www.kimiraikkonen.com

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Sepang 3

2011.04.09. 13:49 | Andrejja | Szólj hozzá!

Sebastian Vettel rajtol az élről Malajziában

Felipe Massa indított a legjobban a Q1-ben, ám a Ferrari lágy gumikon futott, mialatt a második helyen végző Lewis Hamilton a keményen érte el eredményét. Mögöttük a sorrend: Fernando Alonso, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi, Jenson Button, Vitalij Petrov, Nick Heidfeld, Nico Rosberg és Sebastian Vettel.

A Red Bull a McLarenhez hasonlóan megspórolta a lágy gumit, ám míg Vettel a 10. leggyorsabb volt Webber csak a 15. helyet csípte meg.

Bár a Williams pénteken még a 10 legjobba várta autóit, az elszámoláskor nem tudtak bizonyítani. A kieső zónát a csapat két pilótája környékezte meg. Kettejük közül végül Pastor Maldonado búcsúzott.

Az etap érdekessége, a Hispania Racing Team autói belül tudtak maradni a 107%-on.

A második felvonás negatív meglepetése Michael Schumacher kiesése, aki a 11. helyet szerezte meg csupán, mialatt csapattársa a hatodikat. A hétszeres világbajnok nemrég azt nyilatkozta, hogy a Mercedes a Red Bull üldözői között van, ám egyelőre ezt a részéről nem látszik tudni bizonyítani.

Az etap legjobbjai a két McLaren versenyzők, akik közül ezúttal Jenson Button volt a gyorsabb. Hamilton kétszer is kockásra fékezte a gumijait a gyorskörén nagy igyekezetében.

Mögöttük rögtön ott sorakoznak a Red Bullok, akiket Alonso, Rosberg, Massa, Petrov, Kobayashi és Nick Heidfeld követ.

Lewis Hamilton 1:35.000-val indította a Q3-at, ami kiváló időeredmény, pláne, hogy első nekifutásra a Red Bullok sem tudták megfutni, habár mindketten meg tudták verni 2008 világbajnokának csapattársát, Jenson Buttont.

Érdekesség, hogy a négyesen kívül senki nem tolta ki az orrát az első futásra, miután rajtuk kívül vélhetően senki nem tudott lágy szettet spórolni.

A második nekifutásra aztán Sebastian Vettelnek sikerült túlszárnyalnia az 1:35-ös időt, s ezzel meg is nyerte az időmérő edzést. Hamiltonnak is sikerült javítania, ám eredménye a második helyre sorolja őt a rajtrácson.

Mögöttük Mark Webber és Jenson Button autója áll majd. Őket Fernando Alonso, Nick Heidfeld, Felipe Massa, Vitalij Petrov, Nico Rosberg és Kamui Kobayashi követi.

 

Maláj Nagydíj

Az időmérő edzés végeredménye

Hely Versenyző Csapat Q1 Q2 Q3
1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870
2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974
3 Mark Webber RBR-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179
4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200
5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802
6 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124
7 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251
8 Vitaly Petrov Renault 1:37.210 1:36.642 1:36.324
9 Nico Rosberg Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809
10 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820
11 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035  
12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160  
13 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347  
14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370  
15 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496  
16 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.759 1:37.528  
17 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:37.693 1:37.593  
18 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:38.276    
19 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:38.645    
20 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:38.791    
21 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:40.648    
22 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:41.001    
23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:41.549    
24 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:42.574    
  Q1 107%-os idő   1:43.516    

 

Vettel: A KERS nélkül nem lettünk volna sehol!

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka szerint a KERS rendszer használata nélkül biztosan nem nyerte volna meg az időmérő edzést Malajziában.

Vettel boldog, hogy sikerült megoldaniuk a rendszerrel kapcsolatos problémáikat.

Sebastian Vettel

Hogy őszinte legyek, kicsivel szorosabb volt a helyzet, mint legutóbb. Nagyon kis különbség döntött, szóval biztosan izgalmas volt a nézők számára is az, amit láttak ma az időmérő edzésen.

Az autónk tökéletesen működött, de egyszerűen nem sikerült megtalálnunk a ritmust, ami miatt időt vesztettünk. Nem tudtunk annyi kört megtenni a pályán, amennyit szerettünk volna és a forgalom is hátráltatott bennünket.

Ezzel együtt biztosak voltunk abban, hogy az autóban megvan a potenciál és hittünk magunkban. Hinnünk kellett és ezt is tettük.

A McLaren csapat nagyon közel került hozzánk, de le a kalappal a srácok előtt, mert hatalmas munkát végzett a csapatom, A KERS rendszer különösen jól működött és biztos vagyok benne, hogy, ha ma nem használtuk volna, mint tettük azt Ausztráliában, akkor most nem lennénk itt. Sikerült minden problémát megoldanunk a rendszert illetően és nagyon örülök ennek.

Nagy kihívást jelent ez a pálya. Számos ideális ív van rajta és nehéz megtalálni ezek közül a legjobbat.

Elégedettek lehetünk a csapattal, és köszönetet mondok nekik. Nagyon keményen dolgoznak és ebben a rettentő melegben nincs sok idejük a pihenésre. Remélem ma este azért ki tudják magukat pihenni, mivel a holnapi verseny nagyon más lesz, mint Ausztráliában.

A gumik nagyon gyorsan kopnak, sokkal inkább, mint Melbourne-ben, szóval több bokszkiállást láthatunk majd. De azért remélem nem esünk majd túlzásba. 


Ismét trükközik a Red Bull Malajziában a KERS rendszerrel

A Red Bull-Racing továbbra sem hajlandó elárulni, hogy az időmérő edzésen KERS rendszerrel fognak körözgetni vagy sem.

A csapat nem kívánta kommentálni a helyzetet.
A Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner pénteken az első két szabadedzés után úgy nyilatkozott a sajtónak, hogy aznap este fognak dönteni a KERS rendszer használatáról a hétvégét illetően.

A Red Bull Ausztráliéban nem akart kockáztatni és az esetleges megbízhatósági problémák elkerülése érdekében mellőzte a körönként akár 0,5 másodpercet is jelenthető rendszer használatát.

Malajziában hallgat a csapat, nem kívánta kommentálni a helyzetet az időmérő edzés előtt.


Senna: A Red Bull csak altat

Bruno Senna, a Lotus Renault GP Team brazil teszt-és tartalékversenyzője szerint a Red Bull-Racing csak altat Malajziában.

Senna attól tart, hogy a címvédő osztrák istálló nem fedte fel a nyerő kártyáit.
A Red Bull-Racing a Maláj Nagydíj első napján is erős teljesítményt mutatott, de a riválisok többsége úgy gondolja, hogy Dietrich Mateschitz csapata csak altat és sokkal erősebb, mint az látszik.

Bruno Senna, a Lotus Renault GP Team brazil teszt-és tartalékpilóta is hasonló véleményen van.

„A McLaren jó sebességet diktált, de úgy gondolom, hogy a Red Bull csak rejteget valamit. Amikor mindenki magas üzemanyag terhelés mellett körözgetett, túl nagy előnyben voltak. Ha tényleg van valami a markukban, akkor nehéz lesz dolga lesz a többi csapatnak.” – mondta Bruno Senna.

Senna izgalmas versenyre számít és a nagy gumikopás miatt átlagosan 3 bokszkiállásra számít Malajziában.



Hamilton: A Red Bull holnap fog villantani!

A McLaren Mercedes 2008-as világbajnoka biztos abban, hogy a Red Bull-Racing istálló nem mutatott meg mindent az első napon Malajziában.

Lewis Hamilton úgy véli, hogy a Red Bull csak szombaton, az időmérő edzésen fog magasabb fokozatba kapcsolni.
Úgy vélem, hogy a mai napon egy szemfényvesztésnek voltunk szemtanúi. Biztos vagyok benne, hogy a Red Bull még mindig nem mutatott meg mindent és csak holnap fog robbantani az időmérő edzésen. Most azt mondom, hogy legalább 0,5 másodperccel tudnak ennél jobb időt autózni.


Horner: Jól és megbízhatóan teljesít a KERS a Red Bull-ban

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke elégedetten nyilatkozott a sajtónak az első napot követően Malajziában a KERS rendszerről.

Horner ugyanakkor hozzátette, csak később fognak döntést hozni a technológia használatáról.

Christian Horner

Ausztráliában egyszerű volt a helyzet. Pénteken mindkét autónkban teszteltük a rendszert és nem volt vele különösebb gond, ám mivel nem akartunk különösebb kockázatot vállalni a megbízhatóságot illetően és rájöttünk, hogy a KERS nélkül is elég gyorsak vagyunk, úgy döntöttünk, hogy mellőzzük a használatát a hétvégén.

Itt most Malajziában mindenféleképpen használni szeretnénk, és erre minden esélyünk megvan, miután az autóinkban jól és megbízhatóan futott a rendszer.

A végleges döntést azonban csak az adatok elemzése és a közös egyeztetés után hozzuk meg a mai este folyamán.


 

Maláj Nagydíj: 3. szabadedzés végeredménye:

 

Hely     Versenyző        Csapat Idő        Körök

1          Lewis Hamilton McLaren           1'36.340            11

2          Mark Webber    Red Bull           1'36.630            16

3          Jenson Button   McLaren           1'36.762            14

4          Nick Heidfeld     Renault             1'37.115            17

5          Sebastian Vettel           Red Bull           1'37.175            14

6          Fernando Alonso           Ferrari   1'37.284            11

7          Vitaly Petrov     Renault             1'37.297            17

8          Felipe Massa    Ferrari   1'37.762            12

9          Kamui Kobayashi          Sauber 1'38.059            18

10        Michael Schumacher     Mercedes-Benz             1'38.300            20

11        Nico Rosberg    Mercedes-Benz             1'38.307            20

12        Sergio Perez     Sauber 1'38.448            17

13        Adrian Sutil       Force India        1'38.464            16

14        Pastor Maldonado         Williams           1'38.597            15

15        Sébastien Buemi           Toro Rosso       1'38.665            14

16        Rubens Barrichello        Williams           1'38.681            16

17        Jaime Alguersuari          Toro Rosso       1'38.716            14

18        Paul di Resta    Force India        1'38.864            13

19        Heikki Kovalainen          Lotus    1'39.260            19

20        Jarno Trulli        Lotus    1'39.699            15

21        Jérôme d'Ambrosio        Virgin    1'41.215            17

22        Timo Glock       Virgin    1'41.414            18

23        Tonio Liuzzi      HRT      1'43.147            6

24        Narain Karthikeyan        HRT      1'43.383            11

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr732811929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása