www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Montreal 2

2011.06.12. 16:17 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel Alonsót előzi meg az időmérő előtt

A címvédő Sebastian Vettel bizonyult a leggyorsabbnak a Kanadai Nagydíj harmadik szabadedzésén. A Red Bull menőjét a pénteki leggyorsabb, Fernando Alonso és a Mercedes GP versenyzője, Nico Rosberg követi...

Az elsőség ellenére a Red Bull legénysége nem volt teljes. Mark Webber a KERS meghibásodása miatt a bokszban töltötte az idejét, és végül idő nélkül az utolsó helyen zárta a délelőtti felkészülést.

A Ferrari egyelőre Fernando Alonso révén hozza az eredményt. A spanyol ezúttal is az élmezőnyben, ahogy Rosberg is hozza a Mercedes számára az elvárhatót a harmadik hellyel.

A „másodhegedűsök közül ezúttal Felipe Massa volt a jobb. Negyedik lett, míg Michael Schumacher csak a hetedik időt tudta hozni. Közöttük végzett a két McLaren.

Az edzésen ezúttal gyakorlatilag nem volt piros zászlós szakasz. Csupán Pedro de la Rosa próbált előidézni egyet, de mire odavágta az autóját, az idő is letelt.

A hétvége programja a 19:00 órakor kezdődő időmérő edzéssel folytatódik.

 

Kanadai Nagydíj
A harmadik szabadedzés végeredménye

Hely Versenyző Csapat időeredmény Hátrány Kör
1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:13.381   21
2 Fernando Alonso Ferrari 1:13.701 0.320 21
3 Nico Rosberg Mercedes 1:13.919 0.538 29
4 Felipe Massa Ferrari 1:13.956 0.575 20
5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:14.335 0.954 18
6 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:14.469 1.088 16
7 Michael Schumacher Mercedes 1:14.488 1.107 23
8 Vitaly Petrov Renault 1:14.917 1.536 23
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:15.217 1.836 18
10 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:15.243 1.862 17
11 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:15.312 1.931 19
12 Nick Heidfeld Renault 1:15.350 1.969 22
13 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:16.138 2.757 17
14 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:16.145 2.764 19
15 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.236 2.855 21
16 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:16.438 3.057 21
17 Pedro de la Rosa Sauber-Ferrari 1:16.706 3.325 22
18 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:17.093 3.712 21
19 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:17.523 4.142 24
20 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:18.910 5.529 20
21 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:19.073 5.692 19
22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:19.213 5.832 22
23 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:20.475 7.094 19
24 Mark Webber RBR-Renault Idő nélkül   0

 


Vettel a Ferrarikkal a nyakán az élről rajtolhat Kanadában

 

Sebastian Vettel rajtolhat az élről a Kanadai Nagydíjon. A német ezúttal nem volt akkora fölényben, mint azt idén tőle megszokhattuk, sőt az idei trend az üldözők szempontjából sem folytatódott.

A két Ferrari volt ugyanis a legközelebb a Red Bull ászához. Fernando Alonso vezetésével a vörösök meglehetősen közel tudtak kerülni ezúttal az idén szinte verhetetlennek bizonyuló Vettelhez.

A spanyol 0.185 másodperces lemaradást regisztrált, míg csapattársa 0.203-mal maradt le 2010 bajnokától. Őket a másik Red Bullban Mark Webber követi, aki mögé Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Jenson Button, Michael Schumacher, valamint a két Renault pilóta, Nick Heidfeld és Vitalij Petrov sorakozhat fel.

 

Kanadai Nagydíj

Az időmérő edzés végeredménye

Hely Versenyző Csapat Időeredmény Kör
1. Sebastian Vettel Red Bull 01:13.014 17
2. Fernando Alonso Ferrari 01:13.199 19
3. Felipe Massa Ferrari 01:13.217 20
4. Mark Webber Red Bull 01:13.429 22
5. Lewis Hamilton McLaren 01:13.565 18
6. Nico Rosberg Mercedes Grand Prix 01:13.814 14
7. Jenson Button McLaren 01:13.838 20
8. Michael Schumacher Mercedes Grand Prix 01:13.864 14
9. Nick Heidfeld Renault 01:14.062 27
10. Vitaly Petrov Renault 01:14.085 25
11. Paul di Resta Force India F1 01:14.752 19
12. Pastor Maldonado Williams 01:15.043 20
13. Kamui Kobayashi Sauber 01:15.285 21
14. Adrian Sutil Force India F1 01:15.287 21
15. Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 01:15.334 18
16. Rubens Barrichello Williams 01:15.361 20
17. Pedro de la Rosa Sauber 01:15.587 21
18. Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso 01:16.294 10
19. Jarno Trulli Lotus F1 01:16.745 12
20. Heikki Kovalainen Lotus F1 01:16.786 10
21. Vitantonio Liuzzi HRT F1 Team 01:18.424 10
22. Timo Glock Virgin Racing 01:18.537 12
23. Narain Karthikeyan HRT F1 Team 01:18.574 11
24. Jerome d` Ambrosio Virgin Racing 01:19.414 13


Vettel: Nem lesz könnyű

 

Bár Sebastian Vettel megnyerte a Kanadai Nagydíj időmérőjét, a német versenyző mégis szoros harcra számít a vasárnapi futamon.

Idén hatodik alkalommal ismét a Red Bull versenyzője indulhat az élről a versenyen, mögötte pedig a Ferrari két pilótája, Fernando Alonso és Felipe Massa vághat neki a 70 körös futamnak.

„Úgy vélem, javultunk tavaly óta” – kezdte nyilatkozatát a regnáló világbajnok. „Tudjuk, hogy nem ez a legerősebb pályánk, szeretjük ugyanis a nagy sebességű kanyarokat, viszont nekünk van a leggyorsabb csomagunk, ezért magabiztosak vagyunk.”

„Az etapok, amiket mentünk, nagyon biztatóak voltak. Biztos, hogy soha nem könnyű, és nem lesz könnyű holnap sem, akárcsak az utóbbi két versenyen. Készen állunk a küzdelemre, de majd meglátjuk, mi lesz holnap.”

„Ennél a pontnál mindenki saját magával foglalkozik, az időmérőn pedig rajtad és az autódon múlik, holnap azonban más lesz a helyzet.”

„Különösen az utóbbi két versenyen láttuk, hogy közel lesz, és most sem számítunk másra. A holnapi egy új nap, egy új kaland.”

Vettel emellett elismerte, hogy a Red Bull nem engedheti meg magának, hogy bármiféle KERS problémája legyen, miután csapattársa, Mark Webber a rendszer meghibásodása miatt nem tudott részt venni az utolsó gyakorláson.

„Ha problémám van, akkor nincs választásom, ez ellen nem tehetek semmit. Ezen a hétvégén nem volt problémánk, és úgy tűnik, rendben lesz. A KERS-ünkkel nagyobb a rizikó, mint hogy a Ferrarinak felrobban a motorja, Marknak azonban volt problémája ma délután. Úgy vélem, meg tudják ma éjszaka javítani, de várnunk kell, és majd meglátjuk.”


 

A Red Bull nagyon fél a visszaeséstől, addig a McLaren örül ennek

 

A Red Bull-Racing egyértelműen tart attól, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) fújt diffúzorokat érintő korlátozása nagy hatással lesz a teljesítményükre.

Martin Whitmarsh, a McLaren Mercedes csapatfőnöke örül a szövetség korlátozásának, mellyel egy szorosabb világbajnokságot láthatunk a szezon második felében.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az idei Spanyol Nagydíj előtt tájékoztatta a csapatokat, hogy már a barcelonai hétvégén illegális lesz a fújt diffúzor használata.

A szövetség fő célja az új korlátozással, hogy megakadályozza annak a lehetőségét, hogy a kipufogóház a diffúzorba áramoljon, amikor a versenyző épp nem nyomja a gázpedált.

A csapatokkal való közös egyeztetés után az FIA úgy döntött, hogy határozatlan időre elhalasztja a fújt diffúzort érintő korlátozást, miután a technikai főnökök elmondták, a rendszer átalakítása időigényes.

Az F1-live.hu szombaton késő este az elsők között számolhatott be arról, hogy az FIA az összes csapatnak küldött egy levelet, melyben egyértelművé tette, hogy a Brit Nagydíjtól a tervezet szerint tiltott lesz az egyedi fújt diffúzor használata.

Az F1 Technikai Munkacsoportja jövő héten Londonban vitatja meg a helyzetet a szövetséggel, melynek célja, hogy az idei szezonhoz hasonlóan 2012-től mindenfajta hasonló megoldást betiltson a sportban, ami a kipufogógázt és a diffúzor rendszerét illeti.

 Az FIA fő célja, hogy 2012-től mindenki egy hagyományos és a szabályokat nem megkerülő rendszert használjon.

Mint arról a jelentések már korábban beszámoltak, a Red Bull bukhatja a legtöbbet a korlátozással. Az RBR sebessége több mint egy 1 másodpercet eshet vissza körönként.

A McLaren örül ennek.

„Nem gondolom azt, hogy ez alapvető változást fog hozni, de lesznek olyanok, akiket valamivel jobban fog érinteni a dolog.” – mondta Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke, aki szerint még előnyt is szerezhetnek az FIA korlátozásának köszönhetően.

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke frusztrált volt Kanadában és elmondta, aggódnak a korlátozások miatt.


Vettel szívesen versenyezne Hamilton vagy Alonso mellett

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka nem zárkózik el attól, hogy Lewis Hamilton vagy Fernando Alonso mellett versenyezzen.

Seb nem tart a két világbajnoktól.

ebastian Vettel 2014 év végéig hosszabbította meg a szerződését a Red Bull-Racing istállóval, mely az új kontraktusban leírta, bármikor, idő előtt távozhat a versenyző, ha úgy gondolja, nincs esélye a bajnoki címre. Ezt hosszú hetekkel ezelőtt Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa erősítette meg.

Egyelőre nem tudni, hogy Vettel ki mellett fog jövőre versenyezni, miután Mark Webber szerződése az idény végén lejár és nem tudni, hogy hosszabbít vagy sem.

Seb humorosan megjegyezte, hogy Dirk Nowitzki-t akarja csapattársának. A német kosaras 213 centiméter magas és több mint 100 kilogramm.

„Nem is férne bele az autóba, tehát egy ellenféllel kevesebb lenne.” – fogta humorosra Vettel.

Komolyra fordítva a szót Sebastian elmondta, ha lehetséges lenne, akkor szívesen versenyezne Lewis Hamilton vagy Fernando Alonso mellett.

„Miért ne?” – tette fel a kérdést Seb, akinek csak két követelménye van a csapattársával szemben: „Tisztelet és becsület.” 


A Red Bull szerint abszurd az FIA szabályváltoztatása

Adrian Newey, a Red Bull-Racing főtervezője abszurdnak nevezte a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) legújabb korlátozását, mely a fújt kipufogó rendszer ellen irányul.

Az osztrák istálló aggódik a nagy visszaesés miatt.

Az F1-live.hu az elsők között számolhatott be arról, hogy az FIA úgy határozott, hogy a 2011-es Brit Nagydíjtól tiltott lesz a fújt kipufogó rendszer használta.

Az F1 Technikai Munkacsoportja a következő héten Londonban fog egyeztetni a szövetséggel a megvalósításról, ám az FIA nem ad több időt.

A korlátozás legnagyobb vesztese a Renault motorral hajtott autók lesznek, és azok közül is a Red Bull, mely a jelentések szerint körönként több mint 1 másodpercet fog lassulni.

Az FIA döntése miatt aggódnak a csapatok, mivel az új szabály többek között a megbízhatóságra is hatással lesz. A Renault például ezen rendszer köré tervezte meg a motorját, ami komoly károkat szenvedhet az új szabállyal.

Eric Boullier, a Lotus Renault főnöke dühösen reagált a hivatalos tájékoztatásra, akárcsak a Red Bull-Renault csapat főtervezője.

„Egyetértek azokkal a szabályváltoztatásokkal a szezon közepén, melyek a biztonságot javítják. De most nem ez a helyzet. Ez abszurd.” – mondta Adrian Newey.

Az FIA a tervei szerint 2012-ben teljes tilalmat rendel el és minden hasonló megoldást illegálisnak nyilvánít.

Boullier elmondta, azért is különösen aggódnak emiatt, mivel az autójukat teljes mértékben ezen rendszer köré tervezték és építették meg.

Eric szerint nem fair, amit az FIA csinál, mivel pár csapat már tavaly is használta ezt a megoldást.


Marko: Newey egyedül nem tud csodát tenni!

 

Helmut Marko, a Red Bull Motorsport tanácsadója szerint Adrian Newey önmagában kevés ahhoz, hogy csodát tegyen egy csapatnál.

Marko úgy véli, hogy Newey a körülötte dolgozó szakemberekkel tud igazán sikeres lenni.

Adrian Newey sokak szerint a Red Bull-Racing legnagyobb kincse, és ő az, aki miatt Sebastian Vettel, 2010 világbajnoka szárnyalhat az autójával.

A brit főtervezőt sokan megpróbálták már leszerződtetni az elmúlt években, de a McLaren csapattól a Red Bull-hoz szerződött szakember azt tervezi, hogy az osztrák világbajnok istállótól vonul vissza.

Adrian tehetsége megkérdőjelezhetetlen, de Helmut Marko, a Red Bull Motorsport Tanácsadója szerint Newey egyedül még nem jelent garanciát a sikerre.

„Newey ugyanolyan fontos, mint egy zenekar vezetője a zenei körökben. De egy vezetőnek is szüksége van minőségi emberekre.” – mondta Dr. Helmut Marko, aki szerint Newey a Toro Rosso istállónál sem érne el azonnal sikereket.


A Red Bull egy különleges és gyengébb KERS-t használ

Adrian Newey, a Red Bull-Racing tervezőmérnöke elárulta, hogy egy eltérő KERS rendszerrel versenyeznek, mint a mezőny nagy része.

Newey egy igen érdekes megoldást talált ki az idei szezonra.

A Red Bull-Racing idén először használ KERS-t autójában, amivel eddig az összes versenyhétvégén meggyűlt a baja. Legutóbb Mark Webber nem tudott kigurulni a KERS problémája miatt a pályára Kanadában a harmadik edzésen.
 
Adrian Newey, a csapat főtervezője úgy döntött, hogy a Renault-tól vásárolt KERS-t teljesen átalakítja. Newey megerősítette, egy egyedi KERS-t használnak a szezonban, mely a maximális 60 kilowatt (80 lóerő) helyett 40 kilowattot használ, mely lehetővé teszi, hogy a gárda kisebb és könnyebb elemeket telepítsen be az autójába.

A megoldás nincs hatással az aerodinamikára, és Adrian úgy döntött, hogy ezen területet részesíti előnyben, és inkább a kanyarokban próbál előnyt nyerni a többiekkel szemben.

A riválisok közül tehát a Red Bull rendelkezik a leggyengébb KERS rendszerrel, de Christian Horner csapatfőnök felhívta a figyelmet arra a tényre, hogy Vettel a legutóbbi két versenyen még így is meg tudta védeni az első helyét, tehát a kinetikus turbó hatékony, csupán egyelőre nem megbízható.


A Red Bull szerint abszurd az FIA szabályváltoztatása

 

Adrian Newey, a Red Bull-Racing főtervezője abszurdnak nevezte a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) legújabb korlátozását, mely a fújt kipufogó rendszer ellen irányul.

Az osztrák istálló aggódik a nagy visszaesés miatt.

Az F1-live.hu az elsők között számolhatott be arról, hogy az FIA úgy határozott, hogy a 2011-es Brit Nagydíjtól tiltott lesz a fújt kipufogó rendszer használta.

Az F1 Technikai Munkacsoportja a következő héten Londonban fog egyeztetni a szövetséggel a megvalósításról, ám az FIA nem ad több időt.

A korlátozás legnagyobb vesztese a Renault motorral hajtott autók lesznek, és azok közül is a Red Bull, mely a jelentések szerint körönként több mint 1 másodpercet fog lassulni.

Az FIA döntése miatt aggódnak a csapatok, mivel az új szabály többek között a megbízhatóságra is hatással lesz. A Renault például ezen rendszer köré tervezte meg a motorját, ami komoly károkat szenvedhet az új szabállyal.

Eric Boullier, a Lotus Renault főnöke dühösen reagált a hivatalos tájékoztatásra, akárcsak a Red Bull-Renault csapat főtervezője.

„Egyetértek azokkal a szabályváltoztatásokkal a szezon közepén, melyek a biztonságot javítják. De most nem ez a helyzet. Ez abszurd.” – mondta Adrian Newey.

Az FIA a tervei szerint 2012-ben teljes tilalmat rendel el és minden hasonló megoldást illegálisnak nyilvánít.

Boullier elmondta, azért is különösen aggódnak emiatt, mivel az autójukat teljes mértékben ezen rendszer köré tervezték és építették meg.

Eric szerint nem fair, amit az FIA csinál, mivel pár csapat már tavaly is használta ezt a megoldást.


A Brit Nagydíjtól többek között a Red Bull is bajban lehet

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hivatalosan is tájékoztatta a csapatokat a fújt diffúzorra vonatkozó tilalomról.

A tilalom a jövő hónapban megrendezésre kerülő Brit Nagydíjtól lép érvénybe.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az idei Spanyol Nagydíj előtt tájékoztatta a csapatokat, hogy már a barcelonai hétvégén illegális lesz a fújt diffúzor használata.

A szövetség fő célja az új korlátozással, hogy megakadályozza annak a lehetőségét, hogy a kipufogóház a diffúzorba áramoljon, amikor a versenyző épp nem nyomja a gázpedált.

A csapatokkal való közös egyeztetés után az FIA úgy döntött, hogy határozatlan időre elhalasztja a fújt diffúzort érintő korlátozást, miután a technikai főnökök elmondták, a rendszer átalakítása időigényes.

Nos, az FIA most az összes csapatnak levelet küldött, és tájékoztatta őket arról, hogy a tervezet szerint a Brit Nagydíjtól tiltott lesz a gázáramló rendszer használata.

A Williams technikai főnöke, Sam Michael elmondta, hogy megkapták az FIA levelét, és most a csapatok azon fognak dolgozni, hogy miként is lehet majd a legjobban végrehajtani az FIA döntését.

A korábbi jelentések szerint a korlátozás legnagyobb vesztese a Red Bull lehet, mely közel 1 másodpercet lassulhat körönként. Ugyanez a Ferrarinál 8 tizedmásodpercet jelent, míg a Mercedes és a Cosworth más megoldást használ, mint a Renault és a Ferrari motorral hajtott autók.

Az F1 Technikai Munkacsoport csütörtökön egy londoni találkozó keretében vitatja meg az FIA döntését.

A megoldást csak a Sauber, a Toro Rosso, a Williams, a Virgin és a HRT nem használja jelenleg a Formula-1-ben.


Sebastian Vettel 23 évesen már a 10 legjobb versenyző között van

 

A Red Bull-Racing német világbajnoka nagyon komoly tempóban halad előre a karrierjében.

Vettel immáron a legjobb 10 versenyző között szerepel a rajtelsőségeket illetően.

1    SCHUMACHER Michael    68  rajtelsőség
2    SENNA Ayrton    65   
3    CLARK Jim    33   
4    PROST Alain    33   
5    MANSELL Nigel    32   
6    FANGIO Juan Manuel    29   
7    HAKKINEN Mika    26   
8    LAUDA Niki    24   
9    PIQUET Nelson    24   
10    VETTEL Sebastian    21   
11    HILL Damon    20  
12    ALONSO Fernando    20  
13    ANDRETTI Mario    18   
14    ARNOUX René    18   
15    HAMILTON Lewis    18   
16    STEWART Jackie    17   
17    MOSS Stirling    16  
18    RAIKKONEN Kimi    16   
19    MASSA Felipe    15  
20    ASCARI Alberto    14   
21    HUNT James    14  
22    PETERSON Ronnie    14   
23    BARRICHELLO Rubens    14  
24    HILL Graham    13   
25    BRABHAM Jack    13   
26    ICKX Jacky    13   
27    VILLENEUVE Jacques    13   
28    MONTOYA Juan-Pablo    13   
29    BERGER Gerhard    12   
30    COULTHARD David    12   
31    RINDT Jochen    10   
32    SURTEES John    8   
33    PATRESE Riccardo    8  
34    LAFFITE Jacques    7   
35    BUTTON Jenson    7   
36    WEBBER Mark    7   
37    HILL Phil    6   
38    FITTIPALDI Emerson    6   
39    JABOUILLE Jean-Pierre    6   
40    JONES Alan    6   
41    REUTEMANN Carlos    6   
42    SCHUMACHER Ralf    6   
43    FARINA Giuseppe    5   
44    AMON Chris    5   
45    REGAZZONI Clay    5  
46    TAMBAY Patrick    5   
47    ROSBERG Keke    5   
48    HAWTHORN Mike    4   
49    PIRONI Didier    4   
50    TRULLI Jarno    4   
51    FISICHELLA Giancarlo    4   
52    GONZALEZ Jose-Froilan    3  
53    BROOKS Tony    3   
54    GURNEY Dan    3   
55    JARIER Jean-Pierre    3   
56    SCHECKTER Jody    3   
57    De ANGELIS Elio    3   
58    FABI Teo    3   
59    LEWIS-EVANS Stuart    2   
60    SIFFERT Jo    2   
61    WATSON John    2   
62    VILLENEUVE Gilles    2   
63    ALBORETO Michele    2   
64    ALESI Jean    2   
65    FRENTZEN Heinz-Harald    2   
66    FAULKNER Walt    1   
67    NALON Duke    1   
68    AGABASHIAN Fred    1  
69    VUKOVICH Bill    1   
70    McGRATH Jack    1  
71    HOYT Jerry    1   
72    CASTELLOTTI Eugenio    1   
73    FLAHERTY Pat    1   
74    O'CONNOR Pat    1   
75    RATHMANN Dick    1   
76    THOMSON Johnny    1   
77    BONNIER Jo    1   
78    SACHS Eddie    1   
79    Von TRIPS Wolfgang    1   
80    BANDINI Lorenzo    1   
81    PARKES Mike    1   
82    REVSON Peter    1   
83    HULME Denny    1  
84    DEPAILLER Patrick    1  
85    PACE Carlos    1  
86    BRAMBILLA Vittorio    1   
87    PRYCE Tom    1   
88    GIACOMELLI Bruno    1   
89    De CESARIS Andrea    1   
90    BOUTSEN Thierry    1   
91    HEIDFELD Nick    1   
92    KUBICA Robert    1   
93    KOVALAINEN Heikki    1  
94    HULKENBERG Nico    1   


Vettel a versenyen hálálná meg a szerelők munkáját

 

 

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka tudja, hogy sokat köszönhet a szerelőinek, miután rögtön az első napon csúnyán összetörte az autóját Kanadában a Bajnokok Falánál.

Vettel most a versenyen hálálná meg a szerelők munkáját.

ebastian Vettel

Hogy őszinte legyek, itt egy kicsit a határon vezetjük az autókat, és hibák történhetnek, de jobb, ha ez pénteken fordul veled elő, mint szombaton vagy vasárnap. Persze nem jó érzés az autó nélkül visszatérni a garázsba.

Láttam, hogy a szerelők nagyon keményen dolgoznak, és nem tartottak ebédszünetet. Természetesen sajnálom őket, mert minden, amit tehettem az az volt, hogy visszamentem a szobámba, és ott nem sokat tudok segíteni fizikailag nekik.

Az egyetlen módja annak, hogy köszönetet mondjak nekik, ha a következő alkalommal, amikor lehetőségem van arra, hogy vezessem az autót, olyan gyorsan vezetem, ahogy csak tudom és jó helyzetbe kerülök vele.


Alonso: Vettel veszíthet a legtöbbet Kanadában!

Fernando Alonso, a Scuderia Ferrari spanyol világbajnoka továbbra is úgy gondolja, hogy Sebastian Vettel az, aki veszíthet a versenyen, miután ő vezeti a bajnokságot.

Alonso bízik abban, hogy sikerül nyomást gyakorolnia a címvédőre és a bajnokság éllovasára.

Fernando Alonso továbbra sem tartozik az esélyes pilóták közé, akik megnyerhetik a bajnokságot. Erre jelen pillanatban Sebastian Vettel pályázik a legnagyobb eséllyel, aki egyre nagyobb és nagyobb előnnyel rendelkezik az élen.

Alonso Kanadában a második helyről fog rajtolni és mindent megtesz azért, hogy Vettel elé kerüljön.

„Ha lesz rá lehetőségem, akkor meg fogom próbálni. Szóval nem arra fogok koncentrálni, hogy Sebastian mögött forduljak el az első kanyarban. A célom az, hogy megelőzzem őt, de tudjuk, hogy a verseny hosszú, szóval nehéz az elején eldönteni a dolgokat.” – mondta Fernando Alonso.

„Végig koncentráltnak kell majd maradnom, mert az időjárás egyelőre kérdéses, és mindig nagy esély van Kanadában arra, hogy a biztonsági autó behajtson a pályára. Ha van is kockázat, akkor az csak Vettel számára jelent veszélyt. Ő az, aki a legtöbbet veszíthet. Remélhetőleg nyomást tudunk gyakorolni a Red Bull-ra.” – tette hozzá Alonso.

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr422977914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása