www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

én a tumblr.com-n

2011.07.09. 23:25 | Andrejja | Szólj hozzá!

sziasztok..

még mindig nincsenek hírek, arról, amiért azt kértem, hogy imádkozzatok. sok dolog történt velem, de van, amit nem írhatok le. most már minden a részemmé vált. annyira reménykedem azzal kapcsolatban, hogy sikerül. bízom benne, és magamban és abban, hogy sikerül.

mást nem igazán tehetek. kérlek Istenem, segíts nekem és mindenkinek.
hiszek Istenben, amit sok ember nem tesz meg, sajnos. de tudom, hogy hall minket, ha imádkozunk, és mindig velünk van, ő biztosan.

holnap brit nagydíj, Seb a 2. rosszul váltott és nem volt hibátlan a köre, elismerte , mert ő ilyen. ezért szeretem : )

a húgom buliban van. ő nem olyan , mint én. én itthon ülök és pihenek inkább, ő az a bulizós fajta. de örülök neki :)

szóval jó éjszakát mindenkinek, és sok sikert holnapra, szeretném látná az ujját, azt ami ma lemaradt..\
 

csináltam egy ilyet én is, ezen is nyomon követhettek majd : )

http://sebastiandi.tumblr.com/

 

sziasztook ! : ))

A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr583053844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása