www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Montreal 3

2011.06.13. 10:37 | Andrejja | Szólj hozzá!

Vettel: Nagyon csalódott vagyok

A Red Bull Racing versenyzője, Mark Webber küzdelmes futamot tudhat maga mögött: az ausztrál pilóta számos akcióban vett részt, amelynek jutalma egy harmadik hely volt Kanadában.

"Ha vizes az aszfalt, nagyon nehéz az előzés, ugyanis az ideális ív mellett a pálya nagyon csúszós. Nagy csatát vívtam Michael Schumacherrel is, aki kemény ellenfél volt. Fair küzdelemben végül sikerült megelőznöm. Jensonnal is jót harcoltam, de végül viszonylag könnyedén elment mellettem" – mondta a 34 éves pilóta.

"A csapatunk remekül teljesített és Seb is jól ment, függetlenül attól, hogy csak második lett. Ilyen pályaviszonyok mellett nem nehéz hibázni" - fűzte hozzá az idősebb Red Bullos pilóta.

Csapattársa, Sebastian Vettel az utolsó körben hibázott, így elvesztette vezető pozícióját. "Jelenleg nagyon csalódott vagyok, ugyanis egy kisebb hiba miatt veszítettem el a versenyt. Nagyobb előnyre kellett volna szert tennem, és akkor mindez nem történt volna meg. A pontok tekintetében még mindig jól állok."


Vettel: Nem érzem, hogy bármi rosszat tettem volna

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing 2010-es világbajnoka szerint különösebben nem lehet hibáztatni azért, hogy végül csak a második helyen ért célba, miután az utolsó körben megelőzte őt Jenson Button, a McLaren 2009-es világbajnoka.

Seb nem érzi azt, hogy bármi rosszat is tett volna Kanadában.

Sebastian Vettel

Természetesen csalódott vagyok. Azt gondolom, hogy ez egy nagyon nehéz verseny volt az elejétől a végéig és végig esős feltételek mellett vezettünk, kivéve az utolsó métereken. Mint azt korábban már elmondtam, az érzésem a futammal kapcsolatban az, hogy nem autóztam ki megfelelő távolságot a mögöttem lévőkhöz képest az utolsó biztonsági autós fázis után. Próbáltam tartani a különbséget a mögöttem lévő versenyzőkhöz képest, de nem sikerült, miután Jenson Button vészesen meg tudott közelíteni.

Keményen nyomtam és végül csak második lettem, de nem érzem azt, hogy bármi rosszat is tettem volna. Egy pillanatra megcsúszott az autó és ezt Jenson kihasználta. Ennyi a történet. Nehéz nap volt a mai, miután sok kicsúszást, balesetet láttunk és könnyű volt hibázni. Ezzel együtt ez nem egy rossz eredmény, miután sikerült növelnem az előnyöm a világbajnoki tabellán és ez a legfontosabb.

A verseny nagyon hosszú volt és nehéz volt végig koncentráltnak maradni az elhúzódó szünet miatt. Azt gondolom, hogy ez egyike volt a legnagyobb kihívásnak az idei szezonban. Hangsúlyozom, a fontos az, hogy be tudtuk fejezni a versenyt és még mindig mi vagyunk az élen. Ezt kell szem előtt tartanunk.

Az igazság az, hogy, ha hibáztam is, egyetlen egy igazi hiba írható a számlámra a versenyen, ami sokba került. Nincs ezzel gond, amit el kell ismerni, azt el kell ismerni. Kicsit szélesre vettem a megcsúszást követően, de ha száraz lett volna a pálya, akkor ezzel semmi gond nem lett volna. Nem volt szerencsém, miután a vizes ívre csúsztam.


Horner: Vettel az igazi győztes!

 

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke szerint nem kérdés, hogy Sebastian Vettel a kanadai verseny igazi győztese.

Horner sajnálja, hogy Sebastian Vettel az utolsó métereken bukta el a győzelmet Kanadában.

Christian Horner

Először is szeretném elmondani, hogy Sebastian Vettel fantasztikusan versenyzett és végig a kezében tudta tartani a futamot. Minden tőle telhetőt megtett és nem vonhatjuk őt felelőségre. Noha az utolsó körben elvesztette az első helyét, ő az igazi győztes.

Jenson természetesen megérdemelten nyert, mert nagyon, nagyon gyors volt és nem adta fel, noha nem volt könnyű futama. A DRS nagy segítségére volt Jenson-nek, és ezzel nagy nyomást helyezett Seb-re, aki a végén vétett egy kis hibát.

Miután Lewis és Fernando sem szerzett pontot, nem lehetünk igazán csalódottak.


Vettel kimenekült egy szexklubból

Sebastian Vettel Kanadai Nagydíjai mindig tartogatnak izgalmakat: szexklub, ellopott hitelkártya, repülős sztrájk - természetesen azért nem egy évben.

A 2007-es montreali futam leginkább Robert Kubica hatalmas bukásáról maradt emlékezetes. A Sauber akkori tesztpilótája, Sebastian Vettel viszont néhány extra élménnyel gazdagodott a hétvége során, amely után egy héttel debütált élete első forma-1-es versenyén, épp a balesetet szenvedő lengyel helyetteseként. A svájci csapat tagjai már Kanadában megtartották a beavató szertartást az akkor még csak 19 éves Vettelnek. "A Sauber egyik szerelője elvitt az egyik híres szexklubba Montrealban. Amikor két lány pont a szemem előtt épp egymással volt elfoglalva, az már túl sok volt nekem, és inkább leléptem" - emlékezett vissza a német az Bildnek. Azóta sincs szerencséje Vettelnek az észak-amerikai országban: tavaly ellopták a hitelkártyáját. "Mire észrevettem, és letiltottam a kártyát, addigra az idegen egy 600 dolláros vacsorán volt túl, borozgatással, az én számlámra" - nevetett a meglopott versenyző. A sorozat idén egy viccesebb történettel bővült: a Svájcból Kanadába tartó repülőjáraton sztrájkoltak, így az első osztályon utazók ugyanazt az ételt kapták, mint a turista osztály utasai. "Nem vagyok a repülőn felszolgált étel nagy rajongója" - viccelődött Vettel, aki kénytelen volt a saját, otthonról hozott szendvicséből falatozni az út során.



Horner: Még mindig Vettel van a legjobb helyzetben

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke szerint a címvédőnek nincs miért szomorkodnia, miután Kanadában az utolsó körben vesztette el a futamot.

Horner szerint még mindig Sebastian Vettel van a legjobb helyzetben a bajnokságban.

Christian Horner

Úgy vélem, hogy Sebastian-nak nem szabad szomorkodnia, mivel még mindig ő van a legjobb helyzetben és ez a második hely is egy nagyszerű eredmény lehet számára, tekintve azt, hogy a riválisai közül ketten sem fejezték be a futamot.

Ismét csak azt tudom elmondani, amit korábban. Sebastian az elejétől a végéig vezette a versenyt és ő volt az, aki a tempót diktálta. A verseny 99,9%-át irányította, de végül egy apró megcsúszás azt jelentette, hogy le kellett mondania az első helyről.

Meg kell barátkoznia az embereknek azzal a gondolattal, hogy Sebastian nem lehet mindig első, noha most is rendkívül közel volt ehhez. Fantasztikusan vezetett és minden dicséretet megérdemel. Nem szabad szomorkodnia, mivel ez egy kaotikus verseny volt, amit így is a második helyen sikerült befejeznie. Remek eredmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr652979816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása