentrálni. Életem legjobb szezonját futom, de ez mire lesz elég, nem tudom. Ugyanis Sebastian cselekedeteivel nem tudok, és nem is szeretnék foglalkozni, úgyis azt csinál, amit akar. Ugyanakkor számomra a csapat is fontos, és elfogadom, bármilyen döntést hoznak a szezon hátralévő részére"- közölte az ausztrál pilóta.

Fotó: Red Bull Racing

Vettelt egy Ferrariban kapták rajta

Sebastian Vettelt egy szemfüles szurkoló kapta lencsevégre, amint éppen beugrott a heppenheimi benzinkútra, hogy megtankolja tûzpiros Ferrariját - egy F430-ast.

Sebastian Vettel korábban már elismerte, hogy a jövõben szívesen vezetne a Ferrari forma-1-es csapatában - bár valljuk be, ez a legtöbb versenyzõre igaz. "Ez a márka egy legenda, és mindig is gyors autókat építettek. Miért ne akarnék néhány év múlva váltani?" - fogalmazott nemrégiben a fiatal versenyzõ, aki a pályán egyelõre a Red Bull jármûvét terelgeti, közúton azonban már váltott. A napokban ugyanis egy tûzpiros Ferrarival kapták lencsevégre: egy lelkes szurkoló az egyik heppenheimi benzinkútnál fotózta le a németet, aki farmerban, tornacipõben és napszemüvegben ugrott be némi üzemanyagért. Azt nem tudni, hogy az autó valóban a versenyzõ tulajdona, vagy esetleg csak kölcsön kapta - bár nem valószínû, hogy a nehezére esne kifizetni azt a 180 ezer eurót (mintegy 51 millió forintot), amit a 490 lóerõs járgányért elkérnek. Vettel egyébként általában egy BMW-t vezet a "hétköznapokon" - már ha az õ életében létezik ilyen kategória...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr382281468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása