www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

David és Góliát ..

2011.03.18. 11:12 | Andrejja | Szólj hozzá!

Sohasem titkoltam el, azt senki elöl sem, hogy Davidot a 2010-es Dél-afrikai világbajnokságon ismertem meg. Hiszek a sorsszerűségben, okkal lépett be az életembe.

Egyszerűen nem tudom felidézni pontosan hogyan került ő a képbe. Én a focit is csak kivételes alkalmakkor néztem, az olasz focit szerettem, Figo és az Internazionale közreműködésével. A 2006-os vb-n nekik drukkoltam és meg is nyerték :$

A Real Madrid drukkere voltam 5 évig, amikor időm engedte akkor néztem a meccseket, de az eredményeket mindig tudtam : )

A tavalyi világbajnokság kezdő napján indultunk egy osztálykirándulásra ( erről már korábban olvashattatok ) , az eredményeket a buszon mindig bemondták. Én ekkor még mindig csak és kizárólag(!) a Forma-1-re figyeltem, ekkor volt a kanadai nagydíj ;)

Hazaérkezésem másnapján volt Spanyolország első mérkőzése, melyet Svájc ellen játszottak.

Emlékszem nagy hatással volt rám ez a meccs, imádom a spanyolokat. Sokáig nem is tudtam eldönteni , hogy Olaszország vagy Spanyolország áll-e hozzám közelebb. Nos, ez a döntésképtelenség aznap megdőlt. Bár ezt a meccset elvesztették, ismertem annyira a spanyolokat, hogy tudjam nem adják ezt olyan könnyen oda, senkinek sem ..és volt valaki, akit látnom kellett ..
A következő meccsen már gólt is szerzett .. aztán még..és még..ahogy a szövetségi kapitány Vicente fogalmazott  David egyszemélyes forgatókönyvvé nőtte ki magát.
Most hihetnétek azt, hogy azért pont ő mert kinőtte magát, vagy mert ő volt a legjobb és én egy olyan ember vagyok, aki mindig az aktuális legjobbnak drukkol.
Ki kell ábrándítsam az ilyen embereket, mert akkor sem keseredtem el , amikor sem a döntőbejutásért nem tudott gólt szerezni, és akkor sem , amikor nem az ő gólja döntötte el a bajnokságot.

Miért lett volna okom elégedetlenségre ?

Oroszlánszerepet vállalt abban, hogy egyáltalán esély legyen arra, hogy nyerjen a válogatott, abban, hogy odáig eljussanak , ami mindenképpen dicséretreméltó.

A bajnokság megnyerése után persze  nem ért véget ez az új szerelem az életemben. Nem szoktam csak úgy elengedni azokat az embereket, akik ilyen érzéseket váltottak ki belőlem, mint ez a spanyol fiatalember.

Barcelona.. a csodacsatár új csapata . Mire eljutottunk a nyár végére, pontosabban augusztus 29-én debütált a gránátvörös kékeknél. Addigra persze már tisztában voltam az életével, a karrierjének minden állomásával, azzal, hogy a Valencia kapitánya volt mielőtt aláírta volna a szerződését az új csapattal még a nyári vb előtt.

Pályán töltött perceinek minden pillanatát élvezem, imádom a játékát, hatalmas tisztelettel és alázattal van nem csak a foci, hanem játékostársai iránt is.

Hamar megszerezte az első gólját is a csapat színeiben, és jött a többi is.

Ma már 17 gólnál jár, épp ezen bejegyzésem megírása előtt néztem végig az El classicot ( ha van olyan ember, aki nincs tisztában ezen szavak jelentésével , akkor azok kedvéért : El classico –ról akkor beszélünk, amikor a Barcelona és a Real Madrid csap össze )

Ezen a mérkőzésen 5 perc leforgása alatt David 2 gólt szerzett , erre azóta nem került sor.

Azt kell tudni még rólam , hogy egyáltalán nem érdekel a Messi láz, ha létezik ilyen. Elismerem azt, hogy tehetséges játékos, de úgy gondolom közel sem a világ legjobbja, nem szeretem azt sem, amikor egy Barca meccs reklámját vele pakolják tele, azt sem szeretem , amikor Messiéknek emlegetik az FC Barcelonát. Úgy gondolom, hogy ha csak róla szólna ez az egész, akkor nyugodtan kiállhatna egy maga és focizgathatna az ellenfelekkel, ha ő úgyis annyira jó és stb..

A pályán legyen bármilyen tehetséges is, rá van utalva a többiekre, arra, hogy labdát szerezzenek és azt el is juttassák hozzá, hogy ő egyáltalán helyzetbe kerülve gólra válthassa a kapott passzt, ami onnantól, hogy hálót ért már gólpassznak minősül.

Ilyenből kapja ő a legtöbbet , nem egy esetet tudnék mondani, felidézni, amikor azért nem lett gól mert mindenképp neki akarták adni a labdát. Pl. számomra emlékezetese Dani Alves esete is, épp a Barcelona-Arsenal BL visszavágón, ahol Alves annyira akarta a harmadikat rúgatni Messi-vel, hogy a tiszta és biztos helyzetét áldozta fel.

Messi pedig ezek nélkül is egy önző alak, nem passzol villog azzal, hogy el tud menni akár 3 védő mellett is anélkül, hogy labdát veszítene , de gólt azt persze nem szerez, pedig passzolhatna a nagyon sokszor egyértelműen tisztább és helyzetben lévő David Villa-nak.

De nem, ő nem ilyen .. azt gondolhatja, hogy mivel ő a legjobb megengedheti magának az ilyeneket is .. ezzel nem lopja be magát a szívembe , sőt ha jól gondolom épp ellenkezőleg, egyre több ember kezdi el majd nem kedvelni őt..és igen csak megcsappan majd a rajongótábora.

Én mindig is azt mondtam, hogy felőlem percenként 2 vagy akár 3 gólt rúghat, miközben David egyet sem, nyugodtan, engem az sem érdekel, akkor sem gondolkodnék másképpen, akkor sem mondanék semmi mást, mint, amit ma, amit mindig.

Az utóbbi időben David nem talált be , ez igaz.. de ismét egy példával tudnék élni csak ..

Szombaton volt a Sevilla elleni mérkőzés, ahol David alig ért labdához .. egyszerűen nem passzoltak neki, integetve, ugrálva jelezte, hogy jó helyzetben van, de nem .. nem , csak Messi-t kell keresni, vagy ha végképp nem megy már akkor bárkit, de őt nem..

Nem bírom felfogni, mi ennek az oka..

Tűzbe tenném érte a kezemet , nem azért alakult ez ki, mert ő nem tett meg mindent, vagy mert beszólogat a többieknek , akik ezért nem kedvelik és viselkednek így..
Az utóbbi időben pedig egyre inkább azon jár az agyam, hogy mennyivel jobb volt neki a Valenciában..
Nagyon sok videót néztem abból az időből.. itt van néhány linkje:

- https://www.youtube.com/watch?v=KxnyIhaaZp0

- https://www.youtube.com/watch?v=xjXk6wIoIaQ

Újságírói szlenggel élve ő volt a Valencia Lionel Messi-je .. és ott kellett volna maradnia.
Kapitányként, elsőszámú csatárként, ahol tisztelték és megbecsülték őt és  játékát is.

Felesleges lenne tagadni is azt az egyszerű tényt, hogy a csapatnak szüksége van rá, de jó lenne végre ha ezt be is bizonyítanák neki. Mert ez nem tesz neki jót.

David elég érzékeny srác, aki nem mutatja ki mindig azt, hogy mi is a baj, de őrlődik rajta és agyal a dolgokon..ami nem tesz jót neki, ha az ember fejben nincs ott , nem ott jár az esze, amit épp csinál, akkor abból jó sohasem sült még ki…

Egy szinte hihetetlen kapcsolat van köztünk .. ha boldog vagyok és jól érzem magam,akkor jönnek a gólja is .. zsinórban betalált négy meccsen .. am akkor, amikor összezavarodom és elvesztem a fonalat és már nem bírom tovább, akkor neki sem megy..

Nem akartam elhinni, hogy ez igaz.. és amikor nálam ismét beütött ez az állapot, akkor minden erőmmel azon voltam, hogy kiűzzem a fejemből, de nem sikerült..és ez épp a meccs napján volt.. azóta nem szerzett gólt..

Bár mostanában többször érzem és mondom is azt, hogy nem kellett volna csapatot váltania, mégis tudom, hogy megvívja a maga harcát és győzni fog, képes lesz arra, hogy ő is győzedelmet arasson a saját Góliátja ellen, épp úgy, mint a jól ismert történetben.

ohasem

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr342749633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása