www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

The winner takes it all...

2008.07.15. 21:29 | Andrejja | 1 komment

Mi van velem..mostanában ezt teszik fel nekem a legtöbben legtöbbször..és ugyanazt tudom mondani mindenkinek,nem tudom. Fogalmam sincs..rosszul mindentől..és olyanokra gondolok,amiket sohasem kaphatok meg..Nem értem..talán depresszio talán örület..nem tudom..semmit sem tudok mondani és semmit sem tudok tenni..Tényleg az lenne a legjobb ha véget vetnék ennek..csak fájdalmat okozom mindenkinek..olyan vagyok,mint egy zombi..Nem akarok semmit..nem akarok felkelni,beszélni..a telom csörög..nem érdekel hagyom hagy csengjen tovább..kit érdekel..semmi sem segíthet rajtam..semmi...
Vive bocsi a tegnap esti sms-t is...tudom,hogy nem kellett volna..sajnálom...!!
CSak ugy éreztem akkor,hogy kell,de nem akartam zavarni nem akartam semmit..Jobb lett volna nem megtenni..csalodtam egy emberben is..Azt mondta nekem,hogy kedveli már Fernit..erre kiderült,hogy mégsem..azt mondta,hogy hisztizik és csal..pedig ez nem igy van...HA egy kicsit is hasonlitana rá..akkor más lenne Ferni jobb ember mint ő...ennyi..Bárcsak eltünhetnék..szeretnék szebb,jobb vagy csak boldogabb lenni,de ez nem lehetséges..nekem más sors rendeltetett..jobb ezt elfogadni..jobb...Szerintem inkább jobb ha eltünök egy időre..bár a gép hibája amugy sem tesz semmi mást sem lehetövé ugy hogy talán elfogadom ezt..és legközelebb azután az esemény után jelenek meg ujra,ami a letöbb és a legszomorúbb és legfájdalmasabb érzelmeket szedi ki belőlem,ami mindig képes könnyeket csalni a szemembe..addig pedig még van idő..elég idő..ahhoz,hogy valamennyire is,de megértsem..legalábbis megprobáljam megérteni mindazt,ami mostanában zajlik körülöttem..én nem akarok bántani senkit sem..én csak élni akarom nyomorult és megkeseredett életem..amennyire csak lehet és amennyire csak tudom..Lehet,hogy többen örülnek ennek,lehet,hogy többen nem..van aki talán szánalmasnak tart,de talán akad olyan is,aki megért..és elfogadja ezt..ők a barátok, az igaziak..amiből kevés van, legalábbis nekem..
Sziasztok..majd leszek..ha sikerül tul élnem...

The winner takes it all...

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr74570007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpy Táy 2008.07.18. 15:35:09

helloka

Megértelek... nem konnyu.. nekem segit a csoki.. a seta... egy par kedvenc film...
Ne add fel nem tegyel meg mindent és a többi nem szamit....
..............
Szimpi a blogod nah egyenlore ennyi ... most nem jon a duma.

Irj ha van valami uj fejlemeny jo a stilusod

papa

süti beállítások módosítása