www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Álmok tengerén ~

2011.02.18. 22:38 | Andrejja | Szólj hozzá!

Nem is olyan könnyű ez, mint azt korábban gondoltam. Az ember mindig küzd az olyan dolgok ellen, amiket el akar kerülni. Ez a természetes. De azokért , amiket el akar érni,  azokért mindig többet kell tenni.
..és néha belefárad, bármelyik helyzet is áll fent. Nagyon, nagyon akarom a nyári kalandot.
De folyton csak az jár a fejemben, hogy igen, ott vagyok és nem sikerül..mindenki másnak sikerül , de nekem nem.. Tudom, hogy ez nagy pofonként érne, és talán végképp a padlóra küldene. Viszont ha nem próbálom meg , akkor sohasem fogom megtudni mi lett volna , ha..
Eszembe jut az általános iskolai osztályfőnököm kérdése is : Sikerorientált vagy kudarc kerülő vagy ?  Nem nehéz kitalálni, hogy az utolsó igaz rám .. : (
Lassan 18 évesen nem tettem semmit sem. Nem alkottam maradandót , nincs barátom sem..
Sőt, egy olyan ember sincs itt a környezetemben, akire a barát szót mondhatnám.
Tele álmokkal és vágyakkal , amik talán sohasem valósulnak meg ..  , de akárhányszor adtam is fel a harcot, végül mindig újra kezdtem, mert tudom, hogy nem adhatom fel.
 

" Már egészen elfelejtettem, milyen érzés boldognak lenni. Márpedig most boldog voltam. Olyan boldog, hogy jó ötletnek tűnt belehalni. "
 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr562671663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása