www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Barcelona 4

2011.05.22. 09:18 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel: A Red Bull a legnyugodtabb

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka a Spanyol Nagydíj előtt megpróbál minimális nyomást helyezni a riválisokra.

Sebastian úgy véli, hogy az ő csapata a legnyugodtabb a mezőnyben és különösebben nincs miért aggódniuk.

Sebastian Vettel számára érdekesen kezdődött a 2011-es Spanyol Nagydíj. Az első két szabadedzésen Mark Webber volt az, aki diktálta a tempót. A harmadik edzésen úgy tűnt, hogy az ausztrál triplázhat, de a német világbajnok egy hihetetlen gyors körrel megnyerte az utolsó tréninget.

Vettel nem lehetett felhőtlenül boldog, mivel elektronikai problémák miatt csak egy gyors kört futhatott az edzés végén.

„Igen, nem tudtam sok kört kint lenni a pályán. Volt egy kisebb probléma az autóval és a szerelők keményen dolgoztak annak elhárításán. Az eredeti tervek szerint kipróbáltam volna néhány dolgot az autón, de semmi nagy dologra nem kell gondolni. A srácoknak végül sikerült megjavítaniuk az autót, és legalább egy gyors kört futhattam, így nem volt miért aggódnom a szombatot és a vasárnapot illetően.” – mondta Sebastian Vettel.

„A harmadik edzésen futott gyors köröm talán jobb volt, mint a Q3-ban teljesített az időmérőn.” – tette hozzá Vettel.

„Most azonban a verseny következik. 66 köröm lesz arra, hogy megnyerjem a versenyt. Biztosan egy érdekes futam vár ránk, és az új szabályokkal nagyobb izgalmakat láthatunk. A McLaren nagyon versenyképes a versenyen, akárcsak a Ferrari. De úgy vélem, hogy mi vagyunk a legnyugodtabbak. Ez előnyt jelent számunkra.”


Vettel megnézte magának a Ferrarit Barcelonában

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka nem tagadta, valóban megnézte magának a Ferrarit az időmérő edzést követően.

Vettel érdekesnek nevezte a Ferrari új autóját.
 

A Formula-1-ben szereplő csapatok folyamatosan fejlesztik az autójukat a háttérben. Barcelona rendre az a helyszín, ahol az istállók egy nagyobb aerodinamikai csomaggal gurulnak pályára.

A top-csapatok közül természetesen a Ferrari is jelentős frissítésekkel készült az autóján. Fernando Alonso remek kört futott a 150°Italiával, ami végül egy negyedik helyet hozott számára.

A Red Bull világbajnoka, Sebastian Vettel a leintést követően a Parc Fermében megnézte magának Alonso autóját.

„Érdekesnek nézett ki. Úgy gondolom, hogy mindenki hozott ide néhány új dolgot magával. Örülök annak, hogy több mint kétszer annyian nézik meg a kipufogó rendszerünket. Ez csak a szokásos játék.” – mondta Sebastian Vettel.

„Nyilvánvalóan nem az aerodinamikai részlegen dolgozom, de jó egy közelebbi pillantást is vetni az autóra, mert általában számunkra nagyon nehéz közel kerülni ezekhez az autókhoz és a Parc Fermében nincsenek ott a szerelők, ami könnyebbé teszi a dolgokat.” – tette hozzá Vettel.


Ötből négy a Red Bull mérlege
 
A 41. Spanyol Nagydíj a Red Bull világbajnoki címvédőjének Sebastian Vettelnek a győzelmét hozta, aki ezzel már a negyedik győzelmét aratta a szezonban. A csapat másik pilótája, a pole pozícióból induló Mark Webber a 4. helyen fejezte be a futamot.
 
Sebastian Vettel: „Elég nehéz nap volt a mai. A verseny elején úgy gondoltam, hogy jó rajtot vettem, amíg nem láttam, hogy honnan jön Fernando! Ő 16 méterrel mögülem indult, de a célegyenes felénél már mellettem volt, majd a Mark melletti belső ívet, én pedig a külsőt választottam, így ő vezette a mezőnyt az első kanyart követően. A DRS-et használva sem tudtam elég közel kerülni hozzá, de a kerékcserék alatt végül sikerült megelőznöm. A futam elején mindenki a lágy keveréket használta, így a futam utolsó felére maradt a kemény. Úgy tűnt, hogy a McLaren nagyon erős, tovább is maradtak kint a különböző stratégia miatt, ami behozta őket a második helyre. Innentől kezdve tudtam, hogy nagyon, de nagyon közel lesznek, és úgy éreztem, hogy az utolsó 10 kör olyan lesz, mint Kínában. Az abroncsaim nagyon gyorsan koptak, és csak azért imádkoztam, hogy Lewisnál is ugyanez legyen a helyzet, mert elkapott és úgy tűnt, hogy különösen az utolsó szektorban sokkal gyorsabb nálam. Az egyenes végén jobb oldalt volt a tükrömben, így nem tudtam, hogy védekezzek e vagy sem. Nagyon szoros volt, de tudtam, hogy meglesz. Az utolsó két körben a KERS-et is ki és be kellett kapcsolnom, de így a fékerő eloszlással is sokat tudtam játszani. A McLaren és Lewis kétségkívül megnehezítette ma a dolgunkat, egészen addig, amíg át nem mentem a célvonalon, így nagyon, de nagyon boldog vagyok. Ez egy nagyszerű eredmény a tegnapi napot követően és ismét bizonyítja, hogy milyen erősek vagyunk, de a McLaren és a Ferrari azért nehéz pillanatokat szerzett ma a számunkra.”

Mark Webber: „Nem gondolom, hogy rossz lett volna a rajtom, de Fernando fenomenális volt. Nyilvánvalóan azonban nem ez volt az a rajt, amit terveztünk, és egy kicsit olyan volt, mint egy sakk játszma. Az emberek követték egymást a bokszba és a pályán tényleg nem sok küzdelem zajlott. A futam végére 40 másodperccel maradtam le Sebastian és Lewis mögött. Érdekes nap volt a mai, ami megmutatta, hogy milyen fontosak is a részletek, és nagyon frusztrált bennünket, hogy Fernando mindig akkor cserélt kereket, amikor mi! Bizonyos szakaszokban gyors voltam, máskor azonban nem, de ez így eset ma.”

Christian Horner, csapatvezető: „Igazán izgalmas verseny volt. Úgy gondolom, hogy mindenkit meglepet, hogy Fernando Alonso jött ki az első helyen az első kanyarból, és ez a futam dinamikáját is megváltoztatta. Próbáltuk Sebastiant korábban kihozni, ami sikerült is, de már Marknál nem működött, mert a Ferrari látta, hogy mi a célunk. A stratégia és a csapatmunka kombinációja volt a mai eredmény, de Sebastiannak a pályán kellett megelőznie Jensont és Massát, hogy a stratégiánk működjön, így ez igazán kockázatos volt. Sajnos azonban Mark a futam első felét Fernando kipufogóját nézve töltötte, ami az eredményében is megmutatkozott.”

Cyril Dumont, Renault: „Egy igazán nehéz futam volt, sőt én úgy vélem, hogy ez volt a szezon legnehezebb versenye eddig, de a csapat ismét jó eredményt szerzett. Sajnos Markot nem láthattuk a dobogón, de igazán jó munkát végzett a negyedik hellyel, ami sok pontot jelent a számára és a csapat számára is. A következő futam fontos lesz, és Mark imádja Monacót, így remélem, hogy a jövő héten is jó eredményt érünk majd el, de majd meglátjuk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr602922907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása