www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

‎...Ha szíved enyém volna, minden másképp lenne rég...♥

2011.03.05. 18:33 | Andrejja | Szólj hozzá!

Holnap hivatalosan is büntethető leszek , azaz betöltöm a 18. életévemet is ; )
Pár hete már javában foglalkoztat az, hogy milyen is lesz. Persze, másoknak ez egy nap a sok közül, nekem azért kicsit többet jelent, főleg az én kis lelkivilágomban érzem többnek.
Hatalmas erőt éreztem magamban egy hete, olyat, amilyet már nagyon régen nem , de aztán ahogy lenni szokott mára eloszlott az egész..
Viszont azokért a srácokért erős leszek , mert értük megéri küzdeni ez ellen az egész ellen. Nekem nem kell más, nem kell más cél csak az ő boldogságuk. Mert ha ők erősek, kitartóak és boldogok , akkor azt érzem én is. Érzem magamban az erejüket , de ha fájdalmat éreznek, ha bántják őket, az nekem is éppúgy fáj , mint nekik.. Erős ez a "kapcsolat" , ami kialakult köztem és köztük..pedig sohasem találkoztunk..és nagy az esély arra, hogy ez soha nem is változik majd meg ..

A hazugságok , amik napfényre kerültek.. annyi vesz körül, hogy belefulladok.. , de erősnek kell lennem értük..
Remélem ma egyikük boldoggá teszi március 6-t .. :$

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr42713220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása