www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

valakit, aki nem létezik..

2011.01.25. 18:39 | Andrejja | Szólj hozzá!

Annyi minden történt mostanában, mégsem tudtam mit írni .. és még most sem tudok.
Nem tudom elmondani , azt ami bennem van  , és sehogy sem tud kitörni belőlem.
Nem tudom csapkodással vagy ordítással kiadni magamból , nem ez csak gyűlik , gyűlik szüntelen.. szombaton rohamot kaptam.. régen volt ilyen, már az idejét sem tudom mikor és azt hittem, hogy vége mert hosszú ideje nem jelentkezett..de nem nincs így .. : (
Az utóbbi időben sokat tanulok, nagyon fáradt vagyok, és hullaként esek be az ágyba..de új dolgokat akarok, és nem törödni azzal, amit a szar emberek mondanak, tesznek : )
Ha olyan ember lennék, mint ők köpnék egyet és aláállnék ..

"szeretnék egy társat... aki mindig mellettem van... akire nem kell heteket várni, hogy rám érjen... aki kéznél van, ha szükségem van rá... akiért félre tudok tenni bárkit... aki felhiv éjszaka, ha bajban van... akit felhivhatok éjszaka, ha bajban vagyok... aki szeret... akit szerethetek... akivel erről nem kell beszélni... aki erről nem akar beszélni... akarok valakit, aki elfogadja a hülyeségeimet, és akivel szemben én is tolerens lehetek... aki egészen más, mint én, de mégis nagyon hasonló... aki magával ragad, és aki képessé tesz arra, hogy magammal ragadjam... szeretnék egy társat... valakit, aki nem létezik...."

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr112613074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása