www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

who says

2011.04.30. 18:21 | Andrejja | Szólj hozzá!

háááj evríbádii : DDD


túl a ballagáson ( bár az enyém lett volna mááár ) : D
szép volt, és boldoggá is tett : D láttam valakit, és a múltam tényleg lezárhattam , ez kellett hozzá, nem is hittem , de végképp lezárvaaaaaaaaa !!
boldogan ébredtem, és a ragyogó nap is hozzájárult a jó kedvemhez : )))
bográcsolunk maaa ( :
20:00-kor Barcaaa meccs (L) szeretem ezt a csapatot akkor is ha másoknak ez nem tetszik, az engem nem érdekel : DDDDD  DV7 (LL)
 
vettem anyunak virágot tegnap, ( holnap anyák napjaaaa ! ) , a neve napimádó : )) annyira széééép , egyelőre a szomszédban van, hogy ne tudjon róla senki : D holnap megyek érte.
ma meghívtak egy esküvőre : )) nyáron lesz, biztos szép lesz , de a nyarat én más miatt várom : )))))) ! (L)

az egyik osztálytársammal nagyon furcsa " kalandunk " van .. nem értem .. egyelőre.. :P
ha már osztály.. aki ismer az tudja, hogy valaki , akit szerettem mindennél jobban, de már ez nem így van.. most más, akire azt tudom mondani, hogy ebből a közösségből a legtöbbat jelenti számomra .. : )))))))

egy kép a ballagásról : ( én, mint főállású komentátor :D )




 

 

 

 

 

 

kedvenc zeneeeeee ( azt hiszem ebben a dalban, minden benne vaaaaaan !!!!! : )))   )





egy kép, a mai csodálatos reggelemről ( :




 

 

 

 

 

 

szép napot nektek ( holnaptól kemény angolozááááááás )  pusziiiiiiii : ) AVD

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr772867390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása