www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

GRANDE

2011.05.09. 19:43 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettelnek már csak a frizurájába lehet belekötni

A Török Nagydíj után a nemzetközi sajtó értelemszerűen Sebastian Vettelt és a Red Bull-istállót méltatja, az egyetlen, amin fogást találtak, a vb-éllovas új frizurája. A Ferrari és Fernando Alonso feltámadása is kiemelt figyelmet kapott, míg többen úgy értelmezték Michael Schumacher nyilatkozatát, mint a vég kezdetét.

NÉMETORSZÁG

Bild: Vettel hamarabb begyűjti a vb-címet, mint Schumi 2002-ben? A rekordbajnok közben saját hibája miatt sajnálkozott.

Frankfurter Allgemeine Zeitung: Vettel a kínai kisiklás után visszatért a diadal útjára. A Ferrari ismét gyorsabb a McLarennél.

Die Welt: Vettel ismét a visszapillantó tükréből figyelhette riválisait. Az izgalmas Török Nagydíjon csak a győztes unatkozott.

Süddeutsche Zeitung: Vettel sima győzelme után a világ összes édesanyját köszöntötte a nemzetközi anyák napján.

OLASZORSZÁG

La Gazzetta dello Sport: Alonso újra felbukkant, de továbbra is a szárnyaló Vettel irányít. Ha így hajt tovább, akkor nem az a kérdés, hogy ismét világbajnok lesz-e, hanem hogy mikor. Michael Schumachernek nem terem babér, csak középszerű üldözést láthatunk tőle.

Tuttosport: Kettős Red Bull-siker, Alonso hat hónap után ismét harmadik! Schumacher a nap egyik nagy vesztese.

Corriere dello Sport: Vettel diadala, a Ferrari először dobogós.

La Repubblica: Vettel erődemonstrációja közben életjelet adott magáról a Ferrari.

SPANYOLORSZÁG

El País: A vb-cím elhódítása óta Vettel mintha egy másik pilóta lenne. Kiegyensúlyozottabb, jobban kézben tartja a versenyeket, és nem hibázik.

Marca: A Ferrari átvette az ellenzéki vezető szerepét a zsarnok Red Bull elleni harcban. Vettel az idén már a harmadik diadalát aratta, de fél szemmel már figyelnie kell Fernando Alonsóra.

As: Alonso és a Ferrari feltámadt Isztambulban. A spanyol harmadik helye reménykedésre ad okot.

Sport: Alonso ismét a dobogón. Nagyszerű versenyzésével javította a hangulatot a Ferrarinál, és nyomás alá helyezte a Red Bullt.

NAGY-BRITANNIA

Guardian: Vettel megközelíthetetlen, főnöke szerint csak a frizurájában van kivetnivaló.

The Independent: Schumacher elismerte, hogy nem élvezi már a versenyzést – a végleges visszavonulás melletti döntés első jele?

The Sun: Vettel megint mindenkit oktatott, Hamilton már a rajtnál nagyot hibázott, és a dobogóra sem fért fel.

FRANCIAORSZÁG

Le Figaro: Vettel sétahajókázása a Boszporuszon. A történelem legfiatalabb világbajnoka sorozatban öt első rajtkockánál tart, és már csak háromra van Ayrton Senna rekordjától.

L'Équipe: Dupla adag Red Bull. Vettel a legjobb pilóta, neki van a legjobb csapattársa és a legjobb istállója.

Le Parisien: Vettel az érinthetetlen. A címvédő egyszerűen verhetetlennek tűnik.

Liberation: Vettel és a Red Bull visszatért a rendes kerékvágásba. A szokatlanul alakult kínai futam után a német sztár Törökországban is nyert.

AUSZTRIA

Kurier: Szólózott a 23 éves világbajnok, Vettelnek tegnap csak a pezsgősüveg kinyitásával akadtak problémái.

Krone: Zseniális stratégia révén született meg Vettel 13. diadala a boxkiállási világcsúcsot hozó futamon.

Die Presse: A szabadedzéses totálkár után Vettel kihasználta az utolsó esélyt az isztambuli győzelemre, a Török Nagydíjat ugyanis a megszűnés fenyegeti.


Török Nagydíj: Nemzetközi sajtóvisszhang

A szezon negyedik megmérettetésén, a Török Nagydíjon minden a 2011-es papírforma szerint zajlott: a címvédő Sebastian Vettel a pole pozícióból indulva rajt-cél győzelmet szerzett, amivel tovább növelte előnyét az összesítésben a riválisaival szemben. A nemzetközi sajtó szerint ha a német pilóta így folytatja, rövid időn belül újra bajnok lesz.

Anglia

Daily Telegraph: "Vettel uralta a mezőnyt a Red Bull kettős győzelme során. A 23 éves világbajnok nem elég idős ahhoz, hogy alkoholt igyon a dobogón (Törökországban 24 éves kor alatt ugyanis tilos alkoholt fogyasztani), de már elég érett ahhoz, hogy tisztán győzzön. Már nem az az éretlen kisfiú, aki tavaly kiütötte a kollégáját. A sikere félelmetes. Sorozatban az 5. első rajtkockáját szerezte meg, és az utóbbi nyolc versenyből hatot megnyert."

The Guardian: "Nemcsak a Red Bull tempója bosszantja a McLaren, a Mercedes és a Ferrari brigádokat, hanem a bajnok is, aki színvonalasan vezet. Vettel úgy ment, mintha már az elejétől fogva kibérelte volna magának az első helyet."

Daily Mail
: "Vettel túl jó lett, és könnyedén nyert Törökországban. Ha így folytatja, hamarosan újabb bajnoki címet nyer."

Daily Mirror: "Vettel egy külön világban versenyez, míg a legendás Michael Schumacher le van maradva. Megszakad az ember szíve, hogy ilyen hátul van."

The Independent
: "Vettel semmit sem érzékelt a mögötte haladók problémáiból."

Spanyolország

El Pais: "Amióta megnyerte a bajnoki címet, Sebastian Vettel más versenyző lett. Sokkal higgadtabb, megfontoltabb és még egyszer sem esett ki.

Marca: "A Red Bull teljhatalma ellen indított hadjáratot a Ferrari vezeti. Vettel a harmadik győzelmét szerezte meg, de nem árt, ha odafigyel Alonsóra."

Diario AS
: "Fernando Alonso és a Ferrari Törökországban talpra állt. A harmadik helynek köszönhetően újra felcsillant a remény."

Sport: "Fernando Alonso visszatért a dobogóra. A harmadik hellyel motiválja a csapatát és egyben figyelmeztette a Red Bullt is."

Olaszország

La Gazzetta dello Sport: "Alonso újra felbukkant a színen, miközben Vettel tovább szárnyal. Ha így folytatja, akkor nem az lesz a kérdés, hogy megnyeri-e a bajnokságot, hanem az, hogy mikor. Schumacher már nem élvezi ezt az egészet, hiszen a versenye abból áll, hogy a követőbolyban csatázik."

Tuttosport: "A Red Bull kettős győzelmet szerzett, míg Alonso hat hónap után egy harmadik helyet szerez. A nap nagy vesztese Michael Schumacher volt."

Corriere dello Sport: "Vettel győzött, míg a Ferrari idei első dobogós helyét szerezte meg."

La Repubblica: "Vettel megmutatta az erejét, de a Ferrari is életjelet adott magáról."

Corriere della Sera: "Vettel uralja a Formula-1-et, de a Ferrari is felébredt."

Franciaország

Le Figaro: "Sebastian Vettel kirándult Isztambulban. A Formula-1 legfiatalabb bajnoka sorozatban az 5. rajtkockáját szerezte meg, így már csak három első rajtkocka választja el attól, hogy beállítsa Ayrton Senna rekordját."

L'Equipe
: "Dupla Red Bull. Sebastian Vettel a legjobb pilóta, neki van a legjobb csapattársa és csapata is."

Le Parisien
: "Vettelt nem lehet utolérni. A címvédő verhetetlennek tűnik."

Liberation: "Minden rendeződött a Red Bull és Sebastian Vettel körül. A kínai vereség után újra nyerni tudtak."

Ausztria

Kurier: "A világbajnok szólómutatványa. Egyedül a pezsgősüveg kinyitása okozott problémát neki. Ettől eltekintve minden tökéletes volt."

Der Standard
: "Vettel pénteken összetörte az autóját, szombatra azonban helyrehozták és megszerezte az első rajtkockát, vasárnap pedig egy újabb győzelmet szerzett."

Die Presse: "Formula Vettel. A korábban totálkárosra tört autóval rajt-cél győzelmet aratott. Már tavaly is nyerhetett volna, ha nem történik meg az a bizonyos üzemi baleset Webberrel, 2011-ben azonban egyértelműen ki voltak osztva a szerepek."


Vettel már a zsebében érezheti a bajnoki címet?

A korábbi Formula-1-es versenyző, Niki Lauda szerint Sebastian Vettelt idén nagyon nehéz lesz megállítani a bajnoki cím felé vezető úton, ugyanis a szezon első négy versenyén négy pole pozíciót és három győzelmet szerzett.

"Mindenképpen Sebastian a legesélyesebb, de fontos, hogy továbbra is megfontoltan vezessen. Lesznek olyan versenyek, amelyeken nem kell arra törekednie, hogy feltétlenül megnyerje őket. Ha higgadt marad, és a Red Bull is – és miért ne tennék – akkor biztos vagyok benne, hogy Sebastian bajnoki címet fog nyerni" – jelentette ki a háromszoros bajnok az ORF-nek adott interjúban.

A szakember szerint a Milton Keynes-i csapatnak egyelőre nem kell attól tartania, hogy a Ferrari vagy a McLaren veszélyes lesz rájuk nézve. "Őrületes, hogy a McLaren Kínában nyerni tudott, most pedig Hamilton 40 másodperccel volt lemaradva. A gumik elhasználódása pályánként változik, ami nagy szerepet játszhat az eredményekben."

"A Ferrari korábban sehol sem volt, most a harmadik helyet szerezték meg. A McLaren korábban megközelítette a Red Bullt, most azonban sehol sem voltak. Minden helyszínen változni fognak az erőviszonyok. Egy dolog azonban biztos: a Red Bull – Sebastiannal a volánnál – mindig az élen van. Csak az a kérdés, hogy első, második vagy harmadik lesz. Kételkedem abban, hogy a vetélytársaik a fejlesztésekkel jelentősen meg tudják közelíteni őket."


Vettel győzött a Pirelli abroncsokkal Törökországban
 

Pénteki ütközését és azt követően, hogy hiányzott a második szabadedzésről, Sebastian Vettel idei harmadik győzelmét aratta pole-pozícióból négy kiállásos stratégiával Törökországban

Vettel kezdettől fogva vezetett, így ő volt az egyetlen pilóta, aki nem vett részt abban az előzésektől tarkított küzdelemben, amely a versenyt jellemezte – ahogy Kínában is történt három hete. Csapattársa, Mark Webber az utolsó tíz körben megelőzte a Ferraris Fernando Alonsót és második helyen végzett. A 309,396-kilométeres verseny végén az első három pilótát mindössze 10,075 másodperc választotta el egymástól.

Az első öt helyezett idén először négy kiállásos stratégiát követett. Jenson Button (McLaren) két hellyel visszaszorult a verseny végső szakaszában, így a hatodik helyen végzett, miután három kiállásos stratégiájának köszönhetően csapattársánál hét körrel többet használt PZero ezüst (kemény) gumikeveréken kellett futnia. A Virgines Jerome d’Ambrosio két kiállásos stratégiát használt, míg a Sauber pilótája, Kamui Kobayashi három kiállásosat, amellyel a rajtrács utolsó helyéről (műszaki problémája volt az időmérőn) sikerült felküzdenie magát a pontszerző tízedik helyre.

A durva pályafelszín, a viszonylag magas levegő- (18 fok) és pályahőmérséklet (30 fok), valamint a rendkívül megterhelő nyolcas kanyar miatt az isztambuli az egyik legnehezebb pálya abroncskopás szempontjából, mely rendszeresen része lesz a versenynaptárnak. Az extrém körülmények dacára az abroncsok megállták helyüket.

A két Red Bull csak egyszer lépett pályára a Q3-ban, hogy minél több opcionális abroncsa maradjon a versenyre; ugyanezt a taktikát alkalmazta a Mercedes pilótája, Nico Rosberg, aki a rajtrács harmadik helyéről indult.

Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: „Az általunk gyártott abroncsoknak húsz különböző pályán kell megfelelniük idén, és a nyolcas kanyar miatt az Istanbul Park pálya a szűk keresztmetszet abroncskopás szempontjából. Ezért elégedettek vagyunk az abroncsok teljesítményével, melyek többféle stratégiára adnak lehetőséget a csapatoknak. Úgy gondoltuk, hogy Vettel három kiállással fogja megnyerni a versenyt, de a viszonylag rövid isztambuli boxutca miatt az extra kiállás előnye ellensúlyozta a boxban töltött húsz másodpercet. Ezzel a tempóval Vettel megengedhette magának az extra kiállást, ahogy sok más csapat is hasonlóképpen döntött.”

A Pirelli a mai nap folyamán bejelentette a montreali, valenciai és nagy-britanniai versenyre választott abroncsokat. Kanadában a PZero sárga (lágy) és PZero piros (szuper-lágy) gumikeveréket használják majd a csapatok. Az Európa Nagydíjon (Valencia) bemutatkozik a PZero fehér (médium) abroncs a PZero piros (szuper-lágy) mellett, Nagy-Britanniában pedig a PZero ezüst (kemény) és a PZero sárga (lágy) gumikeverék szerepel majd.


KIÁLLÁSOK A 2011-ES TÖRÖK NAGYDÍJON

Vettel: Lh Lh (11) Lh (25) Kú (40) Kú (47) 4
Webber: Lh Lh (10) Lú (21) Kú (35) Kú (45) 4
Alonso: Lh Lh (10) Lh (23) Kú (36) Kh (46) 4
Hamilton: Lh Lh (9) Lh (20) Kú (34) Kú (46) 4
Rosberg: Lh Kú (10) Kú (22) Lh (33) Lú (44) 4
Button: Lh Lh (13) Lh (26) Kú (39) 3
Heidfeld: Lh Kú (10) Kú (22) Kh (36) Lh (46) 4
Petrov: Lh Kú (8) Kú (19) Kh (34) Lh (45) 4
Buemi: Lh Lh (9) Lh (23) Kú (40) 3
Kobayashi: Kú Lú (13) Lú (23) Lú (38) 3
Massa: Lh Lh (9) Lh (23) Kú (34) Kú (46) 4
Schumacher: Lh Lh (2) Lú (14) Kú (30) Lh (45) 4
Sutil: Lh Lú (10) Kú (25) Lh (40) 3
Perez: Lh Kú (1) Lú (16) Lh (32) Kú (42) 4
Barrichello: Lh Lú (10) Lh (24) Kú (40) 3
Alguersuari: Kú Lú (13) Lh (29) Lh (39) Kú (55) 4
Maldonaldo: Lh Lh (11) Lh (25) Kú (41) DT* (45) 4
Trulli: Lú Lú (13) Lh (25) Kú (39) 3
Kovalainen: Lú Lh (15) Kú (31) Kú (53) 3
D’Ambrosio: Lú Lh (16) Kú (33) 2
Karthikeyan: Lú Lh (14) Kú (27) Lh (45) 3
Liuzzi: Lú Lh (15) Kú (16) Lh (35) Kú (37) 4
Di Resta: Lh Lú (11) Kú (24) Lh (32) Kú (44) 4
Glock: Kú 0


Az első oszlop azt jelzi, milyen keveréken kezdték a versenyt a pilóták.
L = lágy gumikeverék
K = kemény gumikeverék
ú = új gumikeverék
h = használt gumikeverék
Az utolsó oszlop a kiállások számát mutatja.


A Red Bull pilótái elégedettek a KERS-szel

 

Törökországban már látható volt a Red Bull KERS rendszerének javulása, azt követően, hogy a szezon első három versenyén problémáik voltak vele.

A csapat a kínai és a törökországi verseny közötti szünetet arra használta, hogy a rendszert beépítsék az autóba.

"Nagy dicséret illeti a csapatot" - nyilatkozta 2010 világbajnoka, Sebastian Vettel a Török Nagydíjon aratott győzelmet követően. "Számunkra, a pilótáknak talán három hét szünet volt, de a csapat keményen dolgozott. Törökországban nem volt problémám."

Csapattársa, Mark Webber elmondta, a verseny vége felé KERS rendszerében némi hiba lépett fel, amikor Fernando Alonsóval harcolt.

"De a KERS nagyon jó volt ma, a fiúk nagyszerű munkát végeztek" - ismerte be Webber.


Vettel: Luxus volt ekkora előnnyel nyerni

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka úgy véli, hogy luxus volt ilyen kényelmes előnnyel nyernie a Törökországban.

Vettel nagyon elégedett csapata munkájával.Sebastian Vettel tavaly egy alkalommal, az évadzáró Abu Dhabi Nagydíj után került az élre a pontversenyben, ami egyúttal világbajnoki címet is jelentett számára.

Nos, idén más a helyzet, mivel 2010 világbajnoka az évadnyitó Ausztrál Nagydíj óta vezeti a tabellát és az első négy versenyből hármat megnyert, méghozzá úgy, hogy mindig ő rajtolhatott a legjobb helyről.

Vettel Törökországban is nyert, és folyamatosan nagy előnnyel autózott elől.

„Nincs okom panaszkodni, mivel ismét egy erős versenyen vagyunk túl a csapattal. Sikerült elejétől a végéig elől lennünk. Remek volt megtartani a rajtnál az első helyemet, és örültem, hogy Nico Rosberg beállt mögém.” – mondta Sebastian Vettel, aki nyilvánvalóan kissé tartott csapattársa, Mark Webber sebességétől.

„Teljes mértékben tisztában voltam azzal, hogy jobb, ha Rosberg van mögöttem, mint Mark, mivel így nagyobb előnyt tudtam kiautózni.” – tette hozzá Vettel.

„Luxus volt ekkora különbséggel autózni egész idő alatt, és volt időm megfigyelni azt, hogy a többiek miként is reagálnak a taktikákra. Ezzel a győzelemmel ismét bebizonyítottuk, hogy egy nagyon erős csapat és rendkívül motiváltak vagyunk.”

„Elismerem, hogy szombat reggel, amikor beültem az autóba, voltak bizonyos kétségeim, de az első kör után tudtam, hogy minden rendben van. Nagyon boldog vagyok, hogy meghálálhattam a csapatomnak ezt a nagy erőfeszítést.”


Coulthard: Vettel olyan domináns lehet, mint Schumacher

 

David Coulthard, a korábbi skót F1-es futamgyőztes azon a véleményen van, hogy Sebastian Vettel olyan domináns lehet, mint Michael Schumacher 2000-2004 között volt, amikor sorozatban 5 világbajnoki címet nyert az F1-ben.

2010 világbajnoka, Sebastian Vettel remekül kezdte a 2011-es szezont. 4 versenyből 3-at megnyert a német. Eddigi legrosszabb eredménye egy második hely volt Kínában.

A riválisok Törökországban elmondták, hogy a Red Bull jelen pillanatban túl gyors és nem igazán lehet őket befogni. Mark Webber, Vettel csapattársa pedig úgy nyilatkozott a németről, hogy valószínűleg élete legjobb formájában versenyez.

David Coulthard szerint Seb most a régi Michael Schumacher-t idézi: „Ő is éppen olyan domináns lehet, mint Michael Schumacher volt 2000 és 2004 között.” – mondta David Coulthard.

„Nagyszerű, ahogy a rajongóival és a csapatával bánik. Kiváló nagykövete a Formula-1-nek.” – tette hozzá a skót.


Vettel török balesete nagyon sokba kerülhet a Red Bull-nak

 

Sebastian Vettel pénteken elszenvedett balesete rendkívül sokba kerülhet a Red Bull-Racing istállónak.

Az összetört autóról nem egy érdekes dolog kiderült.

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka még az esős első szabadedzésen törte össze a Renault motorral hajtott versenygépét.

Vettel túlságosan is agresszívan hajtott ki a nyolcas kanyarból, melynek kijáratánál megcsúszott a kerékvetőn és nagy erővel a szalagkorlátnak csapódott.

Az autó első és hátsó felfüggesztése is eltört. Az orrész szintén súlyos károkat szenvedett, amiért a csapat a leginkább aggódott.

A Red Bull a balesetet követően azonnal megpróbálta értesíteni Vettel-t, hogy valahogy takarják le az autó elejét, de ez nem történt meg időben.

A gárda egyik legnagyobb fegyvere az első flexibilis szárnya, melynek pontos megoldását egyelőre egy istálló sem tudta lemásolni. 

A jelentések szerint a kamerát rögzítő kábelek is megzavarhatták a riválisokat, tehát továbbra is sok a kérdőjel.


 

Vettel kiskorú, nem ihatott pezsgőt Törökországban

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka nem ünnepelhette meg a győzelmét a dobogón pezsgőivással, mivel Törökországban kiskorúnak számít.

Sebastian Vettel Ausztrália és Malajzia után az elmúlt hétvégén ismét a dobogó legfelső fokán ünnepelhetett. Mivel Törökországban az új alkohol kórhatár 24 év, Vettel nem ünnepelhetett felhőtlenül.

„Ezt már a pilóták eligazításán elmondták. A törvény 24 évről szól és Sebastian csak 23 éves.” – mondta a Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner.

A szigorított török alkoholtilalmak miatt néhány csapatnak eltávolította támogatója logóját. A Sauber például a Tequila szponzortól vált meg erre a három napra.


Adrian Newey: Egy dinoszaurusz vagyok!

 

A Red Bull-Racing tervezőmérnöke, Adrian Newey semmi extrát nem lát a Ferrari 2011-es autójában, amit sablonosnak nevezett.

Newey szerint a McLaren versenygépe csak vizuálisan változott.

Talán egy olyan csapat sincs a Formula-1 mezőnyében, mely ne akarná magához csábítani a Red Bull-Racing főtervezőjét.

Adrian Newey évi 10 millió eurót keres a Red Bull csapatnál, de ezt az összeget a Ferrari kész lenne megduplázni, ám ő nem hajlandó távozni.

Adrian, aki korábban a Williams és a McLaren csapattal is nyert bajnoki címet a sportban, elégedettebbnek érzi magát a jelenlegi munkaadójánál.

„A Williams csapattal nyert bajnoki címem nagyon különleges számomra, mivel az volt az első. Sok aspektust tekintve a Red Bull-nál szerzett bajnoki címmel elégedettebb vagyok, mivel a Williams és a McLaren is nagy csapat volt az érkezésem előtt.” – mondta Adrian Newey.

„A Red Bull egy teljesen új projekt volt akkor, amit fel kellett építeni és sokkal több volt vele a munka. Össze kellett rakni a teljes szerzetet és nem csak a tervezési munkára koncentrálni. Bizonyos értelemben ez volt az egyik fő kihívás számomra és ez az, ami nem törte derékba a karrieremet. Szóval ezért vagyok annyira boldog.” – tette hozzá Newey, aki mindig a legnagyobb kihívásokat kereste a sportban.

Newey noha fejlődött a korral, még mindig a klasszikus eszközök segítségével tervezi meg az autóit.

„Egy dinoszaurusz vagyok. Valószínűleg én vagyok az egyetlen, aki még mindig papírt és ceruzát használ a tervezéshez. A szabadkézzel való rajzolás sokkal gyorsabb, mint egy számítógép. A radírral pedig azonnal javíthatsz, ha nem kapod meg azt, amit akarsz. Ez sokkal intuitívabb.”

„Nagyon szerencsés voltam a pályám kezdetén. Az első feladatom az autós világban Fittipaldi mellett volt, mint junior mérnök. Később, mint aerodinamikus dolgoztam, majd tervező lettem. Ezeket a dolgokat most nagyon nehéz megtalálni ugyanazon személyben. Jelenleg az emberek túl korán specializálódnak és az egész életükben ugyanazon a területen, feladatkörben dolgoznak.”


Vettel: Nem lennék jó focista

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német pilótája nagyon szeret futballozni, de tudja, nem igazán tehetséges benne.

A német minden lehetőséget kihasznál egy kis sportra.

Sebastian Vettel, 2010 világbajnoka nagyon szeret mozogni és sportolni, ami teljesen kikapcsolja őt a pályán kívül.

Seb őszintén beszélt a tudásáról, amit az F1-live.hu pár éve személyesen is megtapasztalt Magyarországon. Fogalmazzunk úgy, hogy Rooney tekintet, míg a tudás valahol a járási klubokban focizni tanuló lelkes fiatalok környékén mozog.

„Gyerekkorom óta focizom. Mint minden német gyerek, én is sokat fociztam. De, hogy őszinte legyek, nem igazán voltam soha sikeres ebben a sportban, de élvezem. Szóval, ha focizom, nem én vagyok a legjobb, de élvezem azt, amit csinálok.” – mondta Sebastian Vettel.

„A sport és a mozgás mindig is fontos számomra. Imádom a sportot és szeretek mozogni. Mindig kihasználom a lehetőséget arra, hogy focizzak a barátaimmal. Fontos, hogy kikapcsolódjak a pályán kívül.” – tette hozzá Vettel.


Hamilton Vettel uralkodásától tart

 

Lewis Hamilton, a McLaren Mercedes versenyzője pillanatnyilag komolyan tart attól, hogy Sebastian Vettel lesz a „következő” Michael Schumacher.

Hamilton a német pilóta uralkodásától tart a Formula-1-ben.

Michael Schumacher 2000 és 2004 között verhetetlen volt a Formula-1-ben. Összesen 5 egyéni világbajnoki címet szerzett a kategóriában a Ferrarival.

Most Sebastian Vettel, „Buby Schumi” léphet a legenda útjára, aki valószínűleg már nem fogja gyarapítani címei számát, noha még mindig a mezőny tagja.

Vettel autója rendkívül gyors és a német messze jobb versenyzőnek mondhatja magát, mint tavaly. Seb eddig 4 futamból 3-at megnyert, és a leggyengébb eredménye egy második hely Kínából.

„Momentán ez nagyon, nagyon hasonlít arra az időre, mint amikor Schumacher dominált.” – mondta aggódva Lewis Hamilton.

Hamilton 34 ponttal számol kevesebb pontot a második helyen az éllovas németnél.

„Ez egy elég nagy szakadék közöttünk. De mit tudok tenni, ha nem harcolhatok vele a pályán? Ugyanez igaz Mark Webber-re, Jenson Button-ra, Fernando Alonso-ra és Felipe Massára.” – tette hozzá Hamilton.

„Sebastian sétálva versenyez, miközben minden kis lépést ki kell használnom, ami csak lehetséges. De nagyon sok verseny van még és nem vagyunk 1 millió mérföldre a versenytempónkat illetően.”

„Ha a következő versenyen ott leszünk az első rajthelyen, akkor az rendben lesz. Lehetséges, hogy felzárkózunk rájuk és meg tudjuk előzni őket. De, ha azt látjuk, hogy nagyobb frissítéssel versenyeznek, mint mi, akkor semmi sem fog változni.”


Formula-1: Vettel nem ihatott volna pezsgőt az isztambuli dobogón

 

Sebastian Vettelt a Formula–1-es Török Nagydíjat megelőző pilótaértekezleten arra figyelmeztették a helyi szervezők, hogy ne igyon a pezsgőből a futam utáni eredményhirdetéskor, mert Törökországban 24 éves kor alatt tilos az alkohol fogyasztása. A német mégis meghúzta a pezsgősüveget a dobogón – egyelőre nem tudni, lesz-e következménye a tettének.

Vettel a tilalom ellenére nyilvánosan húzta meg vasárnap a pezsgősüveget (Fotó: Action Images)

 

Formula-1: Vettel nem ihatott volna pezsgőt az isztambuli dobogón

 

Sebastian Vettelt a Formula–1-es Török Nagydíjat megelőző pilótaértekezleten arra figyelmeztették a helyi szervezők, hogy ne igyon a pezsgőből a futam utáni eredményhirdetéskor, mert Törökországban 24 éves kor alatt tilos az alkohol fogyasztása. A német mégis meghúzta a pezsgősüveget a dobogón – egyelőre nem tudni, lesz-e következménye a tettének.

Vettel a tilalom ellenére nyilvánosan húzta meg vasárnap a pezsgősüveget

 

Hirdetés

„A pilóták értekezletén világosan megmondták neki, hogy nem ihat, mert még csak 23 éves, és 24 a korhatár" – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke.

Törökországban alkoholreklámozási tilalom van, ezért az autókon nem szerepeltek az alkoholos cégek logói (például a Saubernél a tequiláé, a McLarenen pedig a whiskyé), míg az eredményhirdetéskor locsolt pezsgősüvegekről leszedték a címkéket.


A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr402890977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása