www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Monte-Carlo 1

2011.05.27. 20:03 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel Alonso előtt az első edzésen

 

Hely Versenyző Csapat Időeredmény Hátrány
1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:16.619  
2 Fernando Alonso Ferrari 1:16.732 0.113
3 Nico Rosberg Mercedes 1:17.139 0.520
4 Felipe Massa Ferrari 1:17.316 0.697
5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:17.350 0.731
6 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:17.534 0.915
7 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:18.527 1.908
8 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:18.578 1.959
9 Vitaly Petrov Renault 1:18.733 2.114
10 Michael Schumacher Mercedes 1:18.805 2.186
11 Nick Heidfeld Renault 1:18.928 2.309
12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:19.234 2.615
13 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:19.395 2.776
14 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:19.463 2.844
15 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:19.768 3.149
16 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:19.792 3.173
17 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:20.083 3.464
18 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:21.116 4.497
19 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:21.548 4.929
20 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:21.758 5.139
21 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:21.815 5.196
22 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:22.840 6.221
23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:23.885 7.266
24 Mark Webber RBR-Renault

Fernando Alonso a nap legjobbja Monacóban

 

Fernando Alonso volt a leggyorsabb a Monacói Nagydíj második szabadedzésén. A Ferrari spanyolját Lewis Hamilton, valamint Nico Rosberg követi. A Red Bull versenyzői kiszuroltak ezúttal az első hármasból.

Nem indul rosszul a Ferrari monacói hétvégéje, hiszen Fernando Alonso révén már a délelőtti edzésen is közel kerültek az első helyhez, délután azonban sikerült az áttörés is.

A kétszeres világbajnok 1:25.123-mal regisztrálta a nap legjobb idejét, melyhez legközelebb a McLaren versenyzője, Lewis Hamilton került. A brit egy tizeddel maradt le Alonso legjobbjától.

A harmadik leggyorsabb, Nico Rosberg, akit Jenson Button, Sebastian Vettel és Felipe Massa követ.

A brazil nehézkesen, mondhatni faltól-falig száguldozik a hercegségben. A sok-sok apró hiba azonban egyelőre csak az időeredményben látszik meg.

Hetedik lett a hétszeres világbajnok Michael Schumacher, aki első az egy másodpercen kívülre szorulók között. Őt a váltóhibától a második edzésre megszabaduló Mark Webber, Adrian Sutil és Nick Heidfeld követi.

A német csapattársa, Vitalij Petrov (11) az utolsó percekben még megpróbált javítani, ám az alagút utáni szakasz féktávjánál jobbról falba ütközött, s elhagyta az első terelőszárnyát. Délelőtt Vitantonio Liuzzi csinált hasonlót, ő nem is tudott részt venni a második edzésen.

Monacói Nagydíj

A második szabadedzés végeredménye

Hely Versenyző Csapat Időeredmény Hátrány Kör
1 Fernando Alonso Ferrari 1:15.123   42
2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.228 0.105 33
3 Nico Rosberg Mercedes 1:15.321 0.198 44
4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:15.448 0.325 38
5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:15.667 0.544 46
6 Felipe Massa Ferrari 1:15.781 0.658 45
7 Michael Schumacher Mercedes 1:16.356 1.233 33
8 Mark Webber RBR-Renault 1:16.642 1.519 42
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:17.101 1.978 46
10 Nick Heidfeld Renault 1:17.126 2.003 38
11 Vitaly Petrov Renault 1:17.337 2.214 35
12 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:17.541 2.418 47
13 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:17.570 2.447 39
14 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:17.581 2.458 32
15 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:17.633 2.510 49
16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:17.706 2.583 37
17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:17.789 2.666 43
18 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:18.266 3.143 50
19 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:18.490 3.367 39
20 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:19.053 3.930 15
21 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:19.185 4.062 40
22 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:19.338 4.215 35
23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:22.066 6.943 33
24 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth -   0

Vettel: Eddig ez nem rossz, a Ferrari nagyon versenyképesnek tűnik!

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka eddig összességében elégedett a Monacóban nyújtott teljesítményükkel.

Vettel pozitívan nyilatkozott a sajtónak az első nap után csütörtökön.

Sebastian Vettel

Az első napok után mindig nagyon nehéz megmondani, hogy hol állunk pontosan. Pozitívak az érzéseim, és eddig ez nem rossz. A legfontosabb az volt, hogy megvizsgáljuk a két lágy keverék működését.

Összességében azt kell mondjam, hogy mindkét keverék működik, elég tartósak is. Vasárnapig még sokat fog változni a pálya, ezért nem tudni, hogy a gumik miként is fognak reagálni a feltételekre. Vasárnap lesz a legfontosabb nap, de szombaton kell megszereznünk velük az első helyet. Meglátjuk.

Nagyon élveztem kint az autóval vezetni a pályán. Egész jól alakult számunkra a nap, de még mindig nagy kihívás itt vezetni. Az aszfalt nagyon pattogós és néhol igen csúszós, szóval figyelnünk kell. Néhány helyen rosszabb a pálya, de nem drámai a változás.

Most a saját teljesítményünkre kell koncentrálnunk, de azt látni, hogy a mezőny közel van egymáshoz, és a Ferrari nagyon versenyképesnek tűnik.


Lauda: Vettel egyszerűen gyorsabb, mint Webber

 

A korábbi háromszoros világbajnok, Niki Lauda szerint azért nincs idén feszültség a Red Bull két pilótája, Mark Webber és Sebastian Vettel között, mivel a német versenyző klasszisokkal jobban vezet csapattársánál. Az osztrák szakértő egyúttal azt is kijelentette, hogy szerinte a hétvégén, Monacóban sem lesz képes Webber utolérni a regnáló világbajnokot.

„Nem. Vettel egyszerűen gyorsabb, mint Webber” – válaszolta Lauda a kölni Express bulvármagazin azon kérdésére, hogy hamarosan ismét az energiaital-gyártó két versenyzőjének harca lesz-e az F1-es hírek középpontjában.

Webber úgy tűnt, hogy a múlt héten, Barcelonában visszatér tavalyi jó formájához, a versenyt azonban ismét – idén negyedjére – Vettel nyerte.

„Ismét meg fogjuk látni Monacóban, most sem lesz vita vagy feszültség. Már most fogadnék, hogy Vettel három tizeddel gyorsabb lesz.”

A 62 éves Lauda a Red Bull jelenlegi feszültségmentes időszaka mellett Fernando Alonso 2016-ig meghosszabbított szerződését is kommentálta.

„Nem értem. Én mindig két évre szerződtem, ami mindkét részről kölcsönös dolog volt a versengés népszerűsítése érdekében. Egy hosszú szerződéssel ez elveszik.”

„Biztos vagyok abban” – folytatta Lauda –, „hogy a Ferrarinál ez Alonso és a Santander bank támogatásának kombinációja, ha azonban én lennék a Ferrari helyében, nem kötöttem volna meg ezt a szerződést ilyen hosszú időre.”


Newey elismerte, a Red Bull alábecsülte a KERS erejét

 

Adrian Newey, a Red Bull-Racing tervezőmérnöke elismerte, alábecsülték a KERS erejét, és nem számítottak arra, hogy egy ilyen bonyolult technológiával kell dolgozniuk a szezonban.

Newey tudja, a KERS jelen pillanatban nem az erősségük.

A Red Bull-Racing az idei szezonban eddig minden alkalommal küszködött a KERS rendszerével. Hol Sebastian Vettel, hol pedig Mark Webber autójában nem működött a kinetikus technológia, amivel 2009-ben nem dolgozott a csapat.

Monacóban Webber autójában hibásodott meg a rendszer.

„A KERS egy komplikált projekt, amihez sok kutatás és rengeteg fejlesztés szükséges. Az a megoldás, amit mi választottunk a rendszerünket illetően, a Renault Marelli rendszer pár évvel ezelőtti alapjait képezi. A régebbi csomag pedig okozott némi problémát számunkra.” – mondta Adrian Newey.

„Bízunk benne, hogy tudni fogjuk, hogy miként is kell kezelnünk a rendszert. Tanulunk. A KERS nem az erősségünk, és az ezzel foglalkozó osztályunk igen kicsi, talán túl kicsi. Elég nehéz gyorsan reagálni a problémára.”  


A Red Bull szerint Hamilton elmélete hamis

 

A Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner egyértelműen tagadta Lewis Hamilton elméletét, miszerint a Toro Rosso versenyzői szándékosan tartották fel Spanyolországban, ezzel Sebastian Vettel-t segítve.

Horner egyszerű magyarázatot adott Hamilton elméletére, amit hamisnak talál.

Lewis Hamilton Monacóban mindenkit meglepett, miután azzal állt elő, hogy legutóbb Barcelonában a Toro Rosso szándékosan tartotta fel őt és segítette Sebastian Vettel-t.

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke szerint szó sincs erről.

„A Toro Rosso versenyzői gyakran a mi versenyzőinktől is panaszt kapnak. Csak meg kell nézni azt, hogy mi történt tavaly Abu Dhabi-ban Mark Webber-rel. Abszolúte biztos, hogy nincs semmiféle megegyezés a két csapat között.” – mondta Christian Horner.

„A csapatok teljesen függetlenül működnek egymástól. Nincs semmiféle olyan taktika, hogy az egyik segít a másiknak.

Jenson Button, Hamilton csapattársa szerint sem valós az, amit 2008 világbajnoka állít.


Hamilton szerint a Toro Rosso fedezte Vettel-t Spanyolországban

 

Lewis Hamilton, a McLaren Mercedes 2008-as világbajnoka dühös a Toro Rosso versenyzői miatt, mivel szerinte Sébastien Buemi és Jaime Alguersuari is fedezte Barcelonában a versenyen Sebastian Vettel-t.

Hamilton Michael Schumacher után újabb célpontokat talált magának.

Lewis Hamilton Monacóban úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy Michael Schumacher feltartotta őt Spanyolországban a lekörözésnél, feltehetőleg azért, hogy segítse Sebastian Vettel-t, akivel nagyon jó kapcsolatot ápol.

A Mercedes GP hétszeres világbajnok versenyzője ezt tagadta.

Most Hamilton azt árulta el, hogy Barcelonában szerinte a Toro Rosso szándékosan blokkolta őt.

„Nagyon bízom abban, hogy a verseny igazgatója, Charlie Whiting rajtuk tartja majd a szemét.” – mondta Lewis Hamilton, aki szerint a Toro Rosso biztosan fedezi a Red Bull-t.

Ez a feltételezés nem lenne meglepő, mivel Dietrich Mateschitz a tulajdonosa a Toro Rosso istállónak is. 


Vettel önként lemondhat a KERS-ről Monacóban

 

A Red Bull Racing versenyzője, Sebastian Vettel fontolóra vette, hogy Monacóban önkéntesen lemond a KERS nyújtotta előnyökről, hogy teljes mértékben a vezetésre összpontosíthasson. "Ha ismét problémát okoz a rendszer, és hol ki, hol pedig be kell kapcsolni, akkor talán jobb, ha teljes mértékben a vezetésre összpontosítunk, és nem a kormányra figyelünk."

A címvédő elmondta, hogy a szabadedzések után döntenek arról, hogy a hétvégén bevetésre kerül-e a KERS vagy nem. "A szakembereink mindent elkövetnek annak érdekében, hogy tökéletesen üzemeljen, de vannak napok, amikor megadja magát a rendszer és csak hátráltat."

Noha Vettel még bizonytalan a KERS használata kapcsán, abban biztos, hogy a rendszer előnyt jelent. "Van itt két hosszú egyenes, ahol időt nyerünk vele. Ha nem tudjuk használni, veszítünk."


Vettel: Három kör után súroltam a falat

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka azonnal felavatta az autóját Monacóban.

Sebastian az első nap után pozitívan nyilatkozott Monacóban.

Azonnal jó érzésem volt, és három kör után súroltam a falat, így erre a héten már nem lesz szükség. Jó móka itt vezetni, ez egy különböző pálya a többihez képest. Nagyon hepehupás és nagyon durva. A felújítások néhány helyen jól sikerültek, míg máshol nem.” – mondta Sebastian Vettel.

„Érdekes volt a mai nap. A Ferrari nagyon versenyképes volt, és összességében mindenki közel áll egymáshoz. Itt van Nico a Mercedesszel és mindkét McLaren. Ez igazán szűk.”

„Ami a DRS-t illeti, nem tudod agresszívan használni, mint más helyeken az egyenesben, ami itt nagyon rövid. Úgy gondolom, hogy nagyon jó ötlet volt a rendszer betiltása az alagútban.” 


Bombariadó volt a Red Bull Racingnél

 

A Red Bull Racing hétvégéje nem várt izgalmakkal kezdődött a monacói hercegségben: a Kleine Zeitung című napilap értesülései szerint csütörtökön egy bombariadó borzolta a kedélyeket.

A kikötőben található Energy Station teraszán egy gazdátlan hátizsákot találtak, ezért azonnal lezárták a területet és értesítették az illetékes hatóságokat, így nem sokkal később már egy speciális osztag vette kézbe az ügyet. A hátizsákot – amely a beszámolók szerint egy Ferraris reklámtáska volt – bombakeresőkkel vizsgálták át, majd elszállították a helyszínről.

Azt, hogy ki az áll az eset mögött, még nem sikerült kideríteni.


A Red Bull megbízhatósági problémáktól tart

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség technikai biztosa, Charlie Whiting az elmúlt egy hét alatt többször is elmondta, hogy "a szabályzat szó szerinti értelmezésében a speciális kipufogó-diffúzor rendszerek használata illegális", azonban várhatóan csak a Brit Nagydíjtól kezdve tiltják meg a használatukat. Az FIA ezzel időt akar adni a csapatoknak arra, hogy átépítsék az autókat.

A Red Bull főtervezője, Adrian Newey egy cseppet sem örül annak, hogy meg kell válniuk a rendszertől, ugyanis jelenleg a Milton Keynes-i brigád tudja a leghatékonyabban hasznosítani a kipufogó gázokat.

"Ez egy nagyon összetett rendszer, amelynek mellőzése esetén nagyon sok változtatásra lenne szükség, ugyanis teljesen megváltoztatná az autó egyensúlyát. Ezenkívül a motor terén is problémákba ütközhetünk, ugyanis teljesen megváltozna az erőforrás hűtése is, ami problémákhoz vezethet" – árulta el a szakember.

A bennfentesek szerint a Lotus-Renault a várható tiltás miatt éppen a rendszer kiiktatásával próbálkozott a Spanyol Nagydíj harmadik szabadedzésén, amikor Nick Heidfeld autójából túlmelegedés miatt lángok csaptak fel. A hírt a csapat egyelőre nem erősítette meg.


A Red Bull nem bánná, ha Vettel „megölné” az idei világbajnokságot

 

A Red Bull-Racing csapatnak egy pillanatra sem lenne lelkiismeret fordulása amiatt, ha Sebastian Vettel idő előtt eldöntené a világbajnoki cím sorsát.

Christian Horner szerint azonban ez nem fog megtörténni

Sebastian Vettel szenzációs rajtot vett a 2011-es szezonban, miután az első 5 futamból 4-et megnyert.

2010 világbajnoka eddig egy alkalommal végzett a második helyen, amikor is Kínában egy rossz gumitaktika miatt Lewis Hamilton, a McLaren versenyzője végzett az élen.

Vettel jelenleg 41 ponttal vezet Hamilton előtt, és könnyen lehet, hogy idő előtt eldől a bajnoki cím sorsa, noha az elmúlt években rendre a fináléban tudtuk meg azt, hogy ki ért fel a csúcsra.

„Az én munkám az, hogy megpróbáljam és nem az, hogy izgalmassá tegyem.” – mondta Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke a bajnoki címről.

„Gyanítom, hogy nem vagyunk ebben a pozícióban. Eddig az összes nagydíj fantasztikusan izgalmas volt.” – tette hozzá Horner.

„Annak ellenére, hogy négy versenyt megnyertünk idén, fenomenális verseny volt, és Seb-nek meg kellett dolgoznia a győzelmeiért. Az elmúlt héten keményen megdolgozott a győzelemért.”

„Úgy gondolom, hogy versenyről versenyre mást látunk. Montrealban arra számítunk, hogy a Mercedes motorral hajtott autók nagyon versenyképesek lesznek.”

Horner elmondta, örülnek, hogy eddig az összes versenyen versenyképesek voltak, de szerinte a teljesítmény helyszínről helyszínre változik.

Christian a gyengélkedő Ferrarit sem írná le.

„Ostoba személy lenne az, aki az ilyen örökséggel, erőforrásokkal és versenyzőkkel rendelkező  Ferrarit leírná. Fernando Alonso tavaly messziről kapaszkodott vissza és vezetett az utolsó futamon, ezért nem becsüljük alá a riválisainkat. Egyiket sem.”


Vettel: Reális a győzelemre gondolni Monacóban

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka semmi okot nem lát arra, hogy ne gondoljon a győzelemre Monacóban.

Vettel szerint esélyesek.

A Red Bull-Racing német „ásza” még soha nem nyert Monacóban, de idén talán minden eddiginél több esélye van erre, miután az RB7 versenyképesebb, mint a világbajnok előd, az RB6.

Sebastian Vettel jó első napot zárt és szerinte ott lehetnek az első helyen.

„Semmi okot nem látok arra, hogy ne nyerhetnénk meg ezt a futamot is. Az autónk versenyképes, jól muzsikál és nagyon kedvelem Monacót. Majd meglátjuk, mivel ez egy hosszú hétvége, és bármi megtörténhet itt. Nagyon kedvelem ezt a pályát, mert teljesen eltér attól, ahol általában versenyezni szoktunk. De azt is tudom, hogy a győzelemhez minden apró részletnek stimmelnie kell.” – mondta Sebastian Vettel.

„Különleges Monacóban nyerni. Ez a pálya egyedülálló és a tradíciója félelmetes.” – tette hozzá Vettel. „Művészet ezen a pályán vezetni és épp ez az, amit mindannyian szeretünk benne. Nagyon koncentráltnak kell lenned, hogy végig jó ütemben haladj, és ne véts hibát, ami itt messze többe kerülhet, mint más pályákon, ahol vannak bukóterek.” – tette hozzá Vettel.


Vettel autójában tökéletesen működik a KERS

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka maximálisan elégedett a KERS rendszerével Monacóban.

Vettel nem tudja, hogy Mark Webber autójában mi okozta a problémát az első napon.

A korábbi hírek arról szóltak, hogy a Red Bull-Racing ezen a hétvégén KERS rendszer nélkül versenyezhet, mivel a technológia továbbra sem megbízható az RB7-esekben.

Adrian Newey, a Red Bull főtervezője elismerte, alábecsülték a KERS erejét és nem igazán számítottak arra, hogy ilyen szintű nehézségekbe ütköznek a rendszer beintegrálása során.

Monacóban Sebastian Vettel autójában tökéletesen működött a KERS, addig Mark Webber gépében meghibásodott a kinetikus „turbó”.

„Az első napon működött. Nincs ötletem, hogy Marknak milyen kérdésekkel kellett szembenéznie. A célunk természetesen az, hogy az időmérő edzésen és a versenyen is használjuk a KERS-t. Használni fogjuk, ha az megfelelően működik.” – mondta Sebastian Vettel.

„Ez azonban egy nagyon összetett rendszer, és nem csak arról szól a működtetése, hogy be-és kikapcsoljuk. Az emberek talán azt gondolják, hogy itt nem annyira fontos a KERS használata, mint a többi pályán, mivel Monacóban sok kanyar van, de az egyenesben egyértelműen hasznát vesszük.” – tette hozzá Vettel.


Vettel: Hamilton egyike a legjobb versenyzőknek

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka elismerően nyilatkozott az egyik legnagyobb riválisáról.

Vettel az egyik legjobb versenyzőnek tartja 2008 világbajnokát, Lewis Hamilton-t.

Lewis Hamilton, a McLaren Mercedes versenyzője jelen pillanatban Sebastian Vettel legnagyobb kihívója. Egyelőre a brit az, aki, ha tisztes távolból is, de képes tartani a lépést a címvédővel, aki az idei első 5 versenyből 4-et megnyert.

A szezonban eddig a pontig csak Hamilton volt képes legyőzni Vettel-t, aki Kínában második lett. Lewis elismerte, a győzelmét csak a jó taktikának köszönhette.

A két pilóta legutóbb Spanyolországban, Barcelonában küzdött meg egymással, és kis híján Lewis ismét Seb előtt tudott végezni. Hamilton a futamot követően elmondta, ha ő ül a Red Bull autóban, akkor gyorsabb lett volna.

„Ha ez az, amit Lewis gondol, akkor ez rendben is van számomra.” – mondta szerényen Sebastian Vettel.

„Úgy gondolom, hogy Lewis egyike a legjobb versenyzőknek. Egyértelműen úgy számolok vele, mint az egyik legnagyobb riválissal. Ő az, aki megadja az F1 alaphangját, azonban a végén csak egy győztes lehet és mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy ez sikerüljön.” 


Vettel szerint a DRS biztonságos Monacóban

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka úgy véli, hogy a DRS használata biztonságos Monacóban.

A bajnoki címvédő szerint eddig minden rendben volt a mozgatható hátsó szárnyakkal.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) döntése nagy vitákat szült a mezőnyben. A szövetség úgy döntött, hogy Monacóban is engedélyezi a DRS használatát, noha a mezőnyből 19 pilóta – kivéve Michael Schumacher, Nico Rosberg, Vitaly Petrov, Nick Heidfeld, Lewis Hamilon – aláírta azt a dokumentumot, mely a DRS betiltását kérvényezi a szövetségtől.

Az FIA kompromisszumként az alagútban betiltatta a rendszer használatát. A DRS zónát pedig a célegyenesben jelölte ki.

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka nem aggódik.

„Tudom, hogy néhány versenyző kifejtette ezzel kapcsolatban a véleményét, és ebben a pillanatban az a helyzet, hogy a pálya bizonyos részein használjuk a DRS-t. De még mindig túl korai erről beszélni, hiszen eddig a pontig soha semmilyen incidensünk nem volt.” – mondta Sebastian Vettel.

„Számomra az jelenti a kérdést, hogy ez a pálya nagyon szűk és így sokkal veszélyesebb lehet, mint a többi pálya, mivel itt nincsenek bukóterek. Úgy hiszem, hogy ezek voltak a befolyásoló tényezők.” – tette hozzá Vettel.


Röviden: A Red Bull 1 hónapja dolgozik az RB8-as versenygépen

A legfrissebb hírek szerint Adria Newey és a mérnöki csoport 1 hónappal ezelőtt megkezdte meg az aktív munkálatokat az RB8-as versenygépen.

A modell egyelőre nagyon kezdetleges.

A Formula-1-ben szereplő csapatok általában párhuzamos munkát végeznek az aktuális szezonban.

Ezt teszi a Red Bull-Racing is, és miközben az RB7 fejlesztésével foglalatoskodik, megkezdte az aktív munkálatokat a jövő évre tervezett autójával, az RB8-assal.

A gárda most egy módosított KERS megoldáson dolgozik, ami már az RB7-esben is helyet kaphat, miután a csapatnak idén eddig több problémája is volt a rendszerrel.


Vettel: Nem veszek vissza, a határokat fogom feszegetni!

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német versenyzője elmondta, egy pillanatra sem vesz vissza és elégszik meg egy gyengébb eredménnyel.

A német pilóta várhatóan a határokat fogja feszegetni.

Sebastian Vettel, 2010 világbajnoka nagyon kényelmesen érezheti magát, miután az első 5 versenyből 4-et megnyert, és az eddigi legrosszabb eredménye egy 2. hely volt Kínában.

A német tehetség fantasztikus, talán élete legjobb formájában versenyez. Annak ellenére, hogy Seb autója pokolian gyors és már most tekintélyes előnye van a tabellán, nem fogja vissza magát Monacóban.

„Miért is tenném? Úgy vágok neki ennek a versenynek, mintha az csak az első lenne, és nulla pont állna a nevem mellett. Hogy őszinte legyek, nem igazán szoktam foglalkozni a tabellával, mert azok csak számok, melyek folyamatosan változnak.” – mondta Sebastian Vettel.

„A célom egyértelmű itt Monacóban. Meg akarom nyerni a versenyt és ezért minden tőlem telhetőt meg fogok tenni. A határokat fogom feszegetni, mert nem foghatjuk vissza magunkat. A tökéletes ritmust akkor kapod el, miközben határon autózol és onnantól kezdve minden biztonságos.” – tette hozzá Vettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr652937433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása