www.kimiraikkonen.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Írj ha...


Ahol nincs te, ott nincs én se. "

Kimi 4ever:) kimi gif Pictures, Images and Photos

Már nem sok van..:P

Utolsó kommentek

Ő mondta...:)

»●Boldog Névnapot●«

Sebastian * Melbourne 4

2011.03.27. 19:54 | Andrejja | Szólj hozzá!

Futamgyőzelemmel ünnepelte Vettel első célba érkezését

 

A Red Bull két pilótája, Sebastian Vettel és Mark Webber a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat az első és az ötödik helyen fejezte be. Sebastian Vettel Melbourne-ben első alkalommal ért célba, melyet futamgyőzelemmel ünnepelhetett.

Sebastian Vettel:
"Nagyon elégedett vagyok, nagyon jó hétvégét teljesítettünk, nagyszerű autóban ülhettem ezen a délutánon. Jó verseny volt - a vége felé kicsit megnyugodott a helyzet. Lewis nem nyomta annyira keményen, így próbáltam irányítani a verseny utolsó részét. Nem hiszem, hogy könnyű volt a mai nap. A rajt döntő volt és előnyös volt a tiszta oldalról indulni. Nem tudom, ez elég volt-e, de láttam Lewist és Markot a helyezésért harcolni. Nyugodt első köröm volt és próbáltam megtartani előnyöm az első etapban. Majd a gumik elfogytak, Lewis utolért és kereket cseréltünk. Azt hiszem, ez jó időben történt, mivel nem tudtam volna több kört teljesíteni. Az első boxkiállás után döntő volt megelőznöm Jensont, amely sikerült is. Ez fontos volt. A verseny második helyében nem tudtam, mi folyik Lewis mögött, nyomás alatt volt, vagy nem, de a verseny vége felé sokkal jobban tudtam irányítani a futamot. Sokat tanultunk ma. Jó ide jönni a hosszú tél után és jó sebességet mutatni."

Mark Webber:
"Nem voltam gyors ma, ugyanaz volt a helyzet, mint tegnap az időmérő edzésen, meg kell tudni ennek okát. Nem tudtam volna ennél többet tenni ma. A boxkiállás során pozíciót veszítettem Fernandóval szemben és ennyi volt. Nagyon bosszantó volt. Seb jó versenyt futott, de számomra ez nem sikerült és nem tudtam felvenni a ritmust. Ezekkel a fiúkkal együtt tudtam volna menni, de ma messze mögöttük végeztem. Nehéz verseny volt, annyira nyomtam, amennyire tudtam, de nem volt kifizetődő. Nem szokásos dolog ennyire hátul végezni, de nyugodtnak kell maradni; ez az első verseny. Örömmel várom Malajziát; szeretném, ha a verseny már holnap lenne. Más versenyben voltam ma, mint Sebastian, így más dolgokra kellett figyelni. Sokkal korábban kezdődtek a problémáim az abroncsokkal, mint neki, meg kell vizsgálni, miért."

Christian Horner, csapatfőnök:
"Fantasztikus teljesítmény Sebastiantól a mai napon. Egész hétvégén dominált és hibátlan vezetéssel fantasztikus futamgyőzelmet aratott az első versenyen. Ez megerősíti a téli kemény munkát és jelzés értékű a két győzelem, a tavalyi Abu Dhabi Nagydíjon és az idei első versenyen. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy mi arathattuk a Pirelli első Formula-1-es győzelmét visszatérésük után. Az abroncsok az elvárások szerint működtek a versenyen, két- és három boxkiállás volt, ugyan az új szabályok felfedezéséről szólt ez a versenyt, de fantasztikus ide jönni és dominálni a versenyen, melyen általában szenvedni szoktunk. Sajnos a dolgok nem jól alakultak Mark számára hazai versenyén, meg kell értenünk, miért. Más stratégiát választottunk számára, a második etapra a keményebb keveréket kapta meg, mert abroncsai sokkal jobban koptak, mint Sebastiané. Ezt meg kell vizsgálnunk Mark autóján, mert szokatlan különbség volt a két pilóta között a hétvégén, melyet normál esetben nem szoktunk tapasztalni. Biztos vagyok benne, Malajziában minden normál módon alakul majd."

Cyril Dumont:
"Kiváló verseny Sebastiantól. Azt hiszem, ez volt az első alkalom, hogy célba ért ezen a versenyen és ez a pozíció nagyon jó! Ami Markot illeti, azt hiszem, megfelelő eredményt ért el, habár biztos vagyok benne, csalódott. Biztosak vagyunk benne, erősebben fog visszatérni Malajziában. A Renault két motorral állhatott fel a dobogóra ezen a hétvégén, amely nagyon jó eredmény."


Vettel: Egyszerű verseny volt

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka meglehetősen egyszerűnek nevezte az Ausztrál Nagydíjat.

Vettel könnyed győzelmet szerzett az évadnyitón.

Sebastian Vettel

Nagyon jó verseny volt ez, de egyben egyszerű is. Lewis Hamilton nem nyomta olyan keményen, mint azt vártam, és összességében végig az ellenőrzésem alatt tudtam tartani a futamot.

Teljesen egyszerűnek nem mondanám ezt a versenyt, de végig nagyon jól tudtam menni. A rajtot követően csak arra figyeltem, hogy én forduljak el az első helyen, majd utána a saját tempómra koncentráltam. A gumik gyorsan el kezdtek kopni és Lewis közelebb is tudott hozzám kerülni, de a megfelelő időben hajtottunk ki a bokszba, így ez most nem okozott számomra problémát.

Fontos volt, hogy Jenson Button-t azonnal megelőzzem. Kulcsfontosságú volt az, hogy gyorsan meg tudtam előzni őt.

Összességében sokat tanultunk ezen a hétvégén. Számomra a legnagyobb meglepetést a Pirelli gumik jelentették. Az első téli tesztek után rémültek voltunk, de végül kevesebb kiállással kellett számolnunk.

A mozgatható hátsó szárny működése egyelőre kérdéses, mivel ez egy különleges helyszín és mivel ma nem kellett sokat előzgetnem, talán nem én vagyok a legjobb személy arra, hogy megítéljem az új rendszert.
Nem tudom, hogy ki lehet ránk veszélyes. Az időmérőn és a futamon is minden rendben ment, de ez egy nagyon hosszú idény. Továbbra is a realitás talaján kell maradnunk. Ettől függetlenül élvezzük az életet, de folytatjuk a kemény munkát.

A Ferrari és a Mercedes most nem volt nagyon erős, de biztos vagyok benne, hogy jobbak lesznek ennél. A legfontosabb az, hogy minden versenyt befejezzünk, és pontokat gyűjtsünk. Érdekes, mert ez az első versenyem itt Ausztráliában, amit befejeztem, szóval boldog vagyok.


Vettel már most nagyon szerelemes az új Red Bull-ba

Sebastian Vettel, a Red Bull-Racing német világbajnoka már most teljesen belehabarodott az új autójába.

A Kinky Kylie névre hallgató RB7-es rögtön az első helyen fejezte be a futamot Ausztráliában.

Sebastian Vettel

Nagyon, nagyon szerelmes vagyok ebbe az autóba. Már most imádom. Tökéletesen kezdtük egymás kapcsolatát a szezonban. Nagyon boldog vagyok ezzel a mai eredménnyel, és úgy gondolom, hogy a csapat is. Minden tökéletesen működött és nem lehetett okom a panaszra.

A verseny első felében volt némi nyomás rajtunk Kylie-vel, de végül megoldottuk a problémát és megnyertük a versenyt.

Nem mondanám, hogy unalmas versenyt zártam volna. Én speciel nem unatkoztam, és időm sem volt rá, mivel folyamatosan figyelnem kellett a rendszereket, a gumik működését és a változatosság kedvéért a pályát is.

Ezzel együtt maximálisan fel kellett készülnöm a váratlan helyzetekre, mivel ez a pálya híres erről.


Vettel: Nyomogattam a KERS gombot, de semmi…

Sebastian Vettel a 2011-es Ausztrál Nagydíjon aratott győzelme után elmondta, valójában a KERS rendszerrel szeretett volna versenyezni.

Vettel meglepődött, amikor a várt hatás elmaradt.

Sebastian Vettel

Tudjuk, hogy mennyit jelent a KERS rendszer használata. Az előzéseknél és a védekezéseknél is remek hasznát tudod venni ennek az okos és összetett kis rendszernek. Nyomogattam a gombot, de semmi sem történt.

Ekkor arra gondoltam, hogy mégis mi folyik itt, de Christian Horner csapafőnök elmondta nekem, hogy a KERS nem működik.


Verhetetlen az új Red Bull?

Christian Horner, a Red Bull-Racing csapatfőnöke szerint idén még erősebb csapatot alkotnak, mint tavaly.

Horner egy nagyon komoly fejlesztési tervről számolt be a sajtónak Ausztráliában.
A Red Bull-Racing a 2009-es szezon második fele óta gyakorlatilag egyedüliként dominál a Formula-1-ben. Egy-két verseny erejéig a Ferrari vagy a McLaren képes a Red Bull előtt autózni, de összességében a „bikák” rendkívül stabil teljesítményt nyújtanak és a legesélyesebbek.

A Red Bull idén bekezdett és rögtön megnyerte az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat.

Vajon az RB7 erősebb, mint a tavalyi konstrukció?

„Erre jelen pillanatban nagyon nehéz lenne válaszolni, mivel még mindig csak egy futamon vagyunk túl és Ausztrália nem egy reprezentatív pálya. Annyit mondhatok, hogy egy nagyon komoly fejlesztési tervvel rendelkezünk, és jó alapra építkezhetünk. Abban azonban biztos vagyok, hogy a csapat erősebb, miután 2010-ben tanult a hibáiból és sokkal inkább felkészültebbek vagyunk, mint 12 hónapja ilyenkor.” – mondta Christian Horner.

„Jó dolog vezetni a bajnokságot, de nem hiszem, hogy a naptár összes versenyén mi leszünk az a csapat, mely dominálni fog. A Ferrari és a McLaren is nagyon erős. A Ferrari biztosan vissza fog vágni, addig a McLaren igen stabilnak tűnik.” – tette hozzá Horner.


A bejegyzés trackback címe:

https://manocska29.blog.hu/api/trackback/id/tr472776590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása