www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

a mélypont soha nem volt még ilyen mély..!!!

2011.07.18. 20:59 | Andrejja | Szólj hozzá!

egy újabb szívemmel-lelkemmel hiszek benne, de nem nyerhetsz történeten vagyok túl.
egész életemben végig kellett néznem azt, hogy mások hogyan váltják valóra az álmaimat.
szavak nélkül, magamban sírva, és élettelenül tettem mindezt.
az elmúlt 1 évben szállt belém annyi erő, hogy mindent, szó szerint mindent, mindent, mindent megpróbáltam, mindenhol, minden módon, mindenkit, megpróbálom megkérni, hogy segítsen, hogy csak egy percre hallgasson meg és segítsen.
..és nem nemeket kaptam, hanem semmit sem.. válaszokat sem érdemlek.
és most én vagyok a gonosz és irigy boszorkány, aki irigyli más sikerét. de ez nem így van.
én nem tehetek arról, hogy nem gazdag a családom, hogy nincsenek befolyásos rokonaim. nem tudok németül sem. nem ismerek senkit ebben a világban.
mégis mi a fenét gondoltam? mit akarok én ? kis falusi liba? 
már akkor elbukott minden álmom, amikor még a fejemben meg sem született ...
miért sikerül másnak, amiről nekem még csak álmodnom sem szabad? miért vagyok én az, aki folyton veszít? miért nem nyerhetek? miért ? miért ???????????????????????????????????????
 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr613078150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása